Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2005, 21:06
MDJ
MDJ is offline
Hallo,

Ik had het laatst, filmavondje en vriend van mij vertelde dat meisje toch duidelijk "signalen" doorgaf, maar had hier geen flauw benul van. Heb het er met een andere vriend over gehad en die zei ook dat die in het begin totaal niet doorhad hoe zij zat te "flirten".

Is dit nou een typische mannenkwaal hebben we nou werkelijke het besef van een ...... ?

groeten MDJ
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2005, 21:14
Cookie
Cookie is offline
Erger is als je het wel doorhebt maar niet weet wat te doen.

Maar volgens mij zijn er meer mannen die dat niet doorhebben.
Oud 17-11-2005, 21:14
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
De een heeft er oog voor en de ander niet, niet het hele Y-chromosoom over één kam scheren.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:17
MDJ
MDJ is offline
haha, maar goed ik vond het altijd vooroordelen maar als je het dan is over jezelf hoor .
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:17
Outlaw
Outlaw is offline

ook laten niet alle vrouwen het op dezelfde manier blijken.

soms wil je het gewoon niet zien
Oud 17-11-2005, 21:18
MTpower
MTpower is offline
heb het zelf ook nooit door
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:20
MDJ
MDJ is offline
ik las net zo'n website over flirten, om vervolgends te bedenken dat ze eigenlijk alles wel deed.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:28
Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
betekend niet dat ze dat doet om JOUW aan te trekken hoor, vergis je niet.
Ik ken hordes meiden/vrouwen die elk van dat soort dingetjes doen, maar er niks mee bedoelen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:48
Bloem
Bloem is offline
Dat is geen typisch mannending volgens mij hoor, tenminste, ik zie het zelf ook nooit Ik lach graag naar mensen, en dat wordt ook al snel als flirten gezien, terwijl ik dat lang niet altijd zo bedoel
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:52
Verwijderd
Vrouwen geven geen signalen af, dat denken ze maar. En ja dat zeg ik als geslachtsgenoot Als je niet duidelijk bent, moet je ook niet gaan zeuren dat ze het niet snappen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 21:53
Lorelei
Lorelei is offline
Je vriend zag het blijkbaar wel dus daar gaat je stelling.
Oud 17-11-2005, 21:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2005 @ 22:52 :
Vrouwen geven geen signalen af, dat denken ze maar. En ja dat zeg ik als geslachtsgenoot Als je niet duidelijk bent, moet je ook niet gaan zeuren dat ze het niet snappen.
Ook dat.
Oud 17-11-2005, 21:55
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 17-11-2005 @ 22:54 :
Ook dat.
je stalkt me
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:00
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2005 @ 22:55 :
je stalkt me
Altijd al.
Oud 17-11-2005, 22:03
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 17-11-2005 @ 23:00 :
Altijd al.
ik voel me speciaal en ben nu heel erg offtopic stout aan het zijn
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 17-11-2005 @ 23:03 :
ik voel me speciaal en ben nu heel erg offtopic stout aan het zijn
Ben je ook

Tsk *pets*
Oud 17-11-2005, 22:26
MDJ
MDJ is offline
haha, grapjassen, maar er zal vanjezelf denk ik toch een bepaald houding zijn waardoor je anders reageert. En toch "signalen" afgeeft . Dat ik ze nou pas achteraf zie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:29
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Misschien kon ze wel niet helemaal goed flirten.
Oud 17-11-2005, 22:31
MDJ
MDJ is offline
haha nee daar zal het niet aan liggen wat een oplettende kijker vertelde me een paar dagen later wat er allemaal gezegd gedaan en gebeurd was . Lang leven de vrienden die je dat vertellen en voor zich houden verder
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:33
Lorelei
Lorelei is offline
Conclusie is dus dat JIJ geflirt niet ziet.
Oud 17-11-2005, 22:34
MDJ
MDJ is offline
ja maar naar hem werd niet geflirt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 23:47
bamiPoep
bamiPoep is offline
of we zien het wel, maar soms is die chick is gewoon lelijk. en dan kan je natuurljk beter doen of je die signalen niet ziet.
Oud 17-11-2005, 23:51
Vice
Vice is offline
Sommige mensen willen het gewoon niet zien. Dat kan namelijk ook.
Oud 18-11-2005, 09:17
Amma
Amma is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 17-11-2005 @ 23:29 :
Misschien kon ze wel niet helemaal goed flirten.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:35
Verwijderd
Dat verschilt gewoon per persoon. Niet typisch iets voor mannen. Ik zie het ook niet echt. Maar misschien heeft het ook te maken met de manier waarop jij dingen interpreteert en een ander doet dat misschien wel op een heel andere manier.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2005, 09:41
Verwijderd
Sommige mensen flirten gewoon raar, dat kunnen mannen en vrouwen zijn. Dan is het moeilijk op te vangen. En ja, je hebt ook mensen die het moeilijk begrijpen. Als je een combinatie van die twee hebt - dus iemand die niet erg duidelijk flirt en iemand die flirten sowieso al moeilijk te begrijpen vindt - dan duurt het wel een tijdje voor het aankomt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 09:53
I C U
I C U is offline
Wij vrouwen zijn gewoon te subtiel, en mannen hebben over het algemeen een bord voor hun hoofd. Dus... Lijkt mij uitgemaakte zaak.
De truuk is om het gewoon niet subtiel te doen! Nou ben ik toch al niet subtiel, dus wat dat betreft zit het wel goed.
Verder moet je (als jongen) vooral letten op het feit of een meisje je vaak opzoekt, naar je glimlacht, oogcontact zoekt, kleine dingetjes vertelt die eigenlijk helemaal niet boeiend zijn maar die ze je toch vertelt omdat ze even aandacht wil... Kleine dingetjes dus.
Oud 18-11-2005, 10:08
Verwijderd
"Busy throwing hints, that he keeps missing"

Mjah als ik tegen mijn vriend zeg, hé das meisje vond je wel leuk he, dan zegt ie : oh

Mannen zien geflirt dus idd niet.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 10:40
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Wij vrouwen zijn gewoon te subtiel, en mannen hebben over het algemeen een bord voor hun hoofd.
Voila, nagel op de kop.

Vaak zie ik het niet dat iemand met mij flirt. Al even vaak denk ik dat iemand met mij flirt, maar zij blijkt dan gewoon vriendelijk te willen zijn, en helemaal niet te 'willen' flirten.
Oud 18-11-2005, 10:50
Verwijderd
Ik zie het niet als ik graag wil dat hij met mij flirt. Op zo'n moment zie ik alles als hint en ga ik vervolgens denken dat het aan mijn interesse ligt dat ik alles als hint zie. Kan nooit het onderscheid maken tussen jongens die mij wel en niet leuk vinden.

Als ik echter niet geïnteresseerd ben, heb ik flirten eigenlijk altijd wel door. Ik kan me maar een geval herinneren waarin ik echt volkomen verrast was, maar dat kwam meer omdat hij een stuk verliefder was dan ik dacht. Ik vermoedde dat hij me hooguit interessant vond...

Eh, dus.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 10:59
Verwijderd
Citaat:
So true.

En verder, koele ava, childhood promises <3
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-11-2005 @ 11:59 :
So true.

En verder, koele ava, childhood promises <3

Even daarbij, vrouwen: Als je weet dat subtiliteit 80 procent van de tijd niet werkt omdat ze het niet (evt. willen) zien, waarom zou je dan uberhaupt subtiel blijven? Omdat je bang bent dat het te lomp aan komt, te overdonderend? Dat is dus niet nodig.

Daarbij denk ik ook wel dat het subtiele gedoe komt doordat een vrouw (de meesten) niet openlijk durven te 'jagen'? Overdonderen is ook wel eens leuk, subtiliteit worden ze chagrijnig van
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 11:34
juno
juno is offline
Voor een jongen doorheeft dat je hem leuk vindt, moet je hem op zijn minst vol op zijn bek pakken. Na een hele avond vruchteloos flirten heb ik dat maar met mijn vriend gedaan, toen had-ie hem wel door.

Meisjes flirten zo omzichtig omdat ze alleen maar het eerste stapje durven zetten, waar de knul vervolgens wel op in moet gaan. Dan pas gaat ze verder. Maar dat eerste stapje moet wel vrijblijvend zijn, anders gaat ze af als een gieter als hij geen interesse heeft, vandaar dat het onopvallend gebeurt, en vatbaar is voor tweeerlei uitleg.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 15:36
XQseMe2
XQseMe2 is offline
of gewoon op 'm afstappen (terwijl hij al met een ander meisje staat te praten) & 'm bij zn ballen grijpen, werkte bij mijn vriend
and look where it leaded us: we hebben nu toch al weer 2jr
Oud 18-11-2005, 16:24
juno
juno is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 18-11-2005 @ 16:36 :
of gewoon op 'm afstappen (terwijl hij al met een ander meisje staat te praten) & 'm bij zn ballen grijpen, werkte bij mijn vriend
and look where it leaded us: we hebben nu toch al weer 2jr
gek he, waarom ZEGGEN we het niet gewoon?

"Ik wil met je naar bed".
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 16:31
XQseMe2
XQseMe2 is offline
idd, mannen doen het toch ook...

waarom is het dan toch zo veel moeilijker voor een vrouw om dat te doen dan andersom?
is het zo dat er ergens een ongeschreven regel bestaat die zegt dat mannen automatisch toch al gezichtsverlies lijden en voor schut staan ofzo maar dat vrouwen hun waardigheid nog enigszins moeten behouden?

bullshit
Oud 18-11-2005, 16:39
juno
juno is offline
Dubbele moraal. Hij bestaat nog steeds. Een vrouw die er openlijk voor uitkomt dat ze een knul in haar bed wil is een slet.

Een knul die out of the blue zegt dat hij met me naar bed wil kan het wel schudden, trouwens. Ik wil het wel ietsje gesophisticeerder dan dat. Die ene die het op een doordeweekse dag tijdens de lunchpauze midden op straat, in zijn pak tegen me zei (na een overduidelijke vleeskeuring van top tot teen) kreeg een heel beleefd: "Maar ik niet met u meneer" te horen.

(ik was toen nog te netjes om iets anders uit mijn keel te krijgen. Oh nee, ik ben het nog. Toen ik een paar maanden geleden aangerand werd in een lift heb ik alleen maar "niet doen alsjeblieft" gestameld. Hij hield wel op.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 16:40
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 18-11-2005 @ 17:39 :

(ik was toen nog te netjes om iets anders uit mijn keel te krijgen. Oh nee, ik ben het nog. Toen ik een paar maanden geleden aangerand werd in een lift heb ik alleen maar "niet doen alsjeblieft" gestameld. Hij hield wel op.
Tjesis, zelfs ik zou minder beleefd zijn geweest.
Oud 18-11-2005, 16:50
RoB!N
RoB!N is offline
Punt blijft dat dat subtiele hinten niet werkt bij mannen. Die er geen oog voor hebben en niet weten waarop je moet letten .
En hints van vrouwen zijn soms wel zow omslachtig.....
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 18-11-2005 @ 11:40 :
Voila, nagel op de kop.

Vaak zie ik het niet dat iemand met mij flirt. Al even vaak denk ik dat iemand met mij flirt, maar zij blijkt dan gewoon vriendelijk te willen zijn, en helemaal niet te 'willen' flirten.
Zo bekend.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 16:55
Thee Muts
Thee Muts is offline
Mijn ex beweerde ook dat hij pas na heel lang besefte dat ik al die tijd nadat het uit was tussen ons nog verliefd op hem was. Lijkt me toch niet heel moeilijk te verzinnen als je nadat het uit is elke week nog een aantal keer met elkaar in bed ligt en ik nogal het jaloerse kreng aan het uithangen was... Maar nee, ik heb hem toen niet letterlijk gezegd dat ik nog van hem hield, was blijkbaar wel nodig...

Mijn huidige vriend had het meteen door, maar naar hem toe was ik ook veel brutaler
Oud 18-11-2005, 17:43
Roos
Roos is offline
Ik ben het er niet mee eens.

De mannen waar ik mee flirt, zien het gelijk. En ik flirt echt niet overdreven geil of hopeloos ofzo

De mannen die het niet zien...
... willen het niet zien (oftewel ze willen je niet )
... zijn autistisch (oftewel dan wil ik ze niet )
Oud 18-11-2005, 17:53
Luna
Luna is offline
Citaat:
Roos schreef op 18-11-2005 @ 18:43 :

... zijn autistisch (oftewel dan wil ik ze niet )
en dan flirt je dus ook niet met ze, dus valt er weer niks te zien.
Oud 18-11-2005, 18:07
Verwijderd
Had ik ook met mijn vriend. Na 3 weken lang hem iedere dag met hem afgesproken te hebben, daarnaast dagelijks zo'n 8 keer per dag telefonisch contact, sms'jes, tegen hem aan zitten, bij hem op schoot zitten enz enz enz was ik bang dat hij gewoon niet zo geintresseerd was. Bleek hij te denken dat ik gewoon een hele aparte vorm van vriendschappen onderhouden had

Aan de andere kant: Hij was me ook als een tieleriel aan het versieren. Doordat hij echter altijd het in een grapvorm goot, wist ik niet echt of hij het nou meende of niet.

Ach ja, maar ook dat is goed gekomen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 18:40
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat verklaart misschien waarom ik het idee heb dat vrouwen mij nooit proberen te versieren.
Oud 18-11-2005, 18:52
Verwijderd
Ze hebben soms zelfs niet door dat ze zélf zitten te flirten..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 20:51
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb er ook last van. Bijvoorbeeld: een meid die een tijd geleden gek op me is geweest, heeft beweerd dat ze in de kroeg maanden lang zonder een woord te zeggen naar me heeft staan staren.

Maar naast mij hebben veel jongens het. Die zien gewoon niet als bijvoorbeeld bij uitgaan een meisje steeds naar hun kijkt. Maar ik vind dat meiden dan ook gewoon op die jongen moeten afstappen in plaats van "alleen maar kijken". Maar vaak hebben meiden zoiets van "de jongen moet de eerste stap zetten". Dikke bullshit. Als je toch iemand leuk vindt en een beetje lef bezit, dan stap je er op af.
Oud 19-11-2005, 00:38
Verwijderd
Nog al logisch dat mannen/jongens geflirt niet opmerken, waar zijn we anders mannen voor?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 02:19
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Vrouwen durven ook vaak niet te zeggen wat ze willen of denken. En soms kan je niet zeggen of ze lachen omdat ze je leuk vinden of omdat ze je niet aan het huilen willen maken

Maar als een meisje zegt "ik heb het koud" nou, dan kan je gerust je hand over d'r schouder leggen, of haar hand vasthouden.

En zo zijn er nog wel meerdere hints, maar ik zou dom zijn als ik die zou vertellen aan de holbewonersmannetjes hier

Maar ik heb ook wel eens problemen gehad hoor.

"owk, ze kijkt nu in mijn ogen, en ik in haar, wil ze zoenen ja of nee"

en

"owk, ze flirt met me, maar dan moet ik dus aankijken - wegkijken - aankijken - lachen - naar haar toe lopen en beginnen met een gesprek?"

toch maar het initiatief nemen dan...

Laatst gewijzigd op 19-11-2005 om 02:22.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 10:43
WolterB
WolterB is offline
Moeten ze t maar duidelijker doen wil je t oppakken ofzo
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten