Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2005, 08:28
Evian
Evian is offline
Eindelijk dacht ik de liefde van mn leven gevonden te hebben, en nu? ik weet het niet meer!
Elke keer dat ik hem zie denk ik van JA! maar dan als hij een uurtje bij me is..ik weet het niet. We knuffelen alleen maar, liggen op de bank..zo standaard. Ik wil gekke dingen doen, ik dacht dat hij ook zo was! zo erg dit. Heb namelijk best veel op het spel moeten zetten voor ons.. dus "uitmaken" ga ik niet zo snel doen. Hij neemt zelf ook helemaal geen intitiatief! zo irritant!
is dit een standaard type jongen? of tja..is hij gewoon zo?
Ik ben zo gek op m! grr...ik weet niet wat ik moet doen!!
Oud 04-11-2005, 08:32
Verwijderd
Gekke dingen?

Anal sex?
Neuken in een vliegtuig?

verlicht ons!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:40
Evian
Evian is offline
Citaat:
Reverend schreef op 04-11-2005 @ 09:32 :
Gekke dingen?

Anal sex?
Neuken in een vliegtuig?

verlicht ons!
tja, beetje trieste opmerking dit, maargoed,

Ik bedoel eigenlijk spontane dingen, ipv gekke.. of gekke spontane dingen! gewoon bv. als je op de bank hangt opeens de trein pakken naar amsterdam ofzo.. boeiend! gewoon!
Oud 04-11-2005, 08:44
zeep007
zeep007 is offline
Ik weet niet hoelang je al wat met die jongen hebt, maar naar verloop van tijd wordt iedere dag een trein pakken, en spontane dingen doen toch ook wel vermoeiend.

Heb je het er weleens over gehad? Want dat lijkt me wel belangrijk. Als je allebei verkeerde verwachtingen hebt van een relatie, is het een kwestie van tijd voordat het stuk loopt.

Dus praat erover! Misschien zit hij niet lekker in zijn vel, of verwacht jij "teveel" . Ik weet niet of je vriend standaard is. Want wat is standaard. En ik dnek dat mensen op een forum dat ook moeilijk voor je kunnen bepalen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:45
Muchacha
Muchacha is offline
Trek hem dan zelf van de bank om de trein naar Amsterdam te nemen Misschien moet zijn gekkigheid nog aangewakkerd worden door jouw enthousiasme
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 08:53
Roos
Roos is offline
Nou dan doe je dat toch? Als jij ook op die bank blijft zitten kom je nergens he.
Oud 04-11-2005, 09:06
MTpower
MTpower is offline
Als mijn vriendin ineens zou komen met "even" de trein pakken naar Amsterdam bedank ik ook even.
Heb sowieso een hekel aan de trein, plus dat ik ook nog eens een hekel aan Amsterdam heb
Ik snap wel wat je bedoeld met spontane dingen doen, maar dat wordt na een tijdje ook vermoeiend/saai.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 09:11
Verwijderd
Ik snap wel wat je bedoeld en ik herken het ook wel een beetje, maar de rest heeft ook wel gelijk met dat spontane dingen doen op een gegeven moment vermoeiend wordt.

Heb je er al met je vriend over gesproken? Dat lijkt me een heel goed begin. Als hij aangeeft het anders te ervaren en er niets aan te willen veranderen ed, dan kan je altijd verder gaan denken of hij idd zo is. Dat is niet iets wat een ander (die hem niet kent) jou kan vertellen. Zolang je niet tegen hem zegt hoe jij het ervaart, weet hij dat niet en kan je hem dus eigenlijk ook niets kwalijk nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 09:12
elledc
elledc is offline
Je bedoelt dat je wat meer initiatief verwacht van hem... ik ken het probleem en wat doe je eraan?
Hem erop attent maken, zelf initiatief nemen? Of je kan hem natuurlijk ook laten zitten en zelf wat leuks gaan doen.
Iemand die van nature uit laks is, daar kan je niet heel veel aan veranderen vrees ik
Ik heb nu 3 j met m'n vriend en het is zelden of nooit saai (integendeel ), dus het ligt er niet aan hoe lang je samen wat hebt.

Laatst gewijzigd op 04-11-2005 om 09:16.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Misschien denkt hij wel hetzelfde als jou! Neem hem zelf ergens mee spontaan naartoe. Zou hij vast leuk vinden en zal ie het zelf waarschijnlijk ook wel vaker doen.
Oud 04-11-2005, 11:03
Verwijderd
Sommige mensen zijn gewoon nogal saai. Als je gekke dingen wilt doen moet je een gek iemand zoeken. Dat je veel moeite hebt gedaan om in die relatie te komen vind ik niet echt een argument. Als jij nú niet meer tevreden bent moet je er een punt achter zetten, tenminste als je echt hebrt vastgesteld dat hij die gekke dingen niet wil of kan doen en jij ze wel erg hard nodig hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 13:18
Yurgentje
Yurgentje is offline
doordat jullie elke avond op die zelfde bank zitten en jij er niet over klaagt denkt ie dat je het goed vind zo. Dus als jij er niks over zegt zal ie niet verandere.... zo zijn wij... je moet ons ff vertelle als je wat verandert wil... zien we zelf vaak niet.. want geef nou toe... lkkr op de bank hange is ook rlxt
Oud 04-11-2005, 13:18
Cookie
Cookie is offline
Praten lijkt me idd een goede oplossing, misschien verveelt hij zich ook wel omdat jij net zo goed op de bank hangt. Heb je hem wel gezegt dat je graag leuke dingen wil doen?
Naja tis eigenlijk precies wat de rest ook zegt. Trek hem dan van die bank af en pak de trein.
Oud 04-11-2005, 14:12
Magican
Magican is offline
Citaat:
Evian schreef op 04-11-2005 @ 09:40 :
tja, beetje trieste opmerking dit, maargoed,

Ik bedoel eigenlijk spontane dingen, ipv gekke.. of gekke spontane dingen! gewoon bv. als je op de bank hangt opeens de trein pakken naar amsterdam ofzo.. boeiend! gewoon!
Anders ga je met mij naar Amsterdam, terwijl je vriend op de bank hangt?
Reageren

Regels voor berichten