Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat kan ik niet geloven eigenlijk.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik woon in de Veluwe, tegenover een bos. ![]() Eens even een kijkje nemen morgen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan vraag ik me nu af wat hij daar precies gedaan heeft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
1) koop een pizza, bij voorkeur een dr. oetker met mozarella 2) upgrade de pizza met extra mozarella 3) maak de pizza klaar volgens de gebruiksaanwijzing 4) snij paddo's zo klein alsof je t in een joint moet stoppen 5) strooi je paddokruimels over de pizza, je proeft er nix meer van (van de paddo's, de pizza is natuurlijk erg lekker)
||
Citaat:
de psyloscibine ofzoiets waar je van gaat trippen gaat er niet uit omdat je t over pizza strooit hoor... ik doe t nog alleen maar op dit soort manieren omdat ik paddo's echt te ranzig vind
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ Type & Mutant Als ik niet mag vragen waar ik ze kan kopen moet je het er maar ff uit editen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 portie kost 15 euro, als je meer moet betalen zou ik ze niet kopen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mexicaanse zijn de minst heftige (net als truffels) soort dus ideaal voor de beginner. En van welke soort je een goede trip krijgt ligt er maar aan, het gaat er meer om hoe je jezelf voelt, als je niet snel ergens bang of bezorgt voor/over bent is de kans op een badtrip al kleiner. Zorg voor een veilige en bekende plek waar je gaat trippen en ga NIET de stad in als je paddo's hebt gegeten, het zijn GEEN partydrugs. Verder belangrijk...goede muziek, ambient muziek van aphex twin doet het bij veel mensen goed (luister geen hardcore of flinke hard rock, dat is echt veels te druk). Hoe ga je ze eten? Nou dat kan o pverschillende manieren: - rauw (kan ontzettend vies zijn) - thee van zetten (zat over te vinden, en wordt je minder snel misselijk van). - over de pizza, op een broodje e.d. Ik heb ze rauw gegeten, gedipt in drinkyoghurt, op broodje en op een pannekoek. Alle keren waren ze niet bepaald lekker. Mijn ervaringen in het heel-kort: 1ste keer: bijna halve mexicaanse, niet veel van gemerkt. Wel een paar vervormingen een flink gelachen 2de keer: 1.25 portie colombiaanse. te heftige trip gehad, was vaak bang en op laatst enorm over me nek gegaan (wel netjes op de wc), was niet fijn ![]() 3de keer: 3/4 equadoriaanse, daarvan heb ik een flinke visuele trip gehad, closed eye visuals en de alles verkleurde op de maat van de muziek 4de keer: 3/4 (of was het nou hele?) colombiaanse. Diepe duistere trip gehad die niet eng was. Op laatst zei iemand dat die wou kotsen maar deed het niet, daardoor werd ik misselijk (door de gedachte alleen al) en ben ik alwéér over me nek gegaan. Toch was de trip niet eng, maar ik kon niet slapen omdat de paddo's nog werkten. 5de keer: was vorige week, voor het eerst in de buitenlucht. Heb weer 3/4 equadoriaanse gehad. Buiten op de heide was supermooi, we waanden ons in een schilderij. Helaas werd ik op gegeven moment weer erg misselijk (zwakke maag ![]() Meer over dat tripreport: Tripreport
Laatst gewijzigd op 11-10-2004 om 23:03. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Praat niet te licht over Bad gaan. Meestal komt het wel goed, maar soms is het FUBAR.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Harddrugs op jonge leeftijd DarkCat | 54 | 27-07-2017 21:16 | |
Drugs & Alcohol |
Vliegezwam hallicugeen ?! epidemic | 10 | 05-09-2007 22:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Religie is de oorzaak veel problemen en zou daarom verboden moeten worden.. Buskruitje | 204 | 22-01-2005 01:32 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je ctrl+veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee? Briseïs | 500 | 09-11-2004 16:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Theo van Gogh doodgeschoten deel II Chimera | 500 | 02-11-2004 15:57 | |
Muziek |
K-Otic - Falling Silent Enigma | 117 | 14-07-2002 10:33 |