Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2005, 17:51
Cookie
Cookie is offline
Hey mensen,
Zaterdagavond ben ik met een vriendin naar de bioscoop geweest, toen we op de terugweg waren smste een jongen die wij beide kennen of we nog even wat kwamen drinken. Hij was daar met een vriend die wij beide niet kenden.
Nou goed, toen we later met zn 4en bij elkaar zaten kon ik al wel een beetje merken dat ie vriend me leuk vond. Later in het cafe ook.
Die avond heeft die vriendin een smsje gekregen dat dievriend me leuk vond. Of ik hem toe wou voegen op msn. Dat heb ik gedaan maar hij zit zooo erg te slijmen.
De webcam moest aan want hij had me als sinds zaterdag nie meer gezien (Had m daarvoor nog nooit gezien he) en hij dacht constant aan me dat soort dingen.
Nou vond ik dat ie heeeel erg overdreef, het was zo erg dat het gewoon ongeloofwaardig overkwam. Dat heb ik hem ook gezegd en hij zei dat ie dat altijd deed als ie iemand wel leuk vond.
Nou was hij net weer op msn en zij hij weer ene paar keer dat ie me knap vond en toen hij weg ging "dag schatje".
Aan de ene kant irriteer ik me dood, maar aan de andere kant weet ik niet of hij dit nou wel meent (toen ik er wat van zei, zei ie dat ie toch alleen maar iets mocht zeggen als ie t meende? Nou en dat was zo)
Maar ik vertrouw t niet. Wat jullie?

Ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is, anders roept u maar. Iig bedankt voor het lezen.
Oud 03-11-2005, 17:58
Aurora
Aurora is offline
Vind jij hem ook leuk?

Zo niet, blokkeren die hap
Oud 03-11-2005, 18:01
MTpower
MTpower is offline
Je kan maar verliefd zijn...
Msn is natuurlijk een makkelijke manier ook daadwerkelijk te zeggen wat je denkt
Hoewel je niet uit moet sluiten dat het gewoon een player is
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 18:02
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Aurora schreef op 03-11-2005 @ 18:58 :
Vind jij hem ook leuk?

Zo niet, blokkeren die hap
Haha nou als dit echt overdreven geslijm is alleen om te zorgen dat ik hem leuk ga vinden kan ik hem idd beter gelijk blokken.

Maar ik kan nu gewoon niet zeggen wat ik echt van hem vind (irl) ik heb hem maar 2 uur gezien en heb niet eens echt een gesprek met hem gehad.
Oud 03-11-2005, 18:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
MTpower schreef op 03-11-2005 @ 19:01 :
Je kan maar verliefd zijn...
Msn is natuurlijk een makkelijke manier ook daadwerkelijk te zeggen wat je denkt
Hoewel je niet uit moet sluiten dat het gewoon een player is
Hij is niet verliefd, zoals hij zich eerst gedroeg leek het alsof ie gek werd van verliefdheid, toen ik hem op zijn gedrag wees zij hij dus dat hij dat altijd deed bij meisjes die hij "wel leuk" vond. Verliefd was hij niet zij hij maar hij wilde me graag beter leren kennen, ook omat we elkaar 2 uur gesprokenn hadden.

Zijn vriend zei dat het geen player was (geloof hem eigenlijk wel).
Daar bij komt trouwens wle dat hij allemaal van die ronddraailetters op msn heeft die zegge...weetje....jij bent....een lekkerding...*flikker ronddraai, van kleurtjesverandert*

dus net begon ie ook weer met schatje enz...
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
MTpower schreef op 03-11-2005 @ 19:01 :
Inderdaad. Dat merk ik ook met een goede vriendin van me. Op MSN is ze veel vleiender en zegt ze meer ondeugendere dingen en zo.

@ TS:
Je kent hem pas sinds zaterdag. Ach, praat gewoon met hem, zodat je hem wat beter leert kennen. Dan zie je later wel of het gemeend of gespeeld is. Maja, doe het niet te lang, anders krijg hij misschien het gevoel dat je hem aan het lijntje houdt.
I C U
I C U is offline
Ik word zelf ook knap moe van dat soort slijmerds! Ze kennen je niet eens, maar toch ben je helemaal het einde. BAH! Dus...
Wat ik zou doen? Als ik zelf geen interesse heb, zou ik hem blokkeren en er verder niet meer aan denken.
Als ik wel interesse heb, gewoon een keertje afspreken hem te zien tijdens het uitgaan, of iets dergelijks.

Hou wel in de gaten dat het MSN is, dat het nogal simpel is om dan heel erg te slijmen. Plus het feit dat hij het gewoon grappig vindt je een beetje op te naaien. Er vooral niet teveel van verwachten dus...
Oud 03-11-2005, 18:30
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Cookie schreef op 03-11-2005 @ 19:02 :
Haha nou als dit echt overdreven geslijm is alleen om te zorgen dat ik hem leuk ga vinden kan ik hem idd beter gelijk blokken.

Maar ik kan nu gewoon niet zeggen wat ik echt van hem vind (irl) ik heb hem maar 2 uur gezien en heb niet eens echt een gesprek met hem gehad.

Oké, maar als jij hem niet bijster interessant vindt (wat ik uit je antwoord afleid?), wat maakt het dan uit of hij het meent of niet? Ik zou persoonlijk gestoord worden van slijmende mensen die ik niet boeiend vind en amper ken, en ik zou hem dan ook vooral mededelen dat hij niet zo moet overdrijven & hem vervolgens vriendelijk doch dringend verzoeken me OF met rust te laten OF normaal te doen. Maar goed, dat ben ik
Oud 03-11-2005, 18:36
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Aurora schreef op 03-11-2005 @ 19:30 :
Oké, maar als jij hem niet bijster interessant vindt (wat ik uit je antwoord afleid?), wat maakt het dan uit of hij het meent of niet? Ik zou persoonlijk gestoord worden van slijmende mensen die ik niet boeiend vind en amper ken, en ik zou hem dan ook vooral mededelen dat hij niet zo moet overdrijven & hem vervolgens vriendelijk doch dringend verzoeken me OF met rust te laten OF normaal te doen. Maar goed, dat ben ik
Das precies wat ik gedaan heb (hem wijzen op zijn gedrag enz,ik heb ook gezegd dat ik me eraan irriteerde als hij constant met complimentjes smeet)
Nee ik vind hem niet bijster interessant maar als hij het nou echt meent kan ik nog overwegen om hem beter te leren kennen. Anders doe ik dat ook niet nee.
Oud 03-11-2005, 18:39
Vice
Vice is offline
Omg, ik vind het al knap dat je het zo lang volhoudt. Ik had hem al lang geblokkeerd.
Oud 03-11-2005, 19:59
ThunderW
ThunderW is offline
Mijn ex kon ook zo slijmen (op msn welliswaar). Daar had ik toen wat van gezegt en ze hielt er meteen mee op. Maar als ik jou was zou ik niet teveel van hem verwachten. Wat hij had moeten doen is gewoon een normaal fatsoenlijk gesprek met jou aan moeten gaan op msn. Al gaat 't maar over school/hobby's etc. Zo leer je 'm kennen... vind ik tenminste.

Achja, wie ben ik om dat te vinden.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Zulke sukkels moet je gelijk blokkeren. Als hij je echt heel leuk vond, dan pakte hij het wel subtiel aan en niet op zo'n smaakloze manier.
Oud 03-11-2005, 20:38
WolterB
WolterB is offline
Na 2 uur als je zo nog nooit eerder gezien/gesproken hebt, vind ik vrij overdreven idd
Oud 03-11-2005, 21:48
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Cookie schreef op 03-11-2005 @ 18:51 :
"dag schatje".

Oke...en BLOK

sjeez, wat kansloos om dat te zeggen over iemand waar je net de naam van kan onthouden...
Hij komt over als iemand die ff snel iemand in wil pakken want hij heeft te lang al geen sex gehad .

Ja dit is een kortzichtige conclusie, maar langer over zo iets kansloos nadenken is niet nodig.
Oud 03-11-2005, 22:02
Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
Hoofdgedachte topic:

Geslijm: , of ie het nou meent of niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 07:01
Cookie
Cookie is offline
Nou word ie helemaal verwarrend. Kreeg smsje dat ie van een vriend gehoord had dat ik m slijmerig vond (zijn vriend vroeg aan me wat ik nou van hem vond) Het speet hem en hij zou proberen het niet meer te doen, hij wist niet goed hoe hij met meisjes om moest gaan......Ok..goed..Maar hij begon wel weer met hey schat.
Oud 04-11-2005, 08:56
zeep007
zeep007 is offline
Dat zou nou voor mij de ultieme afknapper zijn...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:01
Verwijderd
Hij gaat duidelijk voor de onhandige-verlegen-loser aanpak om proberen sympathie op te wekken. Geen aandacht aan schenken.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:04
Verwijderd
gewoon zeggen dat je wegmoet en blokkeren als ie weer vervelend doet. Zou m wel in je lijst laten, handig voor als je je verveelt en je wilt lachen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 11:47
Verwijderd
Iew.. ik zou er niet intrappen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 12:42
gurl19
gurl19 is offline
ach sommige jongens zijn zo, en ze denken dat meisjes dat leuk vinden..
Ik vind dat trouwens wel leuk maja daar gaat het verder niet om. Als jij die jongen beter wil leren kennen dan moet je dat doen, want die jongen laat op deze manier goed merken dat hij jou wel beter wil leren kennen. Je kunt hem een kans geven, en misschien is die wel superlief etc en tja.. wat er ook allemaal kan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 13:14
Cookie
Cookie is offline
Blokken wordt sowieso lastig want zijn vriend heb ik ook in mn msn staan en daar praat ik ook nog wel mee, dus als hij dan online is gaat ie sowieso vragen hoe dat nou zit enzw...kweet haast zeker dat hij er via via achterkom dat ik hem geblokt heb.

Ik denk dat ik maar gewoon neutraal tegen m blijf doen en m niet ontwijk en ook niet opzoek.
Oud 04-11-2005, 14:03
Verwijderd
Als je je er nu al aan ergert voorspelt dat niet veel goeds.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 14:13
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Cookie schreef op 04-11-2005 @ 14:14 :
Blokken wordt sowieso lastig want zijn vriend heb ik ook in mn msn staan en daar praat ik ook nog wel mee, dus als hij dan online is gaat ie sowieso vragen hoe dat nou zit enzw...kweet haast zeker dat hij er via via achterkom dat ik hem geblokt heb.
Stel je voor hij komt erachter ja.
Oud 04-11-2005, 14:16
Magican
Magican is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-11-2005 @ 12:01 :
Hij gaat duidelijk voor de onhandige-verlegen-loser aanpak om proberen sympathie op te wekken. Geen aandacht aan schenken.
En voor welke aanpak ga jij?
Oud 04-11-2005, 14:51
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
De Veroorzaker schreef op 04-11-2005 @ 15:13 :
Stel je voor hij komt erachter ja.
Dat vind ik lullig.Kwil wel gewoon een gesprek met m kunnen voeren als vrienden. Naja eigenlijk heb je wel een beetje gelijk maar voorlopig blok ik m nog niet. Das als het echt echt uit de hand loopt
Oud 04-11-2005, 15:00
Verwijderd
Je irriteert jezelf? Da's niet zo mooi.

OT: tsja, sommigen kunnen wel goed slijmen, anderen niet. De kunst is nu juist het zo te brengen dat het niet overdreven en ongemeend overkomt. Die kunst beheerst hij overduidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 16:49
BCR
BCR is offline
Vreselijke types ja
Oud 04-11-2005, 18:27
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-11-2005 @ 16:00 :
Je irriteert jezelf? Da's niet zo mooi.

OT: tsja, sommigen kunnen wel goed slijmen, anderen niet. De kunst is nu juist het zo te brengen dat het niet overdreven en ongemeend overkomt. Die kunst beheerst hij overduidelijk niet.
Je kan ook proberen om op zijn minst een klein beetje oprecht te zijn...
't Is iig een sukkel op gebied van meisjes versieren. Ik ook, maar dan een ander soort sukkel
Oud 04-11-2005, 21:37
Cookie
Cookie is offline
Nieuwe ontwikkeling: Hij heeft dus van die vriend doorgekregen dat ik t irritant vond. HIj heeft al 2 keer zn excuses aangeboden met een beetje verontschuldigingen enz.
Hij zegt dat ie dat altijd doet tegen een meisje die aardig tegen m is (Naar mijn weten doe ik absoluut niet op mn liefst) of ik m nog een keer wou vergeven....

Nouh........Op zich heb ik niet veel hoop dat ik m leuk ga vinden, maar dat is ook grotendeels omdat hij zo doet.....
Oud 05-11-2005, 00:52
Optima
Optima is offline
complimentjes zijn glijmiddel voor de ziel. Als mannen er te vrijgevig mee zijn, kun je al raden wat hun intentie is.
Oud 05-11-2005, 12:41
Cookie
Cookie is offline
Mooi gesproken Optima.
Ik heb m gesmst dat ik m wel aardig vind en m ook nog wel wou zien enz. Maar dat ik bang was dat t niet ging werken.
Ik weet niet of hij teruggesmst heeft want volgnes mij heb ik vanacht een smsje in mn slaap gewist maar dat weet ik alleen niet zeker.
Naja zie wel
Oud 05-11-2005, 13:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zulke mensen zijn echt vreselijk Heeft bij mij ook altijd averechts gewerkt. Zodra ze zo begonnen, waren ze mijn belangstelling kwijt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 14:05
The0
The0 is offline
Dancing string theory in actie. Mooie vergelijking met een kat, hou een touwtje boven zijn hoofd waar ie NET niet bijkan en hij zal uren spenderen dat touwtje te pakken. Leg je het touwtje naast em neer, snuffelt ie eraan en loopt weg. Hij was het touwtje dat al naast je lag voor je doorhad dat het touwtje interessant was
Oud 05-11-2005, 14:13
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
The0 schreef op 05-11-2005 @ 15:05 :
Hij was het touwtje dat al naast je lag voor je doorhad dat het touwtje interessant was
Onder andere
Oud 06-11-2005, 01:17
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Je moet weten dat mensen die slijmen onzeker zijn. Misschien is het wel een watje die gewoon niet weet hoe hij jou moeten krijgen. Gewoon hard to get spelen, dan geeft hij het snel genoeg op.

En hij begrijpt je niet, want anders zou hij wel weten wanneer jij het niet erg vindt om 'schatje' te worden genoemd.

Laat hem maar gewoon voor wat hij is. Gewoon zeggen dat je vrienden wilt zijn en meer niet.

Ik begrijp best dat vrouwen moe worden van die hordes mannen die alleen maar complimentjes geven en slijmen, allemaal hetzelfde. Maarjah, niet alle mannen durven assertief en koel te zijn, want dan denken ze dat vrouwen ze niet zien staan. Hij weet dus gewoon niet hoe hij het moet aanpakken. Als hij je in het echt ziet en dan gewoon overkomt als iemand die een gebrek aan zelfvertrouwen heeft kan je beter meteen stoppen.

En als ze zich aan je vastklampen, is het gewoon notdone, en dat weet je zelf ook wel.

Laatst gewijzigd op 06-11-2005 om 01:22.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 08:44
Cookie
Cookie is offline
Ik heb m gesproken en hij vond het heel (*(*^*&%&^^&*(*$##%^&* dat het niet wat werd. Terwijl hij niet terug heeft gsmst nadat k hem in een smsje had verteld dat ik m nie leuk vond.

Ik betwijfel dus of ie het echt erg vind.
Iig bedankt voor de reacties
Oud 06-11-2005, 12:53
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Cookie schreef op 06-11-2005 @ 09:44 :
Ik heb m gesproken en hij vond het heel (*(*^*&%&^^&*(*$##%^&* dat het niet wat werd. Terwijl hij niet terug heeft gsmst nadat k hem in een smsje had verteld dat ik m nie leuk vond.

Ik betwijfel dus of ie het echt erg vind.
Iig bedankt voor de reacties
Nu gaat hij het gewoon proberen bij de volgende. Als een hond niet iets lekkers kan krijgen van baasje 1 gaat hij het gewoon proberen bij baasje 2 ipv te janken dat hij niets krijgt.

Niet dat je mannen kan vergelijken met hondjes, althans sommige niet
Met citaat reageren
Oud 06-11-2005, 15:28
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 06-11-2005 @ 13:53 :
Nu gaat hij het gewoon proberen bij de volgende. Als een hond niet iets lekkers kan krijgen van baasje 1 gaat hij het gewoon proberen bij baasje 2 ipv te janken dat hij niets krijgt.

Niet dat je mannen kan vergelijken met hondjes, althans sommige niet
Kzal m eens "volgen"
Oud 07-11-2005, 18:03
The0
The0 is offline
Citaat:
Cookie schreef op 06-11-2005 @ 16:28 :
Kzal m eens "volgen"
pas maar op, straks denkt ie dat je hard to get speelt en hem stiekem het einde van de wereld vind
Oud 07-11-2005, 18:05
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
The0 schreef op 07-11-2005 @ 19:03 :
pas maar op, straks denkt ie dat je hard to get speelt en hem stiekem het einde van de wereld vind
Haha nee hoor dat zal wel meevallen, we hebben afgesproken dat we misschien nog wel eens wat leuks gaan doen metzn 4en maar dat het voorlpig echtg niet wat gaat worden. Ben ik heel duidelijk in geweest.
Nu hopen dat ie Nederlands kan.
Oud 07-11-2005, 19:26
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
The0 schreef op 07-11-2005 @ 19:03 :
Dat zou uiteraard zeer goed kunnen. Maar als hij al zo dom is dat hij het in eerste instantie niet goed aanpakt zal hij je testjes sowieso niet begrijpen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 21:23
Verwijderd
DUDES en DUDETTES!

Misschien is die jongen gewoon onzeker? en neemt ie wel verkeerde adviezen aan van zijn vrienden? Kan makkelijk. Misschien is MSN wel een verkeerd communicatiemiddel om mensen te leren kennen: Wat is er gebeurd met elkaar opzoeken? leuk toch?

I rest my case
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 15:43
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Idd. Zou best kunnen zijn dat dat mannetje gewoon helemaal verliefd is, ook al heb je hem niet lang gezien.

En Fcuk MSN als het om dat soort dingen gaat, dikke MTHRFKN bullshit is et. Weliswaar wel handig aangezien de meeste idioten zo nietromantisch zijn dat ze via msn je aandacht willen, dat je door alleen al normaal jezelf veruit boven ze staat.

Ach ja, stelletje boskabouters, weten niet wat ze doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten