Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou nu graag willen dat hij online komt zodat ik hem de huid vol kan schelden.
||
Citaat:
![]() Doe geen dingen waar je spijt van krijgt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik moet eigenlijk huiswerk maken. Heb ik zo'n mooie planning, vergeet ik me eraan te houden ![]() Ik mag morgen meegymen met m'n oude klas, want ik moest nog wat inhalen en hun gaan bowlen (of was 't nou blowen ![]()
||
Citaat:
Gym ging vandaag echt lekker. Basketbal met een heel punt verhoogd, een keer gescoord na een pass door het hele veld en daarna een dribbel over het gehele veld en dan net niet scoren. Lukt me normaal nooit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maak je niet te druk meis, mannen zijn soms iets te rationeel om hersenspinsels van de vrouw direct te begrijpen. En als je het dan niet meteen duidelijk uit kunt leggen, zeg dat je het later wel doet. ![]() Zoooooooo, en zal ik dat dan lekker morgen uittypen en vanavond niets meer doen (eventueel nog een boekje lezen)? ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: Morgen discussie leiden, straks autorijles... Ja, heb nog wel buikpijn, maar ben toch redelijk vrolijk. Maf eigenlijk, ik snap mezelf niet. Maar ben wel blij dat ik nu weer wat vrolijker ben.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor vandaag.. ik heb niet zoveel te luchten. Behalve dat ik me goed voel ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder fijn gesprek met iemand gehad, was ook weer eventjes geleden en ik tel nu gewoon af tot aan de kerstvakantie. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v? fractuur | 499 | 06-04-2004 15:22 |