|
|
Bekijk resultaten poll: Is het nuttig om een na- traject te hebben na een uitwisseling? | |||
Ja, want het is belangrijk dat mijn leeftijdsgenoten ook kennismaken met het fenomeen uitwisseling, en dat ze daardoor enthousiast worden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 34.48% |
Ja,de opgedane kennis moet overgedragen worden, dit kan het best door leeftijdsgenoten gebeuren |
9 | 31.03% |
Ja, uitwisselingen zijn pas interessant als je er iets van leert, dit gaat het best als je je er in gaat verdiepen nadat je bent geweest, voorlichting geven is daar een goed middel voor |
16 | 55.17% |
Nee, het heeft geen zin om leerlingen te vertellen hoe iets was tijdens de uitwisseling, dit moeten ze zelf beleven |
11 | 37.93% |
nee, uitwisselingen zijn sowieso zinloos |
5 | 17.24% |
nee, leeftijdsgenoten kunnen mij dingen niet beter uitleggen dan volwassenen |
4 | 13.79% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Van Polen heb ik geleerd dat je niet alles moet geloven wat iemand over een land verteld... Mensen zeggen altijd dat het straat arm is... Nou het grootste gedeelte van het land is dat niet, en ze hebben t even goed als wij hier. En ook aan deze uitwisselingen heb ik vrienden overgehouden...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vond het wel aardig, maar genoeg mensen die met ons op (verplichte) uitwisseling gingen, hebben het helemaal niet naar hun zin gehad. En er wat van leren, dat lijkt me heel sterk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
**mini-bump**
Wij hadden vorig jaar een uitwisseling met Italianen. Zij een week hier, een maand later zijn wij daarheen gegaan. Alles in gebrekkig Engels, dus daar had je niet zoveel aan. Leerzaam? Absoluut niet. Was in het kader van KCV, toch al zo'n nutteloos vak.....we snappen wel weer wat de negatieve effecten van softdrugs zijn. Qua programma hetzelfde als Anneka, alleen was het bij ons wel mooi weer. Aan een na-traject heb je imo alleen wat als je ook echt veel educatieve dingen doet.... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
uitwisselingsproject LoveYourLife | 4 | 23-08-2015 08:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Al het Universitair onderwijs in het Engels Kitten | 43 | 20-03-2009 16:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
franse brief | 7 | 13-09-2008 09:23 | |
Algemene schoolzaken |
Uitwisselingsprojecten Leeuwtje | 2 | 06-07-2004 21:02 | |
ARTistiek |
de inktaap One | 1 | 16-01-2002 20:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Romereis??Nee, GRIEKENLAND! That-Q-Thing | 24 | 03-11-2000 12:38 |