Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]T_ID schreef op 18-11-2005 @ 17:20 :
[B]Deurwaarders vragen over het algemeen uittreksels op van de gemeentelijke basisadministratie van een gemeente waar ze die persoon verwachten (en dat kan idd via het nazoeken van al diegene zijn contacten). Kun je als burger ook vragen om uittreksels van de gemeentelijke basisadministratie? Dan check ik gewoon de grote steden. Via vrienden zoeken is geen optie, ik ken geen vrienden van diegene. Alleen het opzoeken is een probleem, het laten betalen niet. Bedankt voor de reacties. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
-Ouders of familie ken ik niet. -Heb uberhaupt geen telefoon nummers. Ik heb volgende week donderdag vrijgemaakt om af te reizen naar desbetreffende stad (Utrecht). Misschien is er niks aan de hand en was diegene alleen mijn telefoon nr. en rekening nr. kwijt. ![]() Ik hoop maar dat zij(geen hij) er nog woont. ![]() Laatst gewijzigd op 23-11-2005 om 15:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Amstelcup 2005 - 2006 Verwijderd | 154 | 09-05-2006 14:42 | |
Vrije tijd |
Politie vertoond hooligans op tv Kale | 113 | 04-02-2004 19:19 | |
Films, TV & Radio |
vragenlijstje Aileen | 20 | 22-11-2003 21:50 | |
Psychologie |
Aanrandingen verwerken.. Zie t niet meer zitten.. star9 | 27 | 14-06-2002 13:49 |