Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2005, 00:21
Danny
Danny is offline
Beste mede-forummeraars,

Ik wil graag prive-pianoles gaan volgen, het liefst bij mij thuis (Amsterdam). Op internet kom ik binnen no-time diverse advertenties tegen van pianodocenten die dit aanbieden, maar ik kan hier natuurlijk niet uit opmaken hoe goed/prettig iemand lesgeeft. Mijn vraag aan jullie is: iemand ervaring met een privé-docent in (omgeving van) Amsterdam?

Alvast bedankt voor eventuele reacties!

Groetjes,
Danny
Oud 07-11-2005, 08:13
Verwijderd
Is dit een perfectionistisch voorbeeld van hoe het beleid wil dat topics hier gaan worden?
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 08:33
Verwijderd
"eigen muziek", hannes
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 09:00
Roxy
Roxy is offline
dit gaat over zelf muziek maken dus hoort het bij het subforum, ik verplaats hem even.
Oud 07-11-2005, 10:51
Verwijderd
wat een zeikerds zijn het ook he

Anyhow, ikzelf heb ook een piano-priveleraar (Niet in Amsterdam weliswaar). Wat wil je met dit topic bereiken eigenlijk? Als je een privéleraar wilt regio Amsterdam, dan zou ik gaan telefoneren (en zijn gegevens checke, je wilt natuurlijk wel prijsvergelijkingen en les van iemand van hoog niveau zoals bv conservatorium) en vragen naar een ontmoetingslesje ofzo.

Greetz
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 08:13
Verwijderd
Als je niet teveel geld wil uitgeven, en wel goed leswil hebben, kun je je opgeven als stageleerling bij het conservatorium in Amsterdam. En anders kijk je op het prikbord in het conservatorium, of bij Broekmans en van Poppel
Met citaat reageren
Oud 14-11-2005, 23:39
Auryn
Auryn is offline
Wat Louis Armstrong zegt. Of gewoon bij google intypen: piano les amsterdam.

Je komt vanzelf bij allerlei advertenties op marktplaats enzo, en dan verschillende adverteerders mailen met alle vragen, totdat je iemand vind waar je naar zoekt, maar vooral veel vragen stellen. En dan naar een proefles vragen natuurlijk. Zo heb ik mijn vioollerares ook gevonden.
Reageren

Regels voor berichten