Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Schrijven, er over praten, huilen, er over nadenken, dat soort dingen die helpen vaak echt. Al lijkt het van niet. In het begin doen ze dat ook niet, dan wordt alles erger, omdat het dichterbij komt. Maar dan moet je maar even sterk zijn, daarna is de kans nl groot dat het minder wordt, en dat is bij snijden niet zo, dan is het nl niet verwerkt, alleen maar weggestopt en dan komt het dus steeds opnieuw weer terug en moet je weer en weer en is het dus nooit over en blijf je je klote voelen. Kun je het beter verwerken en over laten gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb nu bijv. ontieglijke kiespijn, maar ga niet naar de tandarts ![]() Wat psychische problemen betreft, los ik ze nu zo snel mogelijk op. Als ik bijvoorbeeld een probleem met mijn pa heb, ga ik op confrontatie en is het zo opgelost. Maar ook met mezelf; en als ik me een keer echt rot voel dan train ik het eruit, net zolang tot gewoon alles pijn doet ![]() Gisteren heb ik me nog 25 keer op de vuisten opgedrukt, na een uurtje trainen ![]() Het probleem gaat hierdoor natuurlijk niet weg, maar de frustratie wel. Ik voel me achteraf altijd heerlijk opgelucht en denk er dan nuchterer over na, maakt niet uit wat het probleem is. [edit] Meestal gaat het gepaard met nodige muziek van o.a. Drowning Pool, Staind, Papa Roach, Incubus, etc, etc ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 22-06-2002 om 09:28. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelf depressief door problemen en depressies van anderen Verwijderd | 3 | 12-11-2010 23:06 | |
Psychologie |
wedstrijdje: om ter meeste problemen Fainne | 22 | 26-01-2005 21:39 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Psychologie |
Ik kan mijn 'problemen' niet loslaten. Quiana | 19 | 28-07-2004 17:28 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Psychologie |
Is hulp nou echt nodig voor psychische problemen? Anne | 9 | 26-05-2002 17:33 |