Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2005, 10:49
kuik
kuik is offline
wat hebben jullie allemaal gedaan vandaag?
Advertentie
Oud 08-11-2005, 10:50
kuik
kuik is offline
ik heb geleerd en geleerd en geleerd
Oud 08-11-2005, 10:51
Apomes
Apomes is offline
Ik heb nu school . Sevens ga ik mijn kinesist afbellen want ik heb het te druk ! Strax komt er een vriend en gaan we gek doen en vanavond komt mijn beste vriend en gaan we met zijn 3 zwemmen tot middernacht
Oud 08-11-2005, 10:52
Jolene
Jolene is offline
Wat is een kinesist
Oud 08-11-2005, 10:53
kuik
kuik is offline
Citaat:
Jolene schreef op 08-11-2005 @ 11:52 :
Wat is een kinesist
ja vertel es
Oud 08-11-2005, 10:53
Broeder
Broeder is offline
Gek doen
Oud 08-11-2005, 10:54
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Wat is een kinesist
eum

Voor als je rugklachten of dergelijke hebt
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Wat is een kinesist
Belgisch voor fysiotherapeut?
kuik
kuik is offline
oh zo.
Oud 08-11-2005, 10:55
Quantes
Quantes is offline
Ik heb vanochtend rijles gehad en ben nu en vanmiddag voor school in de weer en ben nu mod aan het spelen op een ander fourm. Vanavond ga ik lekker gezond hardlopen langs de dijk.
Oud 08-11-2005, 11:07
grandmommy
grandmommy is offline
euh ik zit op school en wat ik daar aan het doen ben gaat jullie geen ene fuck aan.
Oud 08-11-2005, 11:09
Scatterbrain
Scatterbrain is offline
ik heb me verslapen voor mn tentamen
Oud 08-11-2005, 11:14
mcflem
mcflem is offline
Uitslapen en computeren
En straks moet ik wiskunde gaan maken en geschiedenis leren
Oud 08-11-2005, 11:29
Louel
Louel is offline
Heel vroeg m'n bed uit om er vervolgens op school achter te komen dat je alleen het 1e uur les hebt. -_- Als ik dat wist..
Oud 08-11-2005, 11:43
*amélie*
*amélie* is offline
Citaat:
Scatterbrain schreef op 08-11-2005 @ 12:09 :
ik heb me verslapen voor mn tentamen
O

Ik werd wakker en toen ging ik as the world turns kijken. Daarna douchen, eten en nu ga ik echt lezen...

Edit: Wiiiiiiiii ik zie net op Blackboard dat ik 1 tentamen toch gehaald heb met een 6!!!! Ben zo blij, want had echt hard geblokt en het was z'n slecht tentamen en eigenlijk had ik teveel fout, maar dat maakt allemaal niet meer uit. Gna.

Laatst gewijzigd op 08-11-2005 om 11:54.
Oud 08-11-2005, 11:57
Verwijderd
Ik moest eigenlijk naar mijn stage maar mijn begeleidster en ik hebben besloten dat ik vandaag ook best thuis kan werken omdat zij op werkbezoek moest en ik vanmiddag les moet geven. Nu verf ik dus mijn haar en dat kan ik niet dus dat wordt een ramp. En ik eet tosti's.
Oud 08-11-2005, 11:58
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-11-2005 @ 12:57 :
Nu verf ik dus mijn haar en dat kan ik niet dus dat wordt een ramp.
!
Oud 08-11-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 08-11-2005 @ 12:58 :
!
Ja, heel leuk, nu is dus zometeen de ene helft rood en de andere helft.. euh, niet.
Oud 08-11-2005, 12:04
Ranja v. Tanja
Ranja v. Tanja is offline
mijn koffiezatapparaat is gecrashed, dus moest ik naar het station lopen voor koffie, en straks ga ik naar mijn moeder om te schooien voor geld voor een nieuwe!
Oud 08-11-2005, 12:05
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-11-2005 @ 13:04 :
Ja, heel leuk, nu is dus zometeen de ene helft rood en de andere helft.. euh, niet.
vergeet dan niet mij een foto te pm'en .
Oud 08-11-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 08-11-2005 @ 13:05 :
vergeet dan niet mij een foto te pm'en .
Komt goed.

En mijn moeder sms't me nu net of ik haar geld heb ontvangen op mijn rekening, dus ik vroeg waarom ze geld heeft overgemaakt en toen kreeg ik: 'Omdat ik vrijwel zeker weet dat je in geldnood zit. Klopt 't? x'. (L)
Oud 08-11-2005, 12:10
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 08-11-2005 @ 13:08 :
Komt goed.

En mijn moeder sms't me nu net of ik haar geld heb ontvangen op mijn rekening, dus ik vroeg waarom ze geld heeft overgemaakt en toen kreeg ik: 'Omdat ik vrijwel zeker weet dat je in geldnood zit. Klopt 't? x'. (L)
aight.

en wat een heeft die moeder van jou een vertrouwen .
Oud 08-11-2005, 12:18
Verwijderd
ik ben opgestaan en heb me aangekleed. nu mijn stageverslag proberen af te maken en om 10 over 4 de trein in hopsen naar tilburg om the UNSEEN te zien!!!! ik heb er zoooo veel zin an
Oud 08-11-2005, 12:18
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Naar school geweest, tv gekeken en nu wat forummen. Wat een spannend leven.
Oud 08-11-2005, 12:25
Nona Star
Nona Star is offline
Om 12 uur mn bed uitgerold, douchen en tutten. Zometeen maar eens kijken wat ik aan ga doen en cadeautje halen.
Ik moet nog 4 verslagen in elkaar draaien en pannenkoeken bakken met een blokgenoot en vanavond cocktails kopen maar ik heb geen geld dus ik weet nog niet hoe ik dat voor elkaar ga krijgen
Oud 08-11-2005, 12:43
pipimädchen
pipimädchen is offline
Ik zit er aan te denken naar de supermarkt te gaan. Ik betwijfel echter of mijn lever dit een geschikt idee vindt
Oud 08-11-2005, 12:47
Verwijderd
ik ben net wakker na een avond/nacht zuipen, en ik ga straks maar eens koffie zetten.
Oud 08-11-2005, 13:01
Carn
Carn is offline
sliep pas om 4 uur, dus tot n uur of 11 blijven liggen. stoïcijns achter de pc gezeten, koffie gedronken. Nu naar school voor 2 uurtjes netwerkg33kheid.
Oud 08-11-2005, 13:06
vixen
vixen is offline
S'ochtends was ik heel nerveus want ik hoor vandaag of ik een gave kamer krijg of een minder gave kamer of gewoon allebei niet. En toen ging ik naar uitzendbureaus en die zeiden zo van dat ze wel werk hadden, dat ik mn cv maar moest sturen. Toen ging ik tostis eten en nu wacht ik op 3 telefoontjes.
Oud 08-11-2005, 13:25
merels
merels is offline
Ik heb veel te doen voor school en het bevalt me niet. IK heb zo rijles, anderhalf uur. Daarna mag ik weer aan school zitten. Om half zes uur ga ik bowlen met de saaiere kant van de familie, met het kindergedeelte. Vervolgens eten met de familie want mijn granny is vandaag 85 jaar geworden. Kan ik gezellig met mijn nicht en haar vriend praten die net afgestudeerd zijn in biologie en zich kleden als mensen uit het jaar nul en behalve dat niet heel sociaal zijn. Tsja als je vanaf je zesde jaar alleen maar boeken hebt gelezen op verjaardagen in plaats van feliciteren of een gesprek voeren kan je natuurlijk niet verwachten dat deze nicht opeens een interessant persoon is. Jammer dat ik biologie saai vind, misschien kan ik haar eens iets vragen of eitjes en de baarmoeder etc. Nu moet ik desperate housewifes missen en dat vind ik jammer, heb ik een leven?
Oh en na het etentje ga ik weer fijn aan het schoolwerk.
Oud 08-11-2005, 13:28
Teun
Teun is offline
Citaat:
merels schreef op 08-11-2005 @ 14:25 :
Ik heb veel te doen voor school en het bevalt me niet. IK heb zo rijles, anderhalf uur. Daarna mag ik weer aan school zitten. Om half zes uur ga ik bowlen met de saaiere kant van de familie, met het kindergedeelte. Vervolgens eten met de familie want mijn granny is vandaag 85 jaar geworden. Kan ik gezellig met mijn nicht en haar vriend praten die net afgestudeerd zijn in biologie en zich kleden als mensen uit het jaar nul en behalve dat niet heel sociaal zijn. Tsja als je vanaf je zesde jaar alleen maar boeken hebt gelezen op verjaardagen in plaats van feliciteren of een gesprek voeren kan je natuurlijk niet verwachten dat deze nicht opeens een interessant persoon is. Jammer dat ik biologie saai vind, misschien kan ik haar eens iets vragen of eitjes en de baarmoeder etc. Nu moet ik desperate housewifes missen en dat vind ik jammer, heb ik een leven?
(f)
Oud 08-11-2005, 13:31
Broeder
Broeder is offline
Ik heb net een paperclip op de broodzak gedaan anders drogen mijn sneetjes volkorenbrood uit en dat willen we natuurlijk niet hebben
Oud 08-11-2005, 13:42
Verwijderd
Ik ben naar school geweest voor niks eigenlijk en werd het olc uitgestuurd omdat ik mijn schoolpas niet bij me had. Toen moest ik heel lang wachten op de bus en ik had een rokje aan en het waaide dus dat was niet leuk . Nu zit ik aan de kaneelthee en mijn zesde mandarijn van vandaag ( ). En vanavond ga ik naar Sanne Wallis de Vries yahoo! Ik zit alleen wel op de eerste rij en ik wil niet dat ze tegen me gaat praten want dat vind ik eng, .
Oud 08-11-2005, 13:43
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb de hele tijd geleerd en nu ga ik werken. en ik ben verslaafd aan herfstthee
Oud 08-11-2005, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-11-2005 @ 14:42 :
Ik ben naar school geweest voor niks eigenlijk en werd het olc uitgestuurd omdat ik mijn schoolpas niet bij me had.
Haha, kut is dat hè.

Ik ga nu lesgeven aan de rotgroep van de week, ik heb er zin in.
Oud 08-11-2005, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 08-11-2005 @ 14:45 :
Haha, kut is dat hè.

Ik ga nu lesgeven aan de rotgroep van de week, ik heb er zin in.
Ja echt irrrrrrritant, . En ik hda les van Marc over assertiviteit en we gingen rollenspellen doen zz ik had net zo goed thuis kunnen blijven.
Oud 08-11-2005, 13:50
Verwijderd
matt en ik gaan naar kool keith en er bleek per ongeluk ook een reden voor een feestje te zijn dus
Oud 08-11-2005, 14:01
vixen
vixen is offline
Citaat:
Roxane schreef op 08-11-2005 @ 14:50 :
matt en ik gaan naar kool keith en er bleek per ongeluk ook een reden voor een feestje te zijn dus
Je bent zwanger ?

En die stomme vent belt nog steeds niet
Oud 08-11-2005, 14:07
Metal
Metal is offline
^haha omg(L)
Oud 08-11-2005, 14:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik belde voor de zoveelste keer naar de NS om te vragen of ze mn tas met kleding/opladers/makeup misschien hadden gevonden en JAAAAA mn tas is gevonden!!!
alleen nu moet ik morgen 10 euro betalen om hem op te mogen halen, heb ik 10 euro besteedt aan een nieuwe telefoonoplader, heb ik 26 euro uitgegegen aan een adaptor waarmee ik mn mp3speler op kan laden... dus nu ben ik eigenlijk gewoon 46 euro armer doordat ik zo stom was om mn tas te vergeten in de trein

maarrrrrrrja ik heb nu gelukkig weer al mn kleding terug
Oud 08-11-2005, 14:25
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
merels schreef op 08-11-2005 @ 14:25 :

Ik leer.
Oud 08-11-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 08-11-2005 @ 15:01 :
Je bent zwanger ?
nee alweer niet gelukt
Oud 08-11-2005, 14:34
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vandaag uitgeslapen en toen ik wakker werd ging ik maar de afwas doen want het stonk best erg in de keuken en daarna ben ik met de trein naar huis gegaan want ik ben blut yoyo en thuis is alles gratis en ik ga nu een opdracht voor school maken en mijn beltest doornemen voor morgen en vanavond ga ik met haligh the aviator kijken maar hij duurt 3 uur dus vraag ik me af of we werkelijk leo zullen bewonderen
Oud 08-11-2005, 14:42
Verwijderd
ik heb nieuwe pijnstillers, en ze zijn volgens mij een beetje te zwaar, want ik word er helemaal raar van .
vannacht droomde ik dat ik van een vriendinnetje in zo'n glazen doolhof op een kermis moest. en toen ik de uitgang had gevonden, ging het doolhof draaien en op de kop, en toen aws de uitgang weg.

verder kwam m'n vriendje, en ik kreeg chocoldesinterklaasgeld. heel lekker, denk ik?! want ik kan ze niet openmaken met 1 hand .
Oud 08-11-2005, 14:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gedroomd dat ik weer bij m'n dude was en alles was helemaal geweldig maar ineens ging 'ie er van door met een sletterige vriendin van me.
Dus toen voelde ik me niet zo heppie toen ik wakker werd,
maar toen heb ik maar wat mtv gekeken/geluisterd en de herh. van HIGNFY gekeken die ik had geteept.
Toen ik uit bed wou kruipen kreeg ik ineens tering veel koppijn, m'n ogen begonnen te tranen en ik moest bijna kotsen dus toen ben ik maar weer naar mn nest gegaan en ik werd om half 4 pas weer wakker.
En nu zit ik hier en eet ik broodjes die een beetje smaken naar gevulde koek.
En straks appeltaart en tortillas, en mss vanavond corpse bride kiekn in Pathe de kuip.
Oud 08-11-2005, 14:52
Lady Jane
Lady Jane is offline
Stage gelopen en het ging echt kut. En nu zit ik bij vriendin en gaan we aan school werken en daarna naar Kasper van Kooten.
Oud 08-11-2005, 14:52
botulismf
botulismf is offline
Ik heb van kwart voor negen tot drie op school gezeten, we hebben een aantal gastdocenten op bezoek die kwamen vertellen over het onderwijs in achterstandsbuurten. Toen zijn we bij een zgn. brede school langsgeweest en hebben we even in de klassen rondgekeken. Toen ben ik met een onwaarschijnlijk leuke klasgenote teruggereden en even gekletst. Maar zoals met de meeste onwaarschijnlijk leuke klasgenotes, of onwaarschijnlijk leuke meisjes in het algemeen, had ze al een vriend.

Nu ben ik net thuis en van half 5 tot half 8 heb ik de laatste bandrepetitie vóór ons optreden op donderdag. En we moeten nog een nieuw nummer afschrijven en heel hard oefenen met 'televators' (mars volta) en 'we looked like giants' (dcfc) en ik hoop maar dat het goed komt.

En daarna moet ik met mensen van school aan een opdracht voor drama werken. En daarna zal ik waarschijnlijk gaan slapen.

Maar nu ga ik eerst douchen want ik voel me vies.
Oud 08-11-2005, 14:53
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Lady Jane schreef op 08-11-2005 @ 15:52 :
Stage gelopen en het ging echt kut. En nu zit ik bij vriendin en gaan we aan school werken en daarna naar Kasper van Kooten.
Ga ik ook heen, volgende maand geloof ik...
Oud 08-11-2005, 15:16
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik moest eerst naar school en m'n leraar is lief want we gingen freubelen <3
toen ging ik naar een dinnie want ze was down en toen was ze weer vrolijk en toen belde m'n zus huilend op en nu zijn we haar blij aan het maken maar het lukt niet echt dus gaan we zo lekkere dingen voor haaar halen want we zijn stoned.
dus ik ga boodschappen doeeen doei
Oud 08-11-2005, 15:18
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 08-11-2005 @ 16:16 :
ik moest eerst naar school en m'n leraar is lief want we gingen freubelen <3
toen ging ik naar een dinnie want ze was down en toen was ze weer vrolijk en toen belde m'n zus huilend op en nu zijn we haar blij aan het maken maar het lukt niet echt dus gaan we zo lekkere dingen voor haaar halen want we zijn stoned.
dus ik ga boodschappen doeeen doei

O ja, vanavond hardlopen met een vriendinnetje en daarna lekker bij haar thuis gezellig doen.

Regels voor berichten