![]() |
|
In navolging van Ce-El-Wan's en ()'s doomcreaties, dacht ik ook eens wat op te nemen. Ben tenslotte ook net begonnen met opnemen, dus leek het me tegelijk effe een leuke test.
Zoals sommigen misschien wel zullen horen is het nogal geïnspireerd op Electric Wizard. Het zijn gewoon twee gitaarsporen, de één eerst opgenomen, de tweede over de ander heen gespeeld, that's it. Het resultaat is een slordig gespeeld geheel dat in 5 minuutjes klaar was. Als er verzoekjes zijn kan ik het wel beter uitwerken. ![]() (of misschien zelfs fatsoenlijk spelen/opnemen) De leadpartij had sowieso wel ietsjes zachter gekund. (of natuurlijk gewoon de ritmepartij harder ![]() Ook hoop ik binnenkort iets te kunnen laten horen van wat ik normaal speel, Isis-achtige dingen. (zodra ik goeie software heb voor zowel opnemen als drumpartijen en piano/synthpartijen, heb sowieso al FL binnenkort dankzij Botulism, Cubase anyone?) Watskedoomt - Hans Kazan On 10.000 Volts
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(de lead is trouwens twee dikke delay's achter elkaar. Ik speel graag met bakken vol delay. ![]() En inderdaad, moet verder uitgewerkt worden, wat meer variatie. De (riff)sound zit in ieder geval wel goed, was ook mijn eerste conclusie, dus er zijn mogelijkheden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
In ieder geval wil ik zowel piano als strings als soundscape-achtige leads als hammond-achtige dingen gebruiken. Van alles wat dus eigenlijk. Ik wil ook veel verschillende sounds hebben, onder het motto; hoe meer mogelijkheden, hoe dichterbijer ik kan komen bij wat ik zoek/wat ik wil horen. Wat zou je me dan kunnen aanraden? Ik neem aan dat in ieder geval Cubase uitgebreid genoeg is daarvoor?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet genoeg fuzz voor je? ![]()
||
Citaat:
Ik zal eens gaan kijken naar Cheesemachine. ![]()
|
![]() |
|
|