Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Het lijkt me nogal overbodig te wijzen op de ernst van het probleem van overgewicht, je tegenstander zal daarmee je stelling toch niet omverwerpen. Je moet echter wel aantonen dat er veel jongeren zijn met overgewicht, kom met cijfers! Daarnaast wil ik graag een aantal drogredenen aanwijzen.
Citaat:
Meer bewegen is inderdaad goed voor je gezondheid, maar wil dat ook zeggen dat twee extra gymlesjes het hele probleem van overgewicht weg zouden nemen? Dat lijkt me een voorbarige conclusie. Je zou erop kunnen wijzen dat meer gymlessen leerlingen meer kans bieden goed te worden in een sport en een sport leuk te gaan vinden, zodat leerlingen eerder ook uit hobby een sport zouden gaan beoefenen. Citaat:
Dat leerlingen zo minder tijd voor zichzelf zouden hebben lijkt me geen probleem, want anders doen leerlingen toch weinig anders dan tv kijken enzo. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Frans - controle paar zinnetjes, svp. Verwijderd | 2 | 15-06-2014 09:19 | |
NE debat - Een deel van de kinderbijslag moet direct aan kinderen worden overgemaakt. _Riian | 3 | 08-03-2010 11:45 | |
[NE] Debat .. help? Sienna M | 10 | 12-01-2010 19:24 | |
Exposé IrmZjeuh | 3 | 03-07-2007 14:52 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Homoseksualiteit als ziekte Verwijderd | 279 | 25-09-2005 12:18 | |
help..ik moet een tekst over criminaliteit hebben in het duits..niet te lang.. stoelkruk | 1 | 20-05-2003 20:20 |