Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik kan nu gewoon niet zeggen wat ik echt van hem vind (irl) ik heb hem maar 2 uur gezien en heb niet eens echt een gesprek met hem gehad.
||
Citaat:
Zijn vriend zei dat het geen player was (geloof hem eigenlijk wel). Daar bij komt trouwens wle dat hij allemaal van die ronddraailetters op msn heeft die zegge...weetje....jij bent....een lekkerding...*flikker ronddraai, van kleurtjesverandert* dus ![]()
||
Citaat:
@ TS: Je kent hem pas sinds zaterdag. Ach, praat gewoon met hem, zodat je hem wat beter leert kennen. ![]()
||
Citaat:
Oké, maar als jij hem niet bijster interessant vindt (wat ik uit je antwoord afleid?), wat maakt het dan uit of hij het meent of niet? Ik zou persoonlijk gestoord worden van slijmende mensen die ik niet boeiend vind en amper ken, en ik zou hem dan ook vooral mededelen dat hij niet zo moet overdrijven & hem vervolgens vriendelijk doch dringend verzoeken me OF met rust te laten OF normaal te doen. Maar goed, dat ben ik ![]()
||
Citaat:
![]() Nee ik vind hem niet bijster interessant maar als hij het nou echt meent kan ik nog overwegen om hem beter te leren kennen. Anders doe ik dat ook niet nee.
||
Citaat:
Oke...en BLOK sjeez, wat kansloos om dat te zeggen over iemand waar je net de naam van kan onthouden... Hij komt over als iemand die ff snel iemand in wil pakken want hij heeft te lang al geen sex gehad ![]() Ja dit is een kortzichtige conclusie, maar langer over zo iets kansloos nadenken is niet nodig.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
't Is iig een sukkel op gebied van meisjes versieren. Ik ook, maar dan een ander soort sukkel ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Niet dat je mannen kan vergelijken met hondjes, althans sommige niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Nu hopen dat ie Nederlands kan.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
help me alstublieft hallomensen | 42 | 28-07-2004 11:24 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
te aardig Verwijderd | 21 | 30-08-2003 16:22 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Films, TV & Radio |
Hier begrijp ik nou geen hol van : Evil death Rioto | 17 | 27-10-2002 19:07 |