Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2005, 11:04
Verwijderd
Ik zit met een probleem,

Ik ben helemaal weg van een vriendin van me, ik kan echt niks anders dan aan haar denken. Nu wil zij niks met mij, en nu zit ik met het probleem dat dat me echt enorm dwars zit......Ik kan haar niet dwingen natuurlijk, als ze niet wilt houd het op he, dus ik zelf denk dat het beter is dat ik al het contact verbreek.....zelf zou ze dit heel erg vinden czegt ze.. ik zelf ook natuurlijk, maar ik weet het gewoon niet meer.

Zijn er mensen die dit herkennen?? en wat kan ik het beste doen.

Groetjes

PS sorry voor het slecht Nederlands maar kan me er ff niet goed op concentreren..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2005, 11:15
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zij heeft al aangegeven dat het niets kan worden, dus dat moet je iig accepteren. Je kunt nu het contact verbreken met de kans een goede vriendin te verliezen, maar je kan er ook voor kiezen om dat neit te doen en proberen de vriendschap zo goed als het gaat in stand te houden.

Misschien gaat dat in het begin niet goed, maar als je eenmaal voor jezelf helemaal geaccepteerd hebt dat het niets kan worden en de vriendschap die er nu is je veel waard is, kan het ook zonder haar als goede vriendin te verliezen goedkomen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 11:33
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
go date 10 other women.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 12:35
happy-angel
Avatar van happy-angel
happy-angel is offline
Eeey,

Hoelang ken je dit meisje dan al en zie je haar vaak (op school ofzo b.v.)
Het is een vriendin van je, en nu ben je helemaal gek van d'r alleen wil zij niks met jou.. weet je ook waarom niet ?? wil ze geen relatie of klikt het volgens haar niet op die manier?? Ze weet dus wel dat je haar leuk vindt
(sorry dat ik je nu allemaal van die vragen stel ma dan kan ik me er een beter beeld van maken )

Ik denk niet dat je het contact moet verbreken, want dan vreet je je alleen ma meer op en zowieso ook al vind je haar heel erg leuk, en zij jou niet op die manier.. is het toch heerlijk dat jullie vrienden kunnen blijven, dan zie je haar ...
Doordat zij jou niet die seintjes geeft van verliefdheid zal bij jou dat gevoel op den duur ook overgaan.

Misschien vind je dit wel niks, haar telkens weer zien en er kapot van zijn, dan moet je gewoon afspreken dat je haar een maand niet meer spreekt of ziet, en daarna weer contact opzoeken, dit kan ook heel erg helpen.. Spreek uit eigen ervaring!!

Hoop dat ik je beetje heb geholpen...
__________________
Speechless
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 13:12
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Je moet meer bier drinken, want dan word je aantrekkelijker.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 14:10
Verwijderd
Misschien is het goed om een tijdje afstand te nemen. Ik merkte dat in tijden van exen of ruzies in vriendschappen het heel goed was om even een tijdje (weken, maanden..) afstand te nemen en daarna het contact weer op te bouwen. Het heeft mij altijd goed geholpen.. maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie daar tegenover staan
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 14:34
Releric
Avatar van Releric
Releric is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 27-11-2005 @ 12:04 :
...dus ik zelf denk dat het beter is dat ik al het contact verbreek...
Herkenbaar en dit lijkt me de beste oplossing.... Wel, misschien niet het beste voor jullie vriendschappelijke relatie, maar absoluut wel de snelste voor je eigen zelf. Egoïsme is niet altijd slecht.
__________________
I reject the reality and substitute my own!!!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 15:21
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Afstand nemen werkt het beste als je haar (of je gevoelens) wil vergeten. Daarna kan je altijd nog langzaam aan weer contact zoeken. Trouwens, afstand nemen wil nog niet zeggen dat je het contact verbreekt, maar dat je haar minder op zoekt, misschien zelfs een beetje ontloopt. Tja, het blijft lastig. Sterkte in elk geval!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 15:34
Verwijderd
Bedankt iedereen voor de reacties
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 21:39
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon even afstand nemen en alles op een rijtje proberen te zetten. Misschien als jullie later weer contact opnemen dat alles weer super word?
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 22:04
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Allereerst..alleen jij kan bepalen wat je het beste lijkt..iedere situatie is anders, ook al is ie voor veel mensen (zoals ook mij..zelfs nu, momenteel) herkenbaar..

Citaat:
I C U schreef op 27-11-2005 @ 16:21 :
Afstand nemen werkt het beste als je haar (of je gevoelens) wil vergeten. Daarna kan je altijd nog langzaam aan weer contact zoeken. Trouwens, afstand nemen wil nog niet zeggen dat je het contact verbreekt, maar dat je haar minder op zoekt, misschien zelfs een beetje ontloopt. Tja, het blijft lastig. Sterkte in elk geval!


dit lijkt mij ook....ik denk namelijk dat het feit dat je het hier moeilijk mee hebt, ook de vriendschap niet ten goede zal komen..het tast toch bewust of onbewust de manier waarop jullie met elkaar omgaan aan..Zoals ik het zie zou je zelfs mogelijk de vriendschap juist redden door nu een beetje (veel) afstand te nemen

sterkte ik weet hoe het (ongeveer) voelt..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 20:43
Periodiek
Avatar van Periodiek
Periodiek is offline
Ik ben ook eens heel lang verliefd geweest op een goeie vriendin van me. Ze wist ervan, en deed er voor de rest weinig mee (misschien wel het beste).
We hebben een aantal stevige ruzies gehad, maar gelukkig zijn we nou goeie vrienden. Verliefdheid is wel voorbij though

Voor de rest wat happy-angel zegt.
__________________
Nobody loves no one )>-<( Your dreams merge cherry
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 21:55
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
Het lijkt me erg duidelijk. Je geeft het zelf ook al aan.
Ze duidelijk geen relatie met je, maar de vriendschap verbreken willen jullie beide niet dus dat lijkt me niet verstandig.

Gewoon afwachten en hopen dat het over gaat eventually it will je ben niet de enigste die dit gehad heeft.
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 21:59
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 27-11-2005 @ 14:12 :
Je moet meer bier drinken, want dan word je aantrekkelijker.
Of haar meer bier laten drinken zodat hij aantrekkelijker wordt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle HELP ME (snik en huil) pleaaasse!
Verwijderd
11 13-08-2005 23:00
Software & Hardware wie helpt me ff iemand te hacken om zn msn voor een paar dagen eraf te gooien?HELP ME
The_Eagles
12 08-08-2003 15:12
Werk, Geld & Recht !!!!! help me aub !!!!!
sweet dreams
8 06-07-2003 22:25
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse
tupac
0 04-01-2002 13:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help me met nederlands
sunstacia
0 07-03-2001 07:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.