![]() |
|
Ik heb van de week mijn Sony Ericsson k750i geprobeerd te updaten met de nieuwste firmware van www.sonyericsson.com, en halverwege zegt ie, dat ie moet afbreken en dat ik de data kabel eruit moet halen, batterij vervangen en weer aanzetten. Dus ik doe dat, en hij gaat gewoon niet meer aan, ik heb hem nu net weggebracht, want ja ik kan er niks meer aan doen.. dus kijken wat sony gaat doen, maar heeft iemand een idee? Of klinkt het bekend? Ečn ding weet ik wel, wat een kut telefoon is die k750i, hij is traag, zacht belgeluid, loop vaak vast.. maar met die update zou dat dus weg moeten zijn.
En weet iemand misschien ook als je garantie hebt, en het blijkt dat ie niet meer gerepareerd kan worden, of je dan een andere telefoon mag uitzoeken (Zie Samsung D600, Sony Ericsson w800i) Ik heb een abbonement van 25 euro per maand bij Hi, ik weet niet of dat nog ter zake doet.
|
![]() |
||
Citaat:
Omruilen voor een ander model is verder nooit mogelijk binnen de garantievoorwaarden. En wat bedoel je met 'heeft iemand een idee?' Je telefoon heeft een softwareprobleem, dus SonyEriksson gaat je toestel opnieuw flashen en de software opnieuw erop installeren. |
![]() |
|
Modus recovery wilde ik wel doen, maar me telefoon reageerde niet meer, dus ik kon niks, hij ging niet meer aan hij deed gewoon echt niks meer.
En gaan hun me telefoon flashen.. is dat dat ze hem formateren ofzo en alles erop nieuw op pleuren, ben ik dan ook al me smsjes enzo kwijt.. en telefoonnummers, aangezien dit allemaal in het telefoongeheugen staat.
||
Citaat:
|
![]() |
Je hebt geluk!!! Ik had precies hetzelfde probleem. Heb veel moeite gedaan om het uit te zoeken. Blijkt dat besturingssoftware totaal verdwenen was. Opgestuurd naar Reparatie. 3 weken later helemaal op en top opgestuurd met de laatste update ook nog. JE kan er niks aan doen, gewoon opsturen!
![]() ![]()
|
![]() |
|
|