Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 16:30
partychick16
partychick16 is offline
heey ik heb een vraagje zijn hier mensen waarvan hun vriend of vriendin drugs gebruikt (XTC) en zij gebruiken niks.Ik zou graag willen weten hoe zij erover denken zit namelijk met het probleem ik ben er toevallig achtergekomen namelijk dat mijn vriend drugs gebruikt en hij heeft dat voor mij verzwegen please help me
thnx
Oud 15-06-2002, 17:18
Ditchie
Ditchie is offline
Ik vond al een tijdje een jongen leuk. Na een tijdje kregen we wat met elkaar. Ik was zo gelukkig met hem. Alleen toen ik erachter kwam dat hij weleens drugs gebruikte. Drong het pas echt tot me door. Ik moest echt nadenken. Ik was echt verliefd. Maar ik dit veranderde alles. Ook om het feit dat hij nooit had verteld dat hij zich daar mee bezig hield.

Ik gebruik zelf geen drugs. En heb er absoluut ook geen behoefte aan. De keuze die hij had gemaakt kon ik niet mee leven. Juist ook omdat hij me niets had verteld.

Ik had het toen uitgemaakt. Ik had wel eerlijk verteld wat me dwarszat. Ik zou hem nooit gevraagd hebben om voor mij te stoppen. Dat begint uiteinderlijk bij jezelf.

Hij nam het goed op en het speet hem ook dat hij niks had verteld. Hij liet duiderlijk merken dat jij het jammer vond. Dat was zo vreemd...sinds die dag heb ik hem nooit meer gezien of gesproken maar wist wel voor mezelf dat ik de juiste beslissing had genomen. Zo voelt het althans.

Kijk het blijkt dus uit mijn verhaal dat ik het niet kon accepteren. En dat ik het daarom heb uitgemaakt. Ik weet zelf niet hoe jij erover denkt. Die beslissing moet jezelf nemen. Denk het goed door. Het blijft toch moeilijk. Je geeft veel om die persoon. Alleen je moet ook aan jezelf denken. Probeer veel met hem te praten als het je dwarszit. Zoek samen naar een oplossing. Laat wel duidelijk merken hoe je erover denkt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Moeilijke situatie

Veel succes!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 16:13
Chloe
Chloe is offline
heej, mijn vriend gebruikt ook drugs, maar hij heeft mij dit al wel snel verteld. zelf ben ik hier erg tegen en gebruik dus niet en ik vind dit dus wel heel erg. maar ik kan hem niet dwingen om te stoppen, dat moet hij voor zichzelf doen. ik vind dit geen reden om het uit te maken, want ik geef gewoon om hem en ik geloof ook echt dat hij niet verslaafd is, hij doet t om alleen om langer door te kunnen gaan op grote feesten. dit maakt het natuurlijk niet goed, maar ik vind wel dat het een verschil is. ik blijf gewoon steeds duidelijk zeggen dat ik het er niet mee eens ben en ik hoop dat hij snel inziet met wat voor stoms hij bezig is..

xxx
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 17:05
partychick16
partychick16 is offline
hoi
thnx voor jullie reacties.ik vind wel dat je hem nie kan dwingen om te stoppen.maar mijn vriend heeft gezegd dat hij gaat stoppen omdat hij mij nie kwijt wil want hij ziet gewoon dat ik het nie leuk vind.Maar ik heb als ie drugs gebruikt toch het gevoel dat er misschien iets mis kan gaan omdat je toch nie 100% erbij bent en dat vind ik denk nog het ergste maar hij heeft het voor mij verzwegen en dat maakt het voor mij helemaal moeilijk maar ik wil hem nie kwijt ofzow maar ik vind het toch moeilijk
Oud 17-06-2002, 20:11
Paulaah
Paulaah is offline
Nou.. EEN vriend van mij gebruikt wel eens drugs.. meerdere zelfs..
ik zeg dan meestal zoiets van? en hoe was het? Moet je niet te vaak doen oor..

Naja.. ik kan er wel mee omgaan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten