Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2005, 12:00
Frondish
Frondish is offline
Ik heb van de week mijn Sony Ericsson k750i geprobeerd te updaten met de nieuwste firmware van www.sonyericsson.com, en halverwege zegt ie, dat ie moet afbreken en dat ik de data kabel eruit moet halen, batterij vervangen en weer aanzetten. Dus ik doe dat, en hij gaat gewoon niet meer aan, ik heb hem nu net weggebracht, want ja ik kan er niks meer aan doen.. dus kijken wat sony gaat doen, maar heeft iemand een idee? Of klinkt het bekend? Ečn ding weet ik wel, wat een kut telefoon is die k750i, hij is traag, zacht belgeluid, loop vaak vast.. maar met die update zou dat dus weg moeten zijn.

En weet iemand misschien ook als je garantie hebt, en het blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden, of je dan een andere telefoon mag uitzoeken (Zie Samsung D600, Sony Ericsson w800i)
Ik heb een abbonement van 25 euro per maand bij Hi, ik weet niet of dat nog ter zake doet.
Oud 28-10-2005, 12:12
M@rco
M@rco is offline
Je had de 'Modus Recovery' op de update site kunnen proberen?
Citaat:
Modus Recovery - mag uitsluitend worden gebruikt als je telefoon niet-operationeel is en je Sony Ericsson Update Service al eerder hebt gebruikt.
Is daarvoor bedoeld, neem ik aan

En voordat je gaat updaten moet je altijd zorgen dat je batterij volledig is opgeladen...
Oud 28-10-2005, 12:13
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Frondish schreef op 28-10-2005 @ 13:00 :
En weet iemand misschien ook als je garantie hebt, en het blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden, of je dan een andere telefoon mag uitzoeken (Zie Samsung D600, Sony Ericsson w800i)
Ik heb een abbonement van 25 euro per maand bij Hi, ik weet niet of dat nog ter zake doet.
Binnen de eerste week na aankoop kan het dat de winkel je die service geeft.
Omruilen voor een ander model is verder nooit mogelijk binnen de garantievoorwaarden.

En wat bedoel je met 'heeft iemand een idee?'
Je telefoon heeft een softwareprobleem, dus SonyEriksson gaat je toestel opnieuw flashen en de software opnieuw erop installeren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 12:23
Frondish
Frondish is offline
Modus recovery wilde ik wel doen, maar me telefoon reageerde niet meer, dus ik kon niks, hij ging niet meer aan hij deed gewoon echt niks meer.

En gaan hun me telefoon flashen.. is dat dat ze hem formateren ofzo en alles erop nieuw op pleuren, ben ik dan ook al me smsjes enzo kwijt.. en telefoonnummers, aangezien dit allemaal in het telefoongeheugen staat.
Oud 28-10-2005, 13:26
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Frondish schreef op 28-10-2005 @ 13:23 :
Modus recovery wilde ik wel doen, maar me telefoon reageerde niet meer, dus ik kon niks, hij ging niet meer aan hij deed gewoon echt niks meer.

En gaan hun me telefoon flashen.. is dat dat ze hem formateren ofzo en alles erop nieuw op pleuren, ben ik dan ook al me smsjes enzo kwijt.. en telefoonnummers, aangezien dit allemaal in het telefoongeheugen staat.
De kans is erg groot dat je alle info erop kwijt bent. Voor zover ik weet lost hun technische dienst zelden softwareproblemen op zonder dat alle info verloren gaat. Jammer, maar helaas.
Oud 28-10-2005, 17:33
perfectme
perfectme is offline
Meestal worden softwarematige problemen niet eens bekeken. Gewoon geflashed en gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 17:18
Hydrogen
Hydrogen is offline
Je hebt geluk!!! Ik had precies hetzelfde probleem. Heb veel moeite gedaan om het uit te zoeken. Blijkt dat besturingssoftware totaal verdwenen was. Opgestuurd naar Reparatie. 3 weken later helemaal op en top opgestuurd met de laatste update ook nog. JE kan er niks aan doen, gewoon opsturen!
Reageren

Regels voor berichten