Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je nu niet over zulke dingen gaat praten wordt het er niet makkelijker op om er wel over te beginnen. Bovendien is het je vriendje daar hóór je juist mee te praten (ook over moeilijke dingen). Ik neem aan dat je het zo leuk mogelijk met hem wilt hebben ....dan moet er wat veranderen. Laat gewoon merken dat je het heel leuk vindt als hij wél wat van zich laat horen. Misschien wil hij zich ook wel niet te veel aan jou opdringen, denkt dat jij ook niet blij bent met aanhankelijke jongens, dit weet je pas als je er over praat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik zit zo vol liefde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sommige mensen nemen van nature niet zo vaak/gemakkelijk initiatief om met anderen om te gaan. Dat is daarom niet slecht bedoeld, of verkeerd, maar je moet er natuurlijk wel mee om kunnen gaan. Dat hij niet eens een sms'je stuurt is totaal onbelangrijk. Als ik niks te melden heb, stuur ik ook niemand sms'jes. Je kan het wel eens laten vallen dat je het leuker vind als hij vaker spontaan iets van zich laat horen, en dan zie je wel of dat effect heeft. Erover praten lijkt me niet echt een goede oplossing. Op mij zou het in elk geval veel gemakkelijker verkeerd (gezeur, onterechte kritiek, teken van wantrouwen, emotionele chantage, drama om niks) dan goed overkomen. Zelf ook niks van je laten horen (zoals ik van iemand anders las) lijkt me helemaal een foute instelling. Dan gaat hij juist denken dat het normaal is dat jullie niet te fel aan elkaar hangen, en elkaar vaak loslaten. Wat bij mij het best werkt: "Hey, tot binnen drie dagen, he. Laat je ondertussen nog eens af en toe iets van je horen? Vind ik leuk..." Succes.
||
Citaat:
Toen hij wegging vannacht, hing er echt zon k*tsfeertje. Ik smstje hem daarna nog: Ik ben echt zo gek op je! sorry dat ik zo zeek... *was dit ook fout dan?* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|