Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
oke, ik heb wat geprobeerd, maar t is nog best moeilijk ook!
er was eens een vis, die zwom in het meer, ze zag een leuk mannetje, en dacht, da's een toffe peer. er was eens een aal, verliefd voor de derde maal, maar hij keek niet goed uit, en zwom met z'n verliefde kop tegen een harde paal. verder ben ik niet gekomen. het klinkt doodsimpel en stom, maar als je het probeert is t toch echt moeilijk! ik hoop dat je er wat aan hebt. groetjes, marloes |
![]() |
|
Twee eendjes in het meer,
zo mooi in het water, ze spartelen op en neer en verliefd...dat worden ze vast 'n keer! (babb) ![]() De kikker is verdrietig, Hij is namelijk iets kwijt, en het is niet zomaar iets, nee het is z'n allerliefste kikkermeid . (abcb) sorry kan nix beters verzinnen ![]()
|
Een mooie libelle,
verliefd als de nacht, ging naar haar moeder snellen, om daar haar liefje eens te bellen. (babb) Onder een Romeinse brug zit een verliefd stelletje De een een vlieg, de ander een mug, de een bij de ander op de rug. (babb) Twee zwanen stadig in het water, dansend in de maan. Hun halzen vormen een hartje. Verliefd kijken ze elkaar aan. (abcb) en nu heb ik geen zin meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
UITSLAG: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 23 | 20-01-2007 16:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Wedstrijdtopic: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 59 | 30-11-2006 22:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Lelijk gedicht? Verwijderd | 28 | 15-09-2005 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameltopic: school is lastig, dichten niet :) ILUsion | 21 | 19-07-2004 16:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Help!!ME!!PLZ!!!!!! gedichten Analyse tupac | 0 | 04-01-2002 13:31 |