Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2005, 15:18
Retinite
Retinite is offline
Wie heeft het spel ook?
Ik vind t geweldig, erg origineel. Ik vind het leuk dat zoveel dingen die je doet invloed hebben later in het spel. Ook vind ik de action sequences geweldig en prachtig om naar te kijken.
De besturing + camera is wel ff wennen.
Wie heeft het spel ook en is er ook eenthousiast over? of juist niet?
(ik speel trouwens de pc versie)
Oud 01-10-2005, 15:30
CrazY G
CrazY G is offline
ja ik heb hem sinds gister, gedownload, maar ik denk dat ik hem ga kopen, want dit soort spellen moet gestimuleerd worden.
Ik heb gister 4uur achterelkaar gespeeld, en ik had het niet eens door.
Het is gewoon een film waarin je in zit. Echt origineel concept en verslavend. Het verhaal is ook goed en het spel is niet te makkelijk, maar ook niet te moeilijk, waardoor het lekker snel speelt, alleen hoop ik dat hij niet snel afgelopen is.
Toppertje
Oud 01-10-2005, 16:02
Verwijderd
Wil 'm wel gaan halen, maar heb laatst burnout al gekocht. Wel geen id of het iets voor mij is dus misschien dat ik eerst ff ga downloaden en dan zie ik dan wel.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 16:59
MazeMouse
MazeMouse is offline
Ik ga eerst eens downloaden en als het bevalt zeker kopen. Originele GOEDE games moeten gestimuleerd worden
Oud 01-10-2005, 21:24
battykiller
battykiller is offline
mensen gewoon kopen en denk eraan GEEN ALLIANCE !!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2005, 21:40
Wammus
Wammus is offline
Ik heb er nog niets over gehoord. Ik heb hier wel de pc zone liggen met de review dus die eerst maar eens lezen.
Oud 01-10-2005, 22:19
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Dit lijkt mij ook een zeer toffe game. In Amerika heet ie trouwens Indigo Prophecy viel me op. Maar ik ga em wel halen, de gameplay lijkt me gaaf en het schijnt ook goed uitgewerkt te zijn
Oud 01-10-2005, 22:59
CrazY G
CrazY G is offline
in amerika is die zwaar gecensureerd heb ik gehoord. Heeft iemand ook al die neukscene gehad
Oud 02-10-2005, 10:32
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Heb hem, geweldig spel
Oud 02-10-2005, 13:40
Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb hem gekocht. Wat een geweldig spel, hoewel het verhaal hier en daar steeds vreemdere wendingen neemt zit het erg goed in elkaar, het is origineel, verfrissend, en gedurfd. Eigenlijk zou iedereen dit spel moeten kopen, alleen al om een signaal af te geven aan de rest van de gamedevelopers dat dit soort spellen meer gemaakt moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 18:28
Manus J. van Alles
Het verhaal schijnt aan het eind wel steeds vager en "door tijd/geldgebrek haastig afgerond" te zijn, maar daar ben ik nog niet
Oud 02-10-2005, 21:23
Verwijderd
Kan iemand iets meer vertellen?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2005, 23:56
Verwijderd
Ik installeer hem nu..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 17:45
Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb hem uitgespeeld. Het einde lijkt niet compleet, er mist iets, maar afgezien daarvan een schitterend spel.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 18:39
Verwijderd
Ik down hem nu , maar zou hij bevallen, koop ik 'm wel. Vind het gewoon wat gewaagd om meteen 40 euro uit te geven als ik het hele spel concept nog niet eerder heb gezien.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 18:41
Verwijderd
80% ongeveer, ben wel heel benieuwd! anders koop ik em ook zeker wel!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 03-10-2005 @ 19:41 :
80% ongeveer, ben wel heel benieuwd! anders koop ik em ook zeker wel!
Ik 2.7% , laat de computer snachts wel aanstaan, als het meezit kan ik dan morgenmiddag gamen. Ben erg benieuwd, volgens de PU is het einde wegens geld/tijd gebrek een beetje vreemd geworden, maar ben wel benieuwd hoe lang het duurt tot je aan het eind bent. Reynaert hoe lang heb jij erover gedaan? Bij zo'n spel kunnen die tijden nooit veel met elkaar schelen...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2005, 15:27
Manus J. van Alles
Ik ben nu net bij het gedeelte waar het wazig begint te worden (net na de 80% van het verhaal ongeveer). Tot nu toe heb ik een week lang een paar uur per dag gespeeld. Maar je kunt het veel sneller doen als je wil, of nog een stuk langzamer. Ik heb een paar dingen overgeslagen.
Oud 04-10-2005, 17:40
CrazY G
CrazY G is offline
ik heb hem binnen 3 dagen uitgespeeld. Maar ik speelde ook wel 5uurtjes per dag Wel kut dat het zo verslavend is voor mij, ik had langer willen genieten.
Het einde lijkt iid afgeraffeld. Het verhaal gaat oppeens in een sneltrein vaart naar het einde. Best jammer, want ze konden het spannender en langer maken.
Oud 04-10-2005, 18:07
Verwijderd
15 uur maar?!? Dat is wel erg weinig dan...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 10:55
Manus J. van Alles
Mwoah, da's niet zo slecht voor een spel tegenwoordig. Een beetje FPS speel je ook in die tijd uit.
Oud 05-10-2005, 14:40
Verwijderd
Bij een FPS is dat toch anders, daar zit meer replay waarde aan dan een spel wat draait om het verhaal. KOTOR II heeft meer replay waarde en die was 60 uur, niet eens alle sidequests gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 14:53
Verwijderd
Tja, maar dit spel heeft dan ook een flink verhaal. De Final Fantasy zijn ook in omstreeks 10-15 uur te spelen als je een beetje doorskipped.

Het spel lijkt me igg interessant, maar ik sta voorlopig nog ff in de rood, dus ik ga geen fullprice games kopen
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 15:19
Verwijderd
Toch, 15 uur vind ik gewoon te weinig als je er 50 euro voor neer moet leggen. Alleen als er nog na het spel iets te doen is natuurlijk niet. Als er nou een manier was op het zelfde verhaal vanuit een ander standpunt nog een keer te volgen, zou dat de speelduur gewoon verdubbelen. Of de action sequences na kunnen spelen als je het spel uitgespeeld hebt, kon bij KOTOR ook.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 19:18
CrazY G
CrazY G is offline
welke release heb jij. Als je de pdx-team hebt. Dan moet je de eerste file (fahr-pc.001) openen met..... en dan winrar. Dan zie je de iso file en dan slepen naar een map, klaar.
En dan moet je tetriscpl.exe opstarten en dan de file Fahrenheit.tdf mounten en dan fahrenheit starten.
Oud 05-10-2005, 19:25
Verwijderd
bedankt G

Laatst gewijzigd op 05-10-2005 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 19:35
Verwijderd
Hela hela, nu is het jou probleem
Dit bediscussiëren mag hier niet
Met citaat reageren
Oud 05-10-2005, 23:00
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
Citaat:
Bossen schreef op 05-10-2005 @ 16:19 :
Toch, 15 uur vind ik gewoon te weinig als je er 50 euro voor neer moet leggen. Alleen als er nog na het spel iets te doen is natuurlijk niet. Als er nou een manier was op het zelfde verhaal vanuit een ander standpunt nog een keer te volgen, zou dat de speelduur gewoon verdubbelen. Of de action sequences na kunnen spelen als je het spel uitgespeeld hebt, kon bij KOTOR ook.
je kan m wel een stuk of wat keer opnieuw spelen en dan steeds een ander verhaal kiezen schijnt hij was iig vet, maar idd wel heel snel uitgespeeld..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 20:05
Verwijderd
Aaargh kword strontziek van dat kinder-flahback stuk...
Spoiler
Het is verder wel wat anders dan ik verwacht had, het verhaal heeft me nu (nog) helemaal niet te pakken. Wel erg orgineel hoe het allemaal is uitgewerkt, al vind ik sommige delen wel wat saai, maar andere zijn dan weer erg spannend en leuk. Valt me tot nu toe toch wat tegen vanwege alle hoge punten en positieve reacties.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2005, 23:47
Verwijderd
eeeerg vet!

mooie bewegingen ook, die kindjes in t park erges in t begin bijvoorbeeld, hoe die zo sneeuwballen aan t gooien zijn, echt mooi gedaan.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 19:08
Verwijderd
AAAAAAARGH!!! Ik speel die scene in de kamer waar al die spullen op je afvliegen, al verschillende keren opnieuw gespeelt, en iedere keer op het laatst weer af. Ben ik eindelijk verder dan ik tot dan toe was, start Norton, klik ik weer op fahrenheit, heb ik geen beeld meer! Het enige is dat ik hem hoorde roepen: "Nooooo! And thats how my story ends, blabla"
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:01
Verwijderd
Speel nu maar op normal, vond sommige stukken gewoon te frustrerend om vaak opnieuw te moeten spelen. Ik vermaak me nog steeds goed met het spel, maar er zijn me wel wat minpuntjes opgevallen.

Sommige gesprekkeuzes geven niet duidelijk aan waar het nou over gaat. Zo vraagt die politie agent op een gegeven moment waar ik op de avond van blalba was, ik kies 'restaurant', omdat ik dacht dat ik iets zou zeggen als 'ik was uit eten', en niet 'ik was niet in dat restaurent hoor'. 'Denie' zou daar bijv beter staan. Misschien niet het beste voorbeeld maar zo kies ik wel vaker het verkeerde.

Langdradige stukken waarbij je voorwerpen moet zoeken of whatever, en waarbij je eigenlijk niks vind of doet wat je verder brent in het verhaal.

Action sequences die je verschillende keren overnieuw moet doen, die worden al snel frustrerend, vooral als je een lange een paar keer achter elkaar op het eind verneukt (De scene uit mijn vorige post bijvoorbeeld .)

En tieten zonder tepels .

Ben verder wel positief over het spel al zou je dat niet denken zo, het is erg vernieuwend en dat is altijd goed, en het verhaal houd je aan het spelen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:15
DG
DG is offline
Heb nog niks gehoord/gelezen over dit spel, behalve deze thread dan.

Is dit de Max Payne van 2005/2006?
Of wat moet ik er anders van voorstellen?

Laatst gewijzigd op 07-10-2005 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:37
Verwijderd
Citaat:
DG schreef op 07-10-2005 @ 22:15 :
Heb nog niks gehoord/gelezen over dit spel, behalve deze thread dan.

Is dit de Max Payne van 2005/2006?
Of wat moet ik er anders van voorstellen?

Je kan er niet verder naast zitten, en als je dit topic wat door leest zou je ook tot de conclusie moeten komen dat het niet echt iets traditioneels is . Beetje moeilijk te beschrijven, maar het is een adventure. Word soms al modern-action adventure genoemt, een soort van nieuw sub-genre dus. Lees maar en review dan krijg je wel een idee van hoe het zit.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:08
Queen Klazina Wok
ik vind het wel wat van max payne weghebben hoor, maar dat is meer de sfeer en dat je zo in het verhaal zit...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 08-10-2005 @ 10:08 :
ik vind het wel wat van max payne weghebben hoor, maar dat is meer de sfeer en dat je zo in het verhaal zit...
Ik vind dit verhaal toch wel ff wat sterker en spannender dan dat van Max Payne. En ik bedoelde de gameplay, maar ook de sfeer is in dit spel flink anders imo.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:19
Queen Klazina Wok
Nouja, een man die in z'n eentje door de koude stad doolt, heeft er toch wel wat van weg Maar je hebt gelijk, de verschillen zijn belangrijker
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 12:01
Verwijderd
Het spel word wel met de minuut beter , ik zit nu op het punt net na het museum en dat oerwoud achtige stuk. Snap nu het verhaal en is wel fokin' spannend nou .
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 14:44
Manus J. van Alles
Citaat:
Bossen schreef op 07-10-2005 @ 22:01 :
En tieten zonder tepels
Haha, Amerikaanse versie gedownload zeker
Oud 08-10-2005, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 08-10-2005 @ 15:44 :
Haha, Amerikaanse versie gedownload zeker
Nee, taalkeuzes zijn spaans, duits engels en nog wat europees. En bloed en dergelijke zit er in, net als die neuk scene. Die zitten in de amerikaanse zo en zo niet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 16:50
Sjembek
Sjembek is offline
'k heb m
Oud 08-10-2005, 20:13
Verwijderd
OMG!
Spoiler

Verder wel eeeerg vet nu, het is dat ik zo weg ga, anders zou ik het aan een stuk door gespeelt hebben tot het uit was.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:11
Verwijderd
WAT een kuteinde, geen gevecht, helemaal niks. Ik dacht eerst dat er nog iets zou gebeuren, maar er is gewoon niks meer?! Dat verneukt mijn gevoel over deze game wel een beetje, net the village .
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 19:56
DioS
DioS is offline
Beste game die ik in tijden heb gespeeld
ik ben nou alleen wel bang voor het einde als ik dat zo allemaal hoor..

en ik vraag me af waarom het hier in europa ook niet gewoon Indigo Prophecy heet, weet iemand dat?
veel mooiere titel if you ask me.
Oud 09-10-2005, 22:04
DioS
DioS is offline
wel erg kort helaas, maar zeker de moeite waard aangezien ik er bij de meeste games al na een uur of twee mee kap omdat ik het saai vind.
Oud 10-10-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
DioS schreef op 09-10-2005 @ 20:56 :
Beste game die ik in tijden heb gespeeld
ik ben nou alleen wel bang voor het einde als ik dat zo allemaal hoor..

en ik vraag me af waarom het hier in europa ook niet gewoon Indigo Prophecy heet, weet iemand dat?
veel mooiere titel if you ask me.
Waarschijnlijk zo'n marketing mannetje geweest die heeft gedacht dat Fahrenheit beter aan zou slaan in Europa. Al slaat die naam idd niet echt ergens op, Indigo Prophecy past beter.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:38
DioS
DioS is offline
Citaat:
Bossen schreef op 10-10-2005 @ 17:19 :
Waarschijnlijk zo'n marketing mannetje geweest die heeft gedacht dat Fahrenheit beter aan zou slaan in Europa. Al slaat die naam idd niet echt ergens op, Indigo Prophecy past beter.
Ja inderdaad, dat dacht ik dus ook al, ik vond het al een vreemde titel en die trok me niet echt aan dus ik wilde het eerst niet eens gaan spelen totdat ik zag dat jullie allemaal zo positief waren.

En op die ene keer na dat ze "blabla degrees fahrenheit" zeiden weet ik ook niet waar de titel op slaat.
maarja vette game verder, ga hem zo nog even opnieuw spelen denk ik en dan wat anders, proberen Lucas meer onbekend te houden voor de politie.
Oud 10-10-2005, 16:38
Borro
Borro is offline
Leuk spel, wel zonde dat ik het na precies 8.5 uur had uitgespeeld.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Borro schreef op 10-10-2005 @ 17:38 :

Spoiler
Ja, ik had idd nog een groot gevecht met die clans verwacht, ik hoopte zelfs op iets nog beters dan het dak gevecht.
Spoiler

Denk dat de deadline gewoon naderde, want op het eind hebben ze veel steekjes laten vallen, en dat verneukt mijn gevoel over dat spel toch wel wat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:16
Queen Klazina Wok
Citaat:
Borro schreef op 10-10-2005 @ 17:38 :

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten