Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2005, 21:21
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb gister op school heel veel zitten knippen en dus ook heel lang een schaar vast gehad. Sindsdien heb ik een 'slapend' vingertopje. Hij is bijna gevoelloos en tintelt een beetje. Het doet geen pijn als ik er in bijt ofzo, het gevoel is bijna weg...

Weet iemand wat dit kan zijn en zal het weg gaan? Of moet ik toch naar de dokter? Na een nacht slapen was het nog niet weg...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 21:37
Verwijderd
ben je niet gewoon gebeten door je cavia?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 22:07
Myuki
Myuki is offline
Als ik jou was zou ik nog een nachtje slapen
Oud 27-11-2005, 10:00
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 26-11-2005 @ 22:21 :
Ik heb gister op school heel veel zitten knippen en dus ook heel lang een schaar vast gehad. Sindsdien heb ik een 'slapend' vingertopje. Hij is bijna gevoelloos en tintelt een beetje. Het doet geen pijn als ik er in bijt ofzo, het gevoel is bijna weg...

Weet iemand wat dit kan zijn en zal het weg gaan? Of moet ik toch naar de dokter? Na een nacht slapen was het nog niet weg...
Ik heb het ook wel eens na het typen, t slaapt niet echt maar er zit dan wel minder gevoel in. Misscien dat er een bloedvaatjes iets bekneld heeftgezeten en dat er daardoor ff wat minder bloed doorstroomt
Oud 27-11-2005, 12:45
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Cookie schreef op 27-11-2005 @ 11:00 :
Ik heb het ook wel eens na het typen, t slaapt niet echt maar er zit dan wel minder gevoel in. Misscien dat er een bloedvaatjes iets bekneld heeftgezeten en dat er daardoor ff wat minder bloed doorstroomt
Is het niet gek dat dat langer dan twee dagen duurt?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 14:17
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 27-11-2005 @ 13:45 :
Is het niet gek dat dat langer dan twee dagen duurt?
Ehm..ja beetje wel
Oud 27-11-2005, 14:27
luchtballon
luchtballon is offline
Mijn vriend heeft een half jaar een gevoelloos vingertopje gehad, maar ondertussen doet het het weer
maargoed, zo lang zou ik niet wachten. Dus als het nog een paar dagen duurt zou ik wel naar de dokter gaan, al denk ik niet dat hij er veel aan kan doen.
Oud 27-11-2005, 14:31
Kikoo
Kikoo is offline
Ik heb hier ook last van!! Als ik veel heb lopen knippen voel ik ook mn vingertopje niet meer, het duurt meestal rond de 2 dagen voordat het gevoel weer terug is.. De dokter kan er inderdaad niet veel aan doen denk ik..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 15:16
roosjemarijn
roosjemarijn is offline
Ik heb op school ook een keer een soort van dun ijzer moeten knippen met een schaar en toen heb ik een paar maanden een rare tintelende duim gehad (ik denk wel bijna een half jaar)..
Maar het gaat gewoon weer over hoor, gewoon een beetje masseren enzo, dan komt het wel goed.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 15:57
Anno2007
Anno2007 is offline
ik zou t toch ff laten controleren door je huisarts...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2005, 15:57
Stefanie
Stefanie is offline
Het is nu iets minder tintelend, maar nog niet echt veel gevoel... Ik wacht het nog even af. Bedankt voor de reacties
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten