Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bedoel je nou mij ook? bij mij is het eerder andersom, wel interpunctie maar geen hoofdletters... Ik heb er niet echt een reden voor, het is meer slordigheid ben ik bang. Sorry, ik zal het niet meer doen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ontopic: Dit forum is geen jaren 60 commune, er wordt wel aan kwaliteit gedaan. En om kwaliteit te kweken en te groeien als dichter lijkt het me voor de TS een handig idee om open te staan voor ideeën die misschien de volgende gedichten kunnen verbeteren. Dat betekent dus niet op voorhand al zeggen van 'Ik doe wat ik wil' en gelijk in de verdediging gaan. Denk na en accepteer de kritieken of leg ze terzijde met een goede argumentatie. Als je alleen bewondering wilt, dan ben je helaas niet aan het goede adres. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verdrink haar in gedachten Zepp | 3 | 09-10-2004 21:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Herinner Elissa Verwijderd | 2 | 01-02-2003 16:11 | |
Psychologie |
is er iets bekend over structureel herinneringen aanpassen?? JJzD | 1 | 13-10-2002 19:18 |