Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het feit of je toestemming krijgt om te mogen auto rijden hangt natuurlijk wel af van de soort epilepsie die je hebt en of je er medicijnen voor hebt. Ik heb 'juveniele myoclonische epilepsie'. (weet niet of je er mee bekend bent, maar iig) dit houdt in dat ik spierschokken heb, waardoor een fractie van een seconde een spier ontspant, waardoor ik bijvoorbeeld even door mn knieën zak, of een arm die uitschiet...Nou zou ik zelfs zonder medicijnen auto kunnen en mogen rijden en met medicijnen (die de schokken volledig onder bedwang houden), maar ik wilde wel de zekerheid hebben dat het ook daadwerkelijk mocht, daarom heb ik van tevoren een eigen verklaring ingevuld...Zodat ik niet voor de verrassing zou komen te staan dat ik bakken geld had besteed aan het rijden en vervolgens niet had mogen afrijden...Vandaar |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En nee, die spierschokken die zijn vooral als ik moe ben en als ik iets vast heb dan gebeurt het ook niet snel...En door mn knie zakken, dat gebeurt alleen als ik sta... Maar kan et ook niet op een andere manier uitleggen, maar vertrouw er maar op dat een arts het wel beter weet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
ADHD en autorijden... xLienaa | 1 | 09-08-2016 08:23 | |
Onzin |
Welke sterkte bril en/of lenzen heb jij? Vlerkje | 110 | 26-02-2016 21:36 | |