![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik werk er net een maand en er stond al een computer, ik ga zelf niet m'n eisen stellen, straks gooit hij me buiten ![]() Maar eigenlijk valt het scherm heel goed mee, het is een nieuw model, groot scherm, flatscreen. Ik heb gewoon zeer gevoelige ogen want mijn collega heeft geen problemen zo blijkt. - zet het contrast hoog en de licht intensiteit laag Zal ik proberen. - werk als dat kan op een blauwe achtergrond en met witte of gele teks ( oude Borlandstijl) Dat is niet mogelijk aangezien ik ontwerpen moet maken en de stijl steeds varieert. - kijk ondertussen ook eens naar buiten ofzo Kan ik doen maar door concentratie vergeet ik dat, maar ik zal het proberen ![]() Bedankt voor de tips iedereen. Ik denk er wel aan een speciale brilmontuur te vragen, soort van rustbril... ik ga me daar eens voor informeren... Laatst gewijzigd op 20-11-2005 om 14:31. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien boeit het jouw collega wel niets wat er met zijn/haar ogen gebeurt (of is hij al zo kippig dat hij het niet eens meer merkt), maakt dat voor jou wat uit? Dat het een groot plat scherm is zegt op zich nog niet zoveel. Het scherm moet ook in een resolutie staan die erbij past, en de verversingsfrequentie moet goed staan, verder moet je er op de juiste (oog)hoogte tegenover zitten, en niet te dichtbij, niet te veraf. |
![]() |
|
|