Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2005, 11:51
JM07
JM07 is offline
Weet iemand waar ik een levensbeschrijving kan vinden van wat oudere mensen. Ik moet namelijk een wersktuk voor engels maken en je zou een van je grootouders moeten ondervragen maar ik heb daar totaal geen zin in

grtzz JM
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2005, 12:01
Verwijderd
Oh, dit is zo herkenbaar. Ik verzon echter alles zelf, zo moeilijk is dat niet.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 19:31
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
ja, een beetje je fantasie gebruiken. Ik moest vroeger ook een stamboom maken. Zelf vond ik het erg doelloos, waarom zou mn leraar moeten weten uit hoeveel personen mn familie bestaat? dus heb ik gewoon alles verzonnen en kreeg een voldoende
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 05:43
Verwijderd
intervIEW
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 10:35
thalia
thalia is offline
Je grootouders interviewen is anders best wel leuk. Zo ben ik heel veel te weten gekomen van wat mijn ouders indertijd allemaal uitgestoken hebben toen ze kind waren.
Maargoed, ik heb een aantal interviewen van mij en mijn klasgenoten nog wel op de computer staan, als je interesse hebt, moet je het maar even laten weten.

Waarover moet het gaan?
Oud 14-11-2005, 20:36
JM07
JM07 is offline
wel het is al in orde hoor ben men opa uit eindelijk toch maar gaan intervieuwen maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:38
Verwijderd
Interview
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 14:19
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-11-2005 @ 16:38 :
Interview
Die fout maakte ik vroeger altijd, terwijl ik voor de rest nauwelijks spelfouten maakte/maak.
Oud 18-11-2005, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ramble On schreef op 17-11-2005 @ 15:19 :
Die fout maakte ik vroeger altijd, terwijl ik voor de rest nauwelijks spelfouten maakte/maak.
Soms zit het er gewoon ingebakken. Ik heb nog altijd de neiging om catalógus te zeggen in plaats van catálogus, omdat ik dat woord eerder gelezen heb dan gehoord. Als je als kind ergens klemtonen plaatst/spellingsideeën in je hoofd hebt, is het erg lastig om daar vanaf te komen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 18:10
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-11-2005 @ 14:06 :
Soms zit het er gewoon ingebakken. Ik heb nog altijd de neiging om catalógus te zeggen in plaats van catálogus, omdat ik dat woord eerder gelezen heb dan gehoord. Als je als kind ergens klemtonen plaatst/spellingsideeën in je hoofd hebt, is het erg lastig om daar vanaf te komen.
Dat woord vermijd ik nog steeds.

Als je 'intervieuw' typt in (mijn) Word wordt het automatisch veranderd in 'interview'.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten