Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Daarbij had ik het over 10 uur werken en studiefinanciering. Daar zou ik het wel van kunnen betalen. Straks zou ze 40 uur kunnen werken en daar zou ik het ook van kunnen betalen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dan moet je wel een heel hoog uurloon hebben... (Of een heel lage huur en verder ook amper eisen... Met de gemiddelde huurprijs en gewoon normaal gezond eten en normale kleding en het college- en boekengeld red je dat nl echt niet van 10 uur werken per week (er vanuitgaand dat je een normaal salaris krijgt) en studiefinanciering.)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Als jij het echt wil, zou ik het doen. Maar overleg eerst met je ouders, ook qua financieel gebied, want zij moeten je wel willen supporten.
||
![]() |
Citaat:
Katje had het erover dat, als je niet meer studeert, je geen studiefinanciering meer krijgt. Ik had zoiets van 'Ja dus?' aangezien ik met 10 uur werken al zeker 3 keer zoveel verdien als wat ik aan studiefinanciering krijg. Laat staan als je 40 uur zou werken. Oftewel: ik zou dat beetje geld echt niet missen. Dus vond ik haar punt een beetje onzin. Wordt het nu eindelijk gesnapt? |
![]() |
||
Citaat:
haha.
||
![]() |
Citaat:
![]() En met 40 uur werken in de week zou je ook op jezelf kunnen wonen, zolang je iets goedkoops hebt. Daarbij snap ik nog steeds niet waarom jullie ervan uitgaan dat ze op zichzelf woont of wil wonen. Ik heb het afgelopen jaar ook gewerkt terwijl ik thuis woonde. |
![]() |
||
Citaat:
maar goed, je snapt het probleem van de TS volgens mij sowieso al niet helemaal.
||
![]() |
Citaat:
Maar goed om dan maar even aan te geven dat ik het snap, TS: ja dat kan. Na een onderbreking van een jaar kan je je studie gewoon weer oppakken. Zeker als je al je studiepunten hebt behaald (zou makkelijker zijn met de instroom). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een trojaanse saai #1749 fizzle-fluffy | 500 | 06-12-2012 17:34 | |
Algemene schoolzaken |
Een jaar pauze voordat je aan je bachelor begint. Jesse James | 15 | 24-07-2009 15:39 | |
De Kantine |
saai #635 Verwijderd | 500 | 25-06-2009 14:08 | |
Liefde & Relatie |
Lange (afstands)relatie en nieuw studentenleven Abercrombie | 60 | 22-10-2005 11:27 | |
Algemene schoolzaken |
Studentencongres handicap + studie Saela | 5 | 13-10-2003 10:01 |