heejj! Ik heb dit verhaaltje geschreven voor nederlands, zouden jullie het willen lezen en zeggen wat je er van vindt?
thx
Stil sloop Paul de slaapkamer in. Hij wilde Flora niet wakker maken, anders zou ze meteen op de klok kijken, en ze zou vast niet geloven dat hij tot 3 uur ’s nachts moest overwerken.
Nee, ze kon maar beter doorslapen, dan kon hij haar morgen vroeg vertellen dat hij 12 uur thuis was gekomen na nog een borreltje met een collega. Natuurlijk zou ze dan boos worden dat hij niet even had gebeld, maar vast niet zo boos als ze zou worden als ze erachter komt waar hij eigenlijk was geweest. Hij kwam namelijk van Janna vandaan, net als vorige week vrijdag, en de week daarvoor, en daarvoor. Al maanden had hij een affaire met haar. Als hij eraan dacht kwam het rood tot op zijn wangen. Niet van schaamte, nee, van opwinding. Zo mooi als Janna was, zo perfect, zo prachtig kon niemand anders zijn, volgens Paul. Hij schaamde zich ook wel, maar alleen voor het feit dat hij zich niet schuldig voelde over zijn buitenechtelijke relatie.
Maar ergens vond hij ook dat hij zich helemaal niet schuldig zou hoeven te voelen, tenslotte voelde hij niks voor Janna! Nee, het ging hem alleen maar om de seks. Geweldige, stomende seks wel te verstaan. Terugdenkend aan de afgelopen uren verscheen er een glimlach op Paul zijn gezicht, hij kon zich niet herinneren dat er ooit een andere vrouw was geweest die hem zo kon opwinden. Met Flora was de seks ook prima, maar toch anders. Met Flora was het intiemer, maar misschien was dat juist wel het voordeel met Janna, dat hij met haar niet zo intiem was. Bij Janna kon hij zich helemaal laten gaan.
In zijn gedachten speelde Paul de seksscènes met Janna nog een keer af terwijl hij naar de badkamer schuifelde. Nog steeds zo zacht mogelijk. Op de badkamer trok hij zijn nachtkleding aan en poetste zijn tanden grondig, hij was altijd bang dat Flora Janna zou proeven als hij haar zoende. Proeven of ruiken, of dat Janna opeens op de stoep stond en Flora alles zou vertellen! Hij moest er niet aan denken wat er zou gebeuren als Flora ooit achter zijn affaire kwam, ze zou hem verlaten! Hij zou moeten verhuizen en iedereen zou hem met de nek aankijken! Hij raakte al in paniek bij de gedachte alleen. Natuurlijk kon hij stoppen, gewoon tegen Janna zeggen dat het afgelopen was. Maar wat zou hij haar dan missen, hij kon niet zonder haar! En in feite was het ook voor Flora beter als hij doorging met zijn affaire, zijn humeur was er stukken op vooruitgegaan sinds hij Janna kende. Eigenlijk mocht Flora dus wel blij zijn met Janna, ja heel blij. En eigenlijk mag ik ook wel blij zijn met 2 vrouwen in mijn leven, dacht Paul toen hij het bed instapte: 1 vrouw voor de intimiteit, de huiselijkheid en 1 vrouw voor de seks, elke man mag wel jaloers op me zijn. Met een tevreden glimlach op zijn gezicht viel hij in slaap, niet wetend dat Flora al uren wakker lag en hem om 3 uur binnen had horen komen. Niet wetend dat Flora haar vermoedens kreeg. En niet wetend dat de privé detective die zij had ingehuurd, morgen met onthullend nieuws zou komen…