Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Deze had trouwens ook wel gepost kunnen worden in het topic over die liefdesbrief van die ingineur. |
![]() |
||
Citaat:
Denk dat het beter werkt als je Natrium (Sodium), Kalium (Potassium) of Zilver (Silver) neemt omdat dat atomen zijn die idd een electron kunnen verliezen. En om het ion/atoom probleem op te lossen zou ik zeggen dat de kernen met elkaar praten. Dus: Two potassium nuclei are walking down the street. Then the one says the other: I think I lost an electron. "Are you sure?" replies the other. "Yes, I'm positive"
||
Verwijderd
|
Citaat:
waarom moet iedereen hier elkaar beconcurreren? ![]() en nee, jouw mop is gewoon een heel andere mop ![]() en als we dan toch bezig zijn, hoort 't volgens mij zo te zijn dat e^x x^2 helemaal kwijt is, maar hij ziet wel 2x. e^x tegen 2x: "zeg, weet jij waar x^2 is gebleven?" Zegt 2x vervolgens: "ja dat ben ik, maar ik was even afgeleid" maargoed. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de mijne is wiskundig idd minder leuk. Ze heeft lichtjes meer contact met de gewone wereld. Het gaat hier om het feit dat een sinus met zijn ronde vormen vergeleken wordt met een vrouw. En dan volgt de dubbele betekenis van afgeleid zijn. kbedoel maar, d/dy ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
die van de TS is duidelijker, voor mij dan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |