Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2005, 20:17
Georia
Georia is offline
Ik heb een paar films via limewire op mijn computer gezet en als ik ze probeer af te spelen krijg ik een zwart beeld met een paar schuine gekleurde strepen. Ik denk zelf dat dat soort bescherming is zodat je de films niet kan bekijken. Dit heb ik weleens eerder gehad maar als ik een paar keer de film opnieuw open deed hij het toen wel... Maar dit gebeurt dus niet meer... Iemand een idee wat dit is?
Oud 28-11-2005, 20:24
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
Georia schreef op 28-11-2005 @ 21:17 :
Ik heb een paar films via limewire op mijn computer gezet en als ik ze probeer af te spelen krijg ik een zwart beeld met een paar schuine gekleurde strepen. Ik denk zelf dat dat soort bescherming is zodat je de films niet kan bekijken. Dit heb ik weleens eerder gehad maar als ik een paar keer de film opnieuw open deed hij het toen wel... Maar dit gebeurt dus niet meer... Iemand een idee wat dit is?
tja het bovenstaande spreekt boekendelen, alleen dat van die pescherming zou willen zeggen dat je ook de film niet op je computer af zou kunnen spelen, als je em legaal had. Bij illegale stuff heb je nou eenmaal minder kwaliteit

Laatst gewijzigd op 28-11-2005 om 20:27.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 20:26
Verwijderd
Tsja, met illegaal binnengehengelde shizzle is het net zoals met een tweedehands auto: je hebt mazzel als het werkt, maar als je problemen krijgt heb je geen poot om op te staan.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 20:29
Georia
Georia is offline
En ja hoor hij doet het wel^^ Eerst even een andere film gedraaid die het wel deed en daarna die andere... Echt heel vaag...
Oud 28-11-2005, 20:30
namnatulco
namnatulco is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-11-2005 @ 21:26 :
Tsja, met illegaal binnengehengelde shizzle is het net zoals met een tweedehands auto: je hebt mazzel als het werkt, maar als je problemen krijgt heb je geen poot om op te staan.
Offtopic:
niet dat ik ooit problemen heb gehad heb met gedownloadde games (behalve dat ik doom3 toch heel even niet geinstalleerd kreeg, maar dat was een kwestie van bestanden kopieren van de cd's )

zorg iig dat je het via een (redelijk) betrouwbaar netwerk download, zoals bijvoorbeeld bittorrent, aan te bevelen voor games en films, trage downloads alleen, voor illegale stuff. heb een keer bittorrent gebruikt om een patch voor ut2004 binnen te halen, leek net een download accelerator
Met citaat reageren
Oud 28-11-2005, 23:03
Dato_16
Dato_16 is offline
Lijkt me eigelijk eerder dat het aan de codec ligt!
download dit eens
http://www.codecguide.com/download_kl.htm

met deze codec pack moet hij bijna alles wel afspelen!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 07:02
dafelix
dafelix is offline
*griewel*

met Media Player Classic en XviD geinstalleerd, kun je ook 'alles' afspelen, maar dan heb je 20.000 minder codecs geinstalleerd staan
Oud 29-11-2005, 07:57
Verwijderd
Citaat:
dafelix schreef op 29-11-2005 @ 08:02 :
*griewel*

met Media Player Classic en XviD geinstalleerd, kun je ook 'alles' afspelen, maar dan heb je 20.000 minder codecs geinstalleerd staan
Maar genoeg films zijn geen XviD en die kun je dan dusniet afspelen..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2005, 08:24
dafelix
dafelix is offline
Citaat:
********** schreef op 29-11-2005 @ 08:57 :
Maar genoeg films zijn geen XviD en die kun je dan dusniet afspelen..

daarom dus MPC, alleen MPC met XviD geinstalleerd, en ik kan 95% van alle films afspelen (omdat MPC zelf ook filters aan boord heeft)
Reageren

Regels voor berichten