Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2005, 12:46
George
George is offline
De vorige.
Ik had hem een beetje volgespamd.
Oud 29-11-2005, 13:06
coopergirl
coopergirl is offline
Proficiat met het afsluiten van je eerste topic
Oud 29-11-2005, 13:08
Fides
Fides is offline
Wat een horror telkens door de week.
Ik ga nu zelfs boeken lezen en huiswerk maken om de tijd te verdoen.
Oud 29-11-2005, 13:22
Skilly
Skilly is offline
Ik wilde die volmaken. grrr

Nee maare ik heb niks uit te luchten.
Oud 29-11-2005, 13:29
Verwijderd
Ik moet es niet zo passief zijn..
Oud 29-11-2005, 14:59
coopergirl
coopergirl is offline
Anders zitten ze nu weer ns op elkaar te vitten
Oud 29-11-2005, 15:00
George
George is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-11-2005 @ 14:06 :
Proficiat met het afsluiten van je eerste topic
Huhu dank je.

Ik zou nu graag willen dat hij online komt zodat ik hem de huid vol kan schelden.
Oud 29-11-2005, 15:01
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
George schreef op 29-11-2005 @ 16:00 :
Huhu dank je.

Ik zou nu graag willen dat hij online komt zodat ik hem de huid vol kan schelden.
Welcome

Doe geen dingen waar je spijt van krijgt Schriftelijk schelden komt zoveel harder over...
Oud 29-11-2005, 15:09
Hanneke
Hanneke is offline
Speciaal voor skoolboy hier ook maar is komen

Maar ik heb niet zo veel te luchten eigenlijk.
Oud 29-11-2005, 15:14
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 29-11-2005 @ 16:09 :
Speciaal voor skoolboy hier ook maar is komen

Maar ik heb niet zo veel te luchten eigenlijk.
Ja niet dat ik dat had gevraagd ofzo maar we waren via msn in gesprek over op welk subforum wiuj het meeste zaten en waar we het meeste posten
Oud 29-11-2005, 15:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Skoolboy schreef op 29-11-2005 @ 16:14 :
Ja niet dat ik dat had gevraagd ofzo maar we waren via msn in gesprek over op welk subforum wiuj het meeste zaten en waar we het meeste posten
gelijk in de verdediging he

Maar ik moet eigenlijk huiswerk maken.
Heb ik zo'n mooie planning, vergeet ik me eraan te houden

Ik mag morgen meegymen met m'n oude klas, want ik moest nog wat inhalen en hun gaan bowlen (of was 't nou blowen )
Oud 29-11-2005, 15:50
BananaSplit
BananaSplit is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 29-11-2005 @ 16:29 :
gelijk in de verdediging he

Maar ik moet eigenlijk huiswerk maken.
Heb ik zo'n mooie planning, vergeet ik me eraan te houden

Ik mag morgen meegymen met m'n oude klas, want ik moest nog wat inhalen en hun gaan bowlen (of was 't nou blowen )
Ja tuurlik en ik heb net hw gemaakt.

Gym ging vandaag echt lekker. Basketbal met een heel punt verhoogd, een keer gescoord na een pass door het hele veld en daarna een dribbel over het gehele veld en dan net niet scoren.

Lukt me normaal nooit
Oud 29-11-2005, 17:41
Miracle
Miracle is offline
Bah. Waarom krijg ik toch altijd zo'n hoofdpijn/misselijkheidsaanval als ik een dag te hard gewerkt heb (geestelijk dan hé)? Na school direct aan de slag gegaan en ik heb veel goeds gedaan. Het is nog niet allemaal af, maar dat komt nog wel.
Nu wilde ik van m'n welverdiende vrije avond genieten en dan krijg ik dit. Nu maar een vette pijnstiller genomen, ik heb geen zin om m'n hele vrije avond ziekjes in bed te liggen.

Voor de rest, sommige dingen maken me enorm blij en andere baren me zorgen. Tegenstrijdige gevoelens, maar ik probeer gewoon zoveel mogelijk aan die leuke dingen te denken.
Oud 29-11-2005, 18:07
Skilly
Skilly is offline
Ik keek vandaag naar het nieuws waarin staat dat 93% van de Nederlanders graag willen dat mensen tegen hun zeggen dat hun adem stinks...

Zou ik dat dan ook tegen haar moeten zeggen? We gaan zo close met haar om. Veel mensen zeggen tegen me om niks te zeggen. Maar als zei een keer tegen me zei dat ik soms hart praat mag ik dan niet zeggen dat ze vaker haar tanden moet poetsen?

Ik ben heel slecht in subtiel zijn. Ik zal haar kwetsen. Maar beter dan dat de hele klas haar helemaal de grond zou doorboren. Je ruikt haar op 2 meter afstand en dit zonder grap

Maar vandaag heb ik weer me oude vriendin gezien Ben wel blij dat ik haar heb gezien. Gingen even naar de mark. Ik zag ook kinderen van me oude school....volgens mij zag iuk hem wel maar f*** alksof dat wat uitmaak voor hem. Maar goed. Het was wel gezellig en al. Leuke dingen gekocht voor me schildpadden UV-lamp, Verwarming
Oud 29-11-2005, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 29-11-2005 @ 19:07 :
Maar als zei een keer tegen me zei dat ik soms hart praat mag ik dan niet zeggen dat ze vaker haar tanden moet poetsen?
Dat laatste zou ik haar niet zeggen, dat is idd alles behalve subtiel (ik vind het zelfs beledigend overkomen). Een stinkende adem hoeft ook niet door te weinig tanden poetsen te komen, meestal heeft het een andere oorzaak.
Oud 29-11-2005, 20:02
Verwijderd
mag ik even huilen?
Oud 29-11-2005, 20:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ben blij dat hij net zo hard als mij kon lachen om het over hem geschreven stukje op m'n weblog.

Druk, druk, druk hier. Maar we redden het wel.
Oud 29-11-2005, 20:58
Anno2007
Anno2007 is offline
me mentor ha vdaag een goeie zin (bij het rapport uitdelen)

Probeer altijd de grote lijn te blijven zien, verlies je niet in kleine details..

en daar vind ik (zeker bij mezelf) toch wel wat inzitten, nu nog uitvoeren...
Oud 29-11-2005, 21:04
Verwijderd
Persoonlijk vind ik t best lullig om, als je dan eindelijk een beetje emoties durft te tonen bij je vriend, dan achteraf te zeggen dat t echt typisch vrouwen zijn die zomaar ineens janken

Ik hou me wel in de volgende keer.
Oud 29-11-2005, 21:13
T!ne
T!ne is offline
De dag was goed begonnen. Ik had wel nog verdriet, maar niet dat dat waarneembaar was.
Het 3e uur hadden we godsdienst en tijdens ons klasgesprek kwam het aan bod dat het dus gedaan was met mijn vriend. Na de les komt de leerkracht naar mij toe en praat even met mij.. Komt daar even de volgende klas al binnen, maar mevrouw stuurt ze terug. Willen die lln. niet terug omdat het koud is in de gang. Uiteindelijk gaan ze buiten (deur open) en praat ik verder met de leerkracht. Als het middag is, bleef een van die leerlingen (ik ken hem) daarover zeuren en zei dat ik wel een heel lesuur had gehad om met haar te praten.
Tijdens die middag kwam ik ook de beste vriend tegen van mijn ex, die zei dat ik echt wel eens goeiendag moest zeggen aan hem, want dat hij zich echt slecht voelt. Maar ik kon het niet.. Ik kon het echt niet.. Ben in de middag beginnen wenen.. Het ging even niet.. Na het 7e uur wel naar hem geglimlacht (wat op zich wel al moeilijk was voor mij).
Op training waren de jongens mij aan het ergeren. Gaf ik een opmerking over dat K. niet zo pervers moest doen, krijg ik direct antwoord dat ik wel een ex ben van hem. Oké, is waar, maar dan wel voor iets! Begint er iemand dan over het feit dat ik bij G. ben en dan opeens 'Die is toch dik geworden hé..? Ah ja dat is waar". En ik hoorde natuurlijk alles.. Ben beginnen wenen, kwamen de meisjes dus ook direct te weten dat het gedaan was tussen mij en mijn vriend..
Ik ben nu met hem aan het chatten. Hij wou daarjuist weggaan, even op zijn gitaar spelen; gezegd dat het niet hoeft. En het hoeft ook niet, want het doet wel goed.. Maar ik denk dat ik seffens wenend in slaap ga vallen..

Sorry als ik niet in correcte zinnen heb getypt, maar het lukt me op dit moment niet zo..
Oud 29-11-2005, 21:22
Verwijderd
Ik ben zo bang dat het niet gaat lukken.
Oud 29-11-2005, 21:24
Nona
Nona is offline
Citaat:
Xia schreef op 29-11-2005 @ 22:04 :
Persoonlijk vind ik t best lullig om, als je dan eindelijk een beetje emoties durft te tonen bij je vriend, dan achteraf te zeggen dat t echt typisch vrouwen zijn die zomaar ineens janken

Ik hou me wel in de volgende keer.
Ik zeg niet dat vriendjes alles moeten begrijpen, maar ze moeten wel overal begrip voor tonen.
Maak je niet te druk meis, mannen zijn soms iets te rationeel om hersenspinsels van de vrouw direct te begrijpen. En als je het dan niet meteen duidelijk uit kunt leggen, zeg dat je het later wel doet.

Zoooooooo, en zal ik dat dan lekker morgen uittypen en vanavond niets meer doen (eventueel nog een boekje lezen)?
Oud 29-11-2005, 21:32
moon
moon is offline
wat een dag.

Vannacht had ik de ene na de andere nachtmerrie. Over J. o.a, dat hij vreemd ging en zelfmoordpleegde maar ook dat mijn oma in het verpleeghuis stikte en overleed.
Ik werd vanaochtend wakker met zo'n ongeloofelijk depressief gevoel dat ik besloot die ochtend niet naar school te gaan. Ik kon het echt niet opbrengen, voelde me echt zwaar beroerd. 's middags besloot ik alsnog te gaan naar school. Eerst nog ff bij J. langs om een boek te halen. Terwijl ik bij J. was ging de telefoon en kreeg ik mijn vader aan de telefoon. Over enkele uren kon het afgelopen zijn met mijn oma, hij en mijn moeder zouden onmiddelijk erheen gaan. Ik bedacht me geen minuut en vroeg onmiddelijk of ik ook mee mocht.
We kwamen er om half 1 's middags en we hebben tot en met half 9 's avonds aan mijn oma's bed gezeten. Wel met pauzes natuurlijk. Soms zaten we met veel mensen maar op een gegeven moment zaten mijn moeder en ik ook 1,5 uur alleen met mijn oma. Die 1,5 uur vond ik echt slopend.
Mijn oma was niet meer bij bewustzijn, ze haalde alleen nog maar adem. Toen ze aan het begin van de avond ineens begon te hoesten en te kreunen toen schrokken wij ons rot. We dachten dat dat het einde zou zijn. Ik voelde me paniekerig, ik had het gevoel dat ik iets moest doen, terwijl je iemand niet kan tegen houden om te sterven. Ik was bang, dat had ik van te voren niet verwacht. Mijn moeder gaat er allemaal heel kanp mee om, ik heb grote bewondering voor haar.
Vannacht gaan mijn vader en mijn tante weer heen, we lossen elkaar allemaal af. Morgen ga ik ook weer heen. Maar morgen is ook vrijwel zeker de laatste dag en het valt zelfs sterk te betwijfelen of ze die dag wel haalt.
Oud 29-11-2005, 22:11
JaJ
JaJ is offline
Jeuj, ik raak vandaag voor het eerst weer een computer aan. Ik heb het te druk, eerlijk
Oud 29-11-2005, 22:25
Verwijderd
Ik moet eens toegeven dat ik me helemaal niet lekker voel en helemaal niet in staat ben om alles te doen wat ik wil. Ik kan niet toegeven dat weet ik wel van mezelf. Ik moet lagere eisen gaan stellen.
Ooh, en die baggerman. Ik kon hem wel schieten vanmiddag. Ik moet me niet zo kwetsbaar opstellen en zeker in de klas niet. Verdorie.

Maar het toneelstuk was geweldig. Ze speelde zo goed. Ik moest zo lachen om al die oudjes. Die niet tegen haar taalgebruik konden en verstijfden elke keer.
En nu weg met oud en nieuw. Ik krijg er problemen mee, ik weet het zeker. Maar ik kan even niet anders. Want ik wil.
Ik denk teveel. Ik weet het allemaal wel. Ik weet wat het wordt. Ik weet hoe het loopt. Waarom kan ik er dan niet aan toegeven?

Maybe there's a god above,
but all i've ever learned from love.
Was how to shoot somebody who outdrew you.
It's not a cry that you hear at night,
it's not somebody who's seen the light.
It's a cold and it's a broken hallelujah.
Advertentie
Oud 29-11-2005, 22:32
Roosje
Roosje is offline
Als ik nou gewoon eens kon kappen.
Oud 29-11-2005, 23:00
Verwijderd
Ik las vandaag toevallig dat een stel Italiaanse wetenschappers een onderzoek hadden gedaan naar verliefdheid.
Daar kwam uit dat je maar maximaal 1 jaar verliefd op iemand kunt zijn.

Die laatste 4 maand overleef ik ook nog wel.
Oud 29-11-2005, 23:06
coopergirl
coopergirl is offline
wijn maakt alles goed &hearts;
Oud 29-11-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 30-11-2005 @ 00:06 :
wijn maakt alles goed &hearts;
Misschien ligt daar het probleem, ik ben geen wijndrinker.
Oud 30-11-2005, 00:39
George
George is offline
Ik heb echt zin om mezelf keihard te bezatten, of ontzettend stoned/high/whatever te worden. Ik wil gewoon vergeten.
Oud 30-11-2005, 00:40
Verwijderd
@ moon: wat ontzettend naar allemaal . Heel erg veel sterkte meis *knuffel*

Dit is echt een vreselijke dag; ik moet de hele tijd bijna huilen. Had bijna zin om de hele avond te gaan zitten janken, dacht dat ik het niet tegen zou kunnen houden. Is gelukkig wel de hele dag al gelukt. Maar ik zie het gewoon echt niet meer zitten. Er gaat zoveel meespelen, het wordt te gecompliceerd, het wordt te beheersend in mijn leven. Bij alles word ik eraan herinnerd en dat doet ontzettend veel pijn.
Ik merk ook steeds meer dat dingen die ik dacht vergeten te zijn (aanrandingen) toch weer boven komen en ik moeite heb met aanrakingen en dat soort dingen. Ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan en hoe ik de ernst hiervan in moet schatten. Vergeleken bij al het andere valt het in het niets, maar het blijft toch redelijk van omvang...
Ik ga zo maar lekker slapen. Morgen wordt het als het goed is een leuke dag! Maar eigenlijk kan niets me meer schelen... Maar ik blijf sterk... hoop ik.

*huil*
Oud 30-11-2005, 07:24
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 30-11-2005 @ 00:00 :
Ik las vandaag toevallig dat een stel Italiaanse wetenschappers een onderzoek hadden gedaan naar verliefdheid.
Je kunt ook opnieuw verliefd worden ...
Oud 30-11-2005, 07:25
Gothic
Gothic is offline
Het ging best goed gister . Viel heel erg mee en ik deed het niet eens heel slecht. Wel wat doorgelaten, maar ook strafworp meegekregen . Donderdag maar eens vragen wat de coach vindt, wantik krijg er totaal geen hoogte van...
Oud 30-11-2005, 08:44
farai
farai is offline
blegh ben koortsig. hopen dat het snel weer over gaat.
Oud 30-11-2005, 08:47
moon
moon is offline
@lise_smiles: bedankt!

Vannacht om een uur of 3 is mijn oma overleden. Mijn vader en mijn tante waren er bij.
Oud 30-11-2005, 09:02
rare kwast
rare kwast is offline
ff nog over dat stoppen met am... ik doe ook heus mijn best hoor..tis niet dat ik het aan de kant zet ofzo..
ik heb t al eens gedaan (op eigen kracht) dus kan nu gewoon wer..
Oud 30-11-2005, 09:03
rare kwast
rare kwast is offline
@ moon gecondoleerd
Oud 30-11-2005, 09:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 30-11-2005 @ 00:00 :
Maar ze keken enkel naar lichamelijke dingen en dat vond ik eigenlijk een beetje oneerlijk, want volgens mij kun je je jezelf nog veel langer wijsmaken dat je verliefd bent. Maar misschien wil je dat niet of zo

Ontopic: Morgen discussie leiden, straks autorijles... Ja, heb nog wel buikpijn, maar ben toch redelijk vrolijk. Maf eigenlijk, ik snap mezelf niet. Maar ben wel blij dat ik nu weer wat vrolijker ben.
Oud 30-11-2005, 10:21
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 30-11-2005 @ 00:09 :
Misschien ligt daar het probleem, ik ben geen wijndrinker.
Inderdaad, dat is de oorzaak
Oud 30-11-2005, 10:59
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm ik voel me echt raar... Heel raar... Maar toch ook wel weer okay.

Ik begin gelukkig eindelijk weer mijn schoolritme op te pakken (na een vakantie van 3 weken herfstvakantie - studieweek - tentamenweek (had maar 2 tentamens en allebei op maandag)). Werd wel tijd, wat ik was bijna bang dat het me niet meer ging lukken. Nu moet ik het alleen wel volhouden.
Oud 30-11-2005, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 29-11-2005 @ 22:24 :
Ik zeg niet dat vriendjes alles moeten begrijpen, maar ze moeten wel overal begrip voor tonen.
Maak je niet te druk meis, mannen zijn soms iets te rationeel om hersenspinsels van de vrouw direct te begrijpen. En als je het dan niet meteen duidelijk uit kunt leggen, zeg dat je het later wel doet.
Dat bedacht ik me ook toen ik vanmorgen wakker werd, maar voelde me gisteren wel echt even gekwetst daardoor.

Voor vandaag.. ik heb niet zoveel te luchten. Behalve dat ik me goed voel En dat ik zin heb om weer eens wat dingen aan te pakken en actief te worden.. Dus ik ga beginnen met de boel hier opruimen
Oud 30-11-2005, 13:15
fractuur
fractuur is offline
Hmmmmm...
Oud 30-11-2005, 14:10
Hanneke
Hanneke is offline
Heb eigenlijk niks te luchten, gaat lekker, leuke dag gehad enzo.
Als ik verhalen van sommige anderen lees hier dan ben ik echt blij dat ik zo'n rustig 'normaal' leven heb (tot nog toe).
Oud 30-11-2005, 14:14
farai
farai is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 30-11-2005 @ 09:44 :
blegh ben koortsig. hopen dat het snel weer over gaat.
blijkt dat da een gevolg was van geblokkeerde nekspieren. Hoezo een mensenlichaam zit raar in elkaar?

Verder fijn gesprek met iemand gehad, was ook weer eventjes geleden en ik tel nu gewoon af tot aan de kerstvakantie.
Oud 30-11-2005, 15:41
BananaSplit
BananaSplit is offline
GAAAAAAAP helemaal niets te doen hier.

Ook vanaaf niet, omdat de MTB kaputt is. We krijgen vanavond wel lekker patat frites en ik ga mss naar mijn opa en oma toe.

En metallica rules
Oud 30-11-2005, 17:07
WolterB
WolterB is offline
Koud
Oud 30-11-2005, 17:32
Verwijderd
En nou heb ik al sinds gisteren een zieligeliedjes-stemming. En ik vind het niet eens vervelend Even lekker meevoelen in de zielige stemming. En me toch gewoon goed voelen. Of tenminste, niet vreselijk slecht. Vandaag weer geen klap uitgevoerd. Ik word er zo moe van. Ik wil zo graag een uitdaging. Ok, ik had een slecht cijfer voor mijn tentamen, maar motivéér me dan eens, stomme hogeschool.

Het is uit tussen B en N. Na zaterdag ook wel een beetje duidelijk. En ik hoop keihard dat zij wel met z'n tweeen door 1 deur kunnen blijven gaan.
Oud 30-11-2005, 17:38
Miracle
Miracle is offline
Gatver, tien uur van huis geweest. Hele dag naar de klote en ik heb ook geen zin meer om iets te gaan doen.

Zo maar even m'n tas in en uit pakken en een beetje bezig met het project.. Ik heb behoefte aan iets leuks.
Oud 30-11-2005, 17:44
Verwijderd
Ik voel me best stom.
Oud 30-11-2005, 18:00
Redhair
Redhair is offline
@Moon, gecondoleerd en sterkte.

Al wat dagen ziek. Zondag/maandag griep, gister koorst, nu weer griep. T. had vandaag paar keer gebeld. Ik sliep steeds half dus nam niet op. Uiteindelijk toc maar opgenomen, hij was lief. Vroeg of hij mij alsjeblieft een bioscoopkaartje mocht aanbieden voor vanavond. Ik vertelde dat ik nog ziek was. Direct deed hij heel bezorgd.Vroeg of hij op ziekenbezoek mocht komen. Hij was op weg naar een vriend maar dat wilde hij wel afzeggen. Ik heb gezegd dat hij beter naar zijn vriend kon gaan. Hij zei daarop dat ik moest bellen als ik me beter voelde want we hadden elkaar te lang niet meer gezien. Lief.

En nu bonkt mijn hoofd, knaagt mijn buik, ben 2 kilo aangekomen godverdomme, ben doodmoe en ijskoud. Ik wil troep. . K ga maar slapen.

Regels voor berichten