Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2005, 14:20
Lagerfeld
Lagerfeld is offline
4 jaar ken ik een jongen waar ik altijd goed mee op kon schieten..
op een gegeven moment zagen we elkaar vaker op stap en zijn we iets meer geworden als vrienden..
we zijn met elkaar naar bed gegaan.
Ik had geen relatie en voelde me gewoon heel erg fijn bij hem. We gingen steeds vaker samen iets drinken en ook bijna iedere weekend samen op stap. Op stap merkte iedereen eigelijk wel dat er tussen ons meer was.
Toen iemand vroeg of we nu toch wel echt een relatie hadden en waarom we altijd net deden of niemand mocht weten wat we hadden werd het allemaal vaag..Hij wou nooit tegen iemand gewoon zeggen dat ik zijn vriendin was.
Toen hij daarna een moeilijke periode doormaakte ben ik er altijd voor hem geweest en belde hij me iedere dag. Toen het beter ging met hem hoorde ik steeds minder van hem en ik kreeg via via te horen dat hij weer afspraken had met zijn ex.
Op zich niet erg maar snapte niet waarom hij mij dit niet kon zeggen.
We hebben ruzie gekregen en elkaar maanden niet gesproken. ik hoorde dat hij hoopte dat het goed zou komen met zijn ex...niet met mij voor de duidelijkheid.
Ik voelde me zo voor schut gezet en heb hem vaak gebeld en gesmst en om een reden of uitleg gevraagd omdat ik gek werd dat hij zo met mij om ging.
Ik was er echt kapot van en vooral heel erg teleurgesteld en verbaasd.
Maar na ongeveer 3 maanden vroeg hij of we samen weer wat zouden gaan drinken.....
Dit heb ik toen toch gedaan maar naar een paar maanden weer hetzelfde verhaal : vanuit het niets liet hij niks meer weten en negeerde hij me totaal..ik snap gewoon niet waarom hij ondersteboven leek van mij en me dan zo aan de kant zet, zonder de moeite te nemen om iets uit te leggen!!

Dt is allemaal al een hele tijd langer geleden gebeurd.
Nu smste hij mij ongeveer een maand geleden met de vraag of we iets konden gaan drinken.. ik stuurde niks terug maar die week daarna stuurde ik dat ik het druk had gehad maar dat ik wel een avond kon..
Dit was niet slim want ik kreeg dus totaal geeen reactie..terwijl hij toch met het voorstel kwam...
Ik was in eerste instantie niet van plan om weer af te spreken maar wilde het toch omdat ik uitleg wilde over waarom het allemaal zo gelopen is. want ik zit met zoveel vragen..
Ik ben hem laatst weer tegen gekomen maar ik zei niks tegen hem en hij niet tegen mij.
Verder geen problemen mee, schrok wel even toen ik hem zag maar verder dacht ik er niet meer over na. Ik heb hem nooit meer gesmst en geen contact gezocht op geen enkele manier...

Gisteren was ik met 2 vrienden uit eten..ze vertelde me dat hij tegen hun had gezegd dat hij het helemaal had gehad met mij en dat ik hem achterna zat..dat hij gek werd van mij.
dit heeft me zo gekwetst..het idee dat hij zo slecht over mij denkt en dan ook nog het feit dat ik niet meer op hem reageerde maar hij contact zocht met mij..
Mijn vraag is wat mensen hier nu van denken en of er andere zijn die ook zoiets hebben meegemaakt dat je met zoveel vragen blijft zitten waar je gewoon geen antwoord op kunt krijgen.

Sorry voor het lange verhaal maar anders is het niet totaal..
Bedankt voor iedereen die dit helemaal gelezen heeft..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2005, 14:27
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Niet meer aan denken want zo te lezen is ie het niet waard

Zoek gewoon een leuke kerel die wél een relatie wil
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 14:59
-(L)-
Niet dat 't van erg groot belang is maar waarom wilde hij geen relatie? 't komt trouwens over alsof hij je gebruikt en alleen contact met je opneemt als hij zich verveelt of niemand anders heef top dat moment oid.
En wat betreft sex met 'm hebben; waarom deden jullie dat? Wisten jullie duidelijk van elkaar dat er geen betekenis achter zat? En heb je al die tijd niet gewoon onterecht hoop gehad dat 't ooit toch wel iets zou worden tussen jullie?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon laten negeren die gozer! Hij loopt over jou te zeiken en aangezien je verhaal lijkt het meer dat hij je gewoon gebruikt heeft.
Oud 16-11-2005, 15:19
Verwijderd
Hij laat jou vallen, dus waarom is hij jou dan waard? Ga op zoek naar iemand die jou wel met respect kan behandelen, dit heeft geen nut. makkelijker gezegd dan gedaan, maar je zult zien dat het op de lange termijn beter voor je

Succes
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:29
Verwijderd
Wat 'n lul, gewoon negeren die handel.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:33
Rieno
Rieno is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-11-2005 @ 16:29 :
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 15:36
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Wat een klootzak inderdaad! Maar ik snap wel dat het voor jou erg vervelend is, omdat jullie toch wel een soort van relatie hadden. En dit moet toch wel een teleurstelling zijn. Vooral dat hij zegt dat jij hem achterna loopt. Als ik jou was zou ik hem er ook wel graag mee willen confronteren omdat je toch wel met veel twijfels zit. Misschien moet je dit toch nog eens proberen, zodat het allemaal wat duidelijker is voor jezelf. Als hij hier niet op ingaat moet je hem maar gewoon proberen te vergeten,want met zo iemand wil jij toch ook niet meer omgaan?
Oud 16-11-2005, 15:58
Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat jaren geleden gebeurd is, kan je beter nog wat laten rusten. Jij was toen 15, nu 19. En hij is ook alweer 4 jaar ouder. Die leeftijd is een zodanig scharnierpunt dat het al moeilijk is om je eigen gedachtegangen te volgen, laat staan die van een ander. En het is een periode dat je als mens zoveel groeit, zoveel verandert. Daarom is het misschien veel te moeilijk om hem net over die periode met vragen te gaan contronteren, waarop hij misschien helemaal geen antwoord heeft. Als het terug goed komt tussen jullie, zal je de puzzel ooit wel in elkaar kunnen passen.

Maar wat er nu allemaal aan het gebeuren is... Ben je zeker dat er hier geen misverstanden of communicatiestoornissen tot drama's aan het uitgroeien zijn? In al mijn naïviteit zou ik het toch nog niet opgeven.
Oud 16-11-2005, 16:04
mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 07:42
WolterB
WolterB is offline
Hij neemt alleen contact met jou op als hij zin heeft om jou te zien en heeft hij andere dingen om handen en/of ziet hij een ander meisje, dan ben jij gelijk uit zijn gezichtsveld.

Dus ws heeft hij je gebruikt, daar lijkt het iig wel heel erg op.

Geen aandacht meer aan schenken, vooral nu hij blijkbaar leugens vertelt over hoe het gegaan is op een manier die hem bij zijn vrienden een hoger aanzien kan geven en hoe hij zo jou de grond in wil trappen.

Kansloos van hem.
Oud 17-11-2005, 07:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 09:44
JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Oud 17-11-2005, 09:55
Vice
Vice is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 16-11-2005 @ 15:27 :
Niet meer aan denken want zo te lezen is ie het niet waard
Oud 17-11-2005, 11:47
FabDisaster
FabDisaster is offline
hij is je niet waard
gewoon niet meer mee bezig zijn hoe moeilijk dat misschien ook voor je is omdat je nog zoveel vragen hebt

verder zegt hij dat je achter hem aanloopt ofzo
maar misschien projecteert hij zijn eigen gedrag op jou af
want ik bedoel, hij zoekt toch steeds opnieuw contact met jou op
misschien was hij het ook niet van je gewend dat je pas een week later iets van je liet horen, waarschijnlijk vond hij het nogal vervelend om te merken dat jij niet meer zo bezig was met hem
gewoon kappen met die jongen
Oud 17-11-2005, 17:41
Lagerfeld
Lagerfeld is offline
Iedereen in ieder geval bedankt voor de reacties..

vind het heel erg dat het zo heeft moeten lopen tussen ons, dat er niks meer is, is niet het ergste maar ik ben niet het type om ruzie te hebben met mensen en wil het liefst altijd alles uit praten..
ook voel ik me, hoe moet ik het zeggen, in mijn eer aangetast..vooral door zijn laatste actie..dat soort dingen vergeet ik echt niet en die dingen kan ik gewoon heel erg moeilijk zo maar naast me neerleggen..zo krijg ik het gevoel dat ik hem op een of andere manier terug moet pakken ( al schiet ik er niet veel mee op en dus ga ik er niet zo veel moeite voor doen )... behalve rechtvaardigheid voor zijn leugens..
ik zal gewoon moeten accepteren dat hij anders als mij in elkaar zit en dat ga ik dus ook maar doen..ik zie het wel..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 22:32
mara18
mara18 is offline
Oh zulke mensen zijn zo frustrerend! Ze draaien gewoon de hele boel om.
Laat hem gewoon, alleen zo kan je bewijzen dat jij het niet bent die achter hem aan loopt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2005, 22:45
Metal
Metal is offline
Wat een fool.
geen aandacht meer aan besteden, steek je tijd en energie maar in iets nuttigs.
Reageren

Regels voor berichten