Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kan je zelf ook bedenken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik weet niet of het een aanslag is of een ongeluk, maar ik denk dat het handig om deze situatie met verstand proberen te verklaren en niet met (angst)gevoelens. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In elk geval, het komt er gewoon op neer dat niet elke explosie op een belangrijke plek of elke vliegramp meteen iets met terrorisme te maken heeft. Dat is statistisch onzin, en het is ook moreel verwerpelijk om dat te denken. Op die manier hoeven de terroristen niet eens onze maatschappij lam te leggen, dat doen we dan zelf wel met zo'n manier van denken. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Alhoewel ik mij het neerstorten van een vliegtuig wel kan voorstellen, vind ik het toch onbegrijpelijk dat juist een belangrijk gebouw wordt geraakt. Want netzoals hoe klein de kans is dat je op een ruimte en tijd bevind waarin er een terroristische aanslag wordt gepleegd, net zo klein, of zelfs kleiner is de kans dat een vliegtuig neerstort en bovendien op een van de weinige belangrijke gebouwen valt. Het kan wel, maar het is zeer uitzonderlijk. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |