Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou geen hoogte+breedte meegeven.. Is alleen nodig voor antieke brtowser.. IE3 ofzo |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
is een correcte naam, wordt door de browser omgezet naar http://testje.url/plaatjes/Dit%20ben%20ik.gif maar dan moet je wel quotes gebruiken!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
deze doet 't inelkgeval, ingewikkeld of niet ![]() ik heb de width en height wel nodig, want ik wil de plaatjes klein afbeelden, en zo dat als je erop klikt, je op een site met de "echte" plaatjes komt, de grote.. maar dat wisten jullie niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maak de plaatjes kleiner in je PSP. anders kost het heel veel laadtijd voor mensen met 14k4
Laatst gewijzigd op 29-01-2013 om 10:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je site moet voor zoveel mogelijk mensen te bezoeken zijn. daarom ook altijd <noscript> toevoegen bijv enne de meeste mensen zitten nog met 56 k als je dan een gallery met alle grote pics inlaad duurt het ook uren hou je bezoekers binnen door gewoon je plaatjes te verkleinen
||
Verwijderd
|
Citaat:
op sommige plaatjes staan namelijk veel teksten enzo, die kun je als je 't kleiner maakt niet meer lezen. oja, ik zal 't wel weer verkeerd gezegd hebben ![]() <noscript> ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Grote-lucht-je-hart-topic! #88 Verwijderd | 499 | 07-03-2007 12:25 | |
Software & Hardware |
vraag mbt website(lees ff allemaal) sebastiaan1987 | 26 | 05-01-2005 18:28 | |