![]() |
|
![]() |
Hoi
ik wil eens weten wat jullie van mij forum vinden. de kleren en de vertaling is door mij gedaan merk op dat ik daar nog mee bezig ben. de url: http://f4rum.tk spammen is toegestaan trouwens Groeten Edwin
|
![]() |
|
![]() |
1) begin klein met een forum. Telkens maar weer, altijd weer en weer kom ik fora tegen met 20 deelfora waarvan er op X fora niet eens veel wordt gepost. Begin klein. Bijv. Liefde, sex, dating, psychologie en filosofie kun je in 1x in 1 forum dumpen. en gewoon eerst een globaal forum bouwen en dan met enkele specialiteiten. Wat je ook kunt doen is unieke functies aanbieden die andere fora niet hebben
![]() 2) laat de kleuren niet zo schelden. Rood wit blauw liggen niet ecvht dicht bij elkaar, dat vloekt veel teveel. Wat bijv. niet vloekt is zeegroenblauw met marineblauw of donkerblauw met marineblauw en zwart ![]() Tja euhhh, zo zou ik 't doen ![]()
|
![]() |
Te groot! zeker voor beginnende forum.
moet je klein beginnen en als het gaat lopen (net als bij tweakers en dit forum) dan groter maken. en ten tweede de lay out zuid big time. echt lelijke combinatie van kleuren. dit was het wel
|
![]() |
Hallo
de kleuren heb ik nu aangepast ik denk niet dat ik ze zo hou maar het is nu iets beter ieder geval denk ik. verder ben ik nu een tweede forum aan het testen(yabbse) en zodra die klaar is maak ik deze ook een stuk leger. Groeten Edwin
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign & sitechecks topic - [Deel 3] M@rco | 276 | 19-06-2009 07:36 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Webdesign (HTML/CSS) & sitechecks Enlightenment | 511 | 10-08-2006 14:14 | |
Software & Hardware |
[Centraal] Sitecheck topic (2) Manuzhai | 4 | 02-02-2006 16:29 | |
Software & Hardware |
Het grote 'sitechecks' topic - deel 2 Verwijderd | 254 | 02-10-2003 06:56 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Fotoboek Koen | 35 | 17-03-2002 09:39 | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Meeting Manager Doc | 5 | 26-01-2002 14:04 |