Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2005, 20:55
M'oek
M'oek is offline
Hallo forumers!

Ik zal maar gelijk vertellen wat mijn probleem is. Ik heb sinds ruim een week last/pijn met ademen. Dan heb ik pijn op me borst, en bij me nek en dat trekt dan door via me zij naar me rug. Eerst was het rechts, maar nu is het links geworden. Ik dacht het gaat wel weer over maar niet dus het wordt steeds erger! Als ik lach of wil gaapen doet dit enorme zeer! Vannacht was het zelfs zo erg dat ik er wakker van werd, het deed zo zeer dat ik er misselijk van werd en moest overgeven!Het is echt zwaar irritand ik ga zelfs al krom lopen

Wat zou dit kunnen zijn.. gewoon een spierenkwestie? of iets anders?

Alvast bedankt, M'oek
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 20:59
Dutch-Boost
Dutch-Boost is offline
ik weet niet precies wat het is maar een tijdje terug had ik zoiets vergelijkbaars, ben toen op een sport gegaan en vanaf toen is het steeds minder geworden
Met citaat reageren
Oud 15-11-2005, 22:57
Dato_16
Dato_16 is offline
als ik zoiets had was ik dus echt wel naar de dokter gegaan maar goed!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:11
Cookie
Cookie is offline
T duurt wel een beetje lang jah. Het lijkt me niet echt ernstig trouwens omdat het zich veplaatst en op de oorspronkelijke plek weer verdwijnt....
Maar ik zou toch evennaar de dokter gaan, ook al is het mar omdat de pijn dan waarschijnlijk weg gaat.
Oud 16-11-2005, 15:58
Poeperd
Poeperd is offline
Dat heb ik ook wel eens. Als je dan diep inademt (of gaapt/lacht ja) dan voel je een steek ergens in je borst. Ik heb het meestal links. En nu ik erover nadenk gaat dat dan naar je schouder/nek door..

Maar dat is meestal wel snel over bij mij En niet zo ernstig. Dus ik zou maar even naar de dokter gaan, weet niet of dit wel normaal is.
Oud 16-11-2005, 16:13
Verwijderd
Ben je niet toevallig veel aan het hoesten of iets dergelijks? Het klinkt namelijk als spierpijn, maar dat krijg je toch niet zomaar op zo'n plaats.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 18:49
M'oek
M'oek is offline
Allereersr bedankt voor jullie reacties!

Ik ben dus afgelopen woensdag toch maar even langs de huisarts geweest, en werd meteen door verwezen naar het ziekenhuis!Ik ben nu (na twee nachten daar slapen enz) weer terug!Ik heb een long embolie oftwel een bloedpropje in me longen. En als ik druk ga doen kan deze losgaan en gaan zweven. Zo kan die bijvoorbeeld naar me hart gaan of hersenen en dit is gevaarlijk! Maargoed dat ik naar de huisarts ben geweest anders was het mss al wel afgelopen geweest met me (mss heel overdreven gezegd) Ik voel me nu weer goed heb geen pijn meer, maar moet nog wel rustig aan doen. En ik moet minimaal een halfjaar bloedverdunners slikken en nog een paar dagen spuiten met een of ander medicijn. Ik hoop dat ik het goed heb uitgelegd zo, vind het zelf ook namelijk allemaal wel ingewikkeld.

tnx voor het lezen, ik dacht ik vertel maar even dat het weer goed gaat
Met citaat reageren
Oud 18-11-2005, 19:37
Roos
Roos is offline
Goed dat je naar je huisarts bent gegaan! Vaak is dit inderdaad een spiertje maar in jouw geval dus niet. Veel beterschap!
Oud 21-11-2005, 14:49
M'oek
M'oek is offline
Dankjewel!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten