Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tsk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie het niet als ik graag wil dat hij met mij flirt. Op zo'n moment zie ik alles als hint en ga ik vervolgens denken dat het aan mijn interesse ligt dat ik alles als hint zie. Kan nooit het onderscheid maken tussen jongens die mij wel en niet leuk vinden.
Als ik echter niet geïnteresseerd ben, heb ik flirten eigenlijk altijd wel door. Ik kan me maar een geval herinneren waarin ik echt volkomen verrast was, maar dat kwam meer omdat hij een stuk verliefder was dan ik dacht. Ik vermoedde dat hij me hooguit interessant vond... Eh, dus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, koele ava, childhood promises <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Even daarbij, vrouwen: Als je weet dat subtiliteit 80 procent van de tijd niet werkt omdat ze het niet (evt. willen) zien, waarom zou je dan uberhaupt subtiel blijven? Omdat je bang bent dat het te lomp aan komt, te overdonderend? Dat is dus niet nodig. Daarbij denk ik ook wel dat het subtiele gedoe komt doordat een vrouw (de meesten) niet openlijk durven te 'jagen'? Overdonderen is ook wel eens leuk, subtiliteit worden ze chagrijnig van ![]() |
![]() |
|
Voor een jongen doorheeft dat je hem leuk vindt, moet je hem op zijn minst vol op zijn bek pakken. Na een hele avond vruchteloos flirten heb ik dat maar met mijn vriend gedaan, toen had-ie hem wel door.
Meisjes flirten zo omzichtig omdat ze alleen maar het eerste stapje durven zetten, waar de knul vervolgens wel op in moet gaan. Dan pas gaat ze verder. Maar dat eerste stapje moet wel vrijblijvend zijn, anders gaat ze af als een gieter als hij geen interesse heeft, vandaar dat het onopvallend gebeurt, en vatbaar is voor tweeerlei uitleg. |
![]() |
|
of gewoon op 'm afstappen (terwijl hij al met een ander meisje staat te praten) & 'm bij zn ballen grijpen, werkte bij mijn vriend
![]() and look where it leaded us: we hebben nu toch al weer 2jr ![]() ![]()
||
Citaat:
"Ik wil met je naar bed". |
![]() |
|
idd, mannen doen het toch ook...
waarom is het dan toch zo veel moeilijker voor een vrouw om dat te doen dan andersom? is het zo dat er ergens een ongeschreven regel bestaat die zegt dat mannen automatisch toch al gezichtsverlies lijden en voor schut staan ofzo maar dat vrouwen hun waardigheid nog enigszins moeten behouden? ![]() bullshit ![]()
|
Dubbele moraal. Hij bestaat nog steeds. Een vrouw die er openlijk voor uitkomt dat ze een knul in haar bed wil is een slet.
Een knul die out of the blue zegt dat hij met me naar bed wil kan het wel schudden, trouwens. Ik wil het wel ietsje gesophisticeerder dan dat. Die ene die het op een doordeweekse dag tijdens de lunchpauze midden op straat, in zijn pak tegen me zei (na een overduidelijke vleeskeuring van top tot teen) kreeg een heel beleefd: "Maar ik niet met u meneer" te horen. (ik was toen nog te netjes om iets anders uit mijn keel te krijgen. Oh nee, ik ben het nog. Toen ik een paar maanden geleden aangerand werd in een lift heb ik alleen maar "niet doen alsjeblieft" gestameld. Hij hield wel op. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn ex beweerde ook dat hij pas na heel lang besefte dat ik al die tijd nadat het uit was tussen ons nog verliefd op hem was. Lijkt me toch niet heel moeilijk te verzinnen als je nadat het uit is elke week nog een aantal keer met elkaar in bed ligt en ik nogal het jaloerse kreng aan het uithangen was... Maar nee, ik heb hem toen niet letterlijk gezegd dat ik nog van hem hield, was blijkbaar wel nodig...
Mijn huidige vriend had het meteen door, maar naar hem toe was ik ook veel brutaler ![]()
|
Ik ben het er niet mee eens.
De mannen waar ik mee flirt, zien het gelijk. En ik flirt echt niet overdreven geil of hopeloos ofzo ![]() De mannen die het niet zien... ... willen het niet zien (oftewel ze willen je niet ![]() ... zijn autistisch (oftewel dan wil ik ze niet ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Had ik ook met mijn vriend. Na 3 weken lang hem iedere dag met hem afgesproken te hebben, daarnaast dagelijks zo'n 8 keer per dag telefonisch contact, sms'jes, tegen hem aan zitten, bij hem op schoot zitten enz enz enz was ik bang dat hij gewoon niet zo geintresseerd was. Bleek hij te denken dat ik gewoon een hele aparte vorm van vriendschappen onderhouden had
![]() Aan de andere kant: Hij was me ook als een tieleriel aan het versieren. Doordat hij echter altijd het in een grapvorm goot, wist ik niet echt of hij het nou meende of niet. Ach ja, maar ook dat is goed gekomen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb er ook last van.
![]() Maar naast mij hebben veel jongens het. Die zien gewoon niet als bijvoorbeeld bij uitgaan een meisje steeds naar hun kijkt. Maar ik vind dat meiden dan ook gewoon op die jongen moeten afstappen in plaats van "alleen maar kijken". Maar vaak hebben meiden zoiets van "de jongen moet de eerste stap zetten". Dikke bullshit. Als je toch iemand leuk vindt en een beetje lef bezit, dan stap je er op af.
|
Vrouwen durven ook vaak niet te zeggen wat ze willen of denken. En soms kan je niet zeggen of ze lachen omdat ze je leuk vinden of omdat ze je niet aan het huilen willen maken
![]() Maar als een meisje zegt "ik heb het koud" nou, dan kan je gerust je hand over d'r schouder leggen, of haar hand vasthouden. En zo zijn er nog wel meerdere hints, maar ik zou dom zijn als ik die zou vertellen aan de holbewonersmannetjes hier ![]() Maar ik heb ook wel eens problemen gehad hoor. "owk, ze kijkt nu in mijn ogen, en ik in haar, wil ze zoenen ja of nee" en "owk, ze flirt met me, maar dan moet ik dus aankijken - wegkijken - aankijken - lachen - naar haar toe lopen en beginnen met een gesprek?" toch maar het initiatief nemen dan... Laatst gewijzigd op 19-11-2005 om 02:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #86 metallica | 496 | 09-06-2008 10:01 | |
Verhalen & Gedichten |
muzikaliWEDStReit-PoLL Porcelain | 70 | 07-04-2007 20:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Marokko is een tweede Thailand Aeries | 57 | 17-08-2005 17:55 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 |