Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2005, 15:10
kandyrat
kandyrat is offline
Te koop: een iPod Photo 60 Gig
Nieuwprijs: € 439,-

In de verpakking zit: een koptelefoon met oordopjes, adapter, USB 2.0 kabel, Quick Start handleiding, CD iTunes voor Mac en Windows en functiehandleiding (ONGEOPEND!!). Zo goed als nieuw, in perfecte staat. Je krijgt er een gratis roze iSkin bij en een firewire kabel, deze zaten dus niet in het pakket maar je krijgt ze er bij als je wilt. Ik heb ook een aankoopbon, ik heb hem 13 augustus aangeschaft.

Ik wil hem graag verkopen voor € 325,00

Fotootjes:

http://img.2dehands.nl/f/normal/11241102.jpg
http://img.2dehands.nl/f/normal/112411021.jpg

Dus als iemand interesse heeft, hoor ik dat graag.
Oud 22-11-2005, 16:34
Kali
Kali is offline
mag ik vragen waarom je hem wegdoet?
Oud 23-11-2005, 03:23
kandyrat
kandyrat is offline
Ja hoor dat mag Ik wil hem wegdoen omdat ik een andere iPod wil aanschaffen. Die nieuwere, die video's ook kan afspelen.
Oud 23-11-2005, 09:00
Verwijderd
waarom is ie roze
Oud 23-11-2005, 09:11
Misspopcorn
Misspopcorn is offline
hij is niet roze..hij is wit..
maar je kunt er een roze skin overheendoen
Oud 23-11-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
kandyrat schreef op 23-11-2005 @ 04:23 :
Ja hoor dat mag Ik wil hem wegdoen omdat ik een andere iPod wil aanschaffen. Die nieuwere, die video's ook kan afspelen.
Bestaan die nu al ?
Oud 23-11-2005, 13:42
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
testout.com schreef op 23-11-2005 @ 14:04 :
Bestaan die nu al ?
Yep. http://www.apple.com/ipod/ipod.html

En de skin die ik je erbij geef is roze, de iPod zelf is wit inderdaad.
Oud 24-11-2005, 00:46
Verwijderd
Hmm .
Papa gaat er eentje voor mij kopen in America . Maar scheelt dat veel ? Met de iPod Photo qua prijs ?

Mocht je hem nou aan een jongentje verkopen , en die dat roze ding niet willen . Wil ik die misschien wel .
Oud 24-11-2005, 06:31
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Ik heb me net een half jaar geleden een mini gekocht, anders had ik zeker wel interesse

325 is een hele goeie prijs, alleen word nu niet de photo uit de productie genomen, net zoals eerst de mini nadat de nano kwam?
Oud 24-11-2005, 07:38
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 24-11-2005 @ 07:31 :

325 is een hele goeie prijs, alleen word nu niet de photo uit de productie genomen, net zoals eerst de mini nadat de nano kwam?
Jup, maar hij zal nog wel een tijdje te koop zijn denk ik, alleen niet in de apple winkels.
Oud 25-11-2005, 21:52
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
testout.com schreef op 24-11-2005 @ 01:46 :
Hmm .
Papa gaat er eentje voor mij kopen in America . Maar scheelt dat veel ? Met de iPod Photo qua prijs ?

Mocht je hem nou aan een jongentje verkopen , en die dat roze ding niet willen . Wil ik die misschien wel .
Volgens mij kosten de iPod Photo en iPod Video even veel kwa prijs (als ik het goed heb.. )

Maar als je serieus interesse hebt, je hoeft niet per se die roze i Skin eromheen te doen hoor
Oud 26-11-2005, 00:18
Verwijderd
Citaat:
kandyrat schreef op 25-11-2005 @ 22:52 :
Volgens mij kosten de iPod Photo en iPod Video even veel kwa prijs (als ik het goed heb.. )

Maar als je serieus interesse hebt, je hoeft niet per se die roze i Skin eromheen te doen hoor
Het punt is dus . Dat mijn paps morgen naar America gaat . En dan voor mij een ipod video gaat halen van 30 gig . (en als ik die van 60 gig wou (wat ik eerst wilde maar waar mijn moeder het niet mee eens was) was die maar 20 euro duurder als dat ik hem van jou zou kopen . En dan heb ik hem toch liever nieuw .

Maar misschien wil ik het hoesje dus wel , als diegene die hem van jou koopt hem niet wil .
Oud 26-11-2005, 14:38
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
testout.com schreef op 26-11-2005 @ 01:18 :

Maar misschien wil ik het hoesje dus wel , als diegene die hem van jou koopt hem niet wil .
Volgens mij passen die skins niet op de nieuwe (video) ipod, wel?
Anders heb ik evt ook interesse
Oud 28-11-2005, 14:49
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 26-11-2005 @ 15:38 :
Volgens mij passen die skins niet op de nieuwe (video) ipod, wel?
Anders heb ik evt ook interesse
nee die skins passen niet op die andere iPods, want de iPods verschillen van dikte. dus dan zou de skin te groot/klein zijn..
Oud 28-11-2005, 15:48
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 28-11-2005 @ 15:49 :
nee die skins passen niet op die andere iPods, want de iPods verschillen van dikte. dus dan zou de skin te groot/klein zijn..
weer extra winst voor apple...

Alle accesoires zijn weer net ietsjes anders van hun soortgenoten, zodat je steeds opnieuw een nieuwe iSkin, iSock, iTrip etc moet kopen :/
Oud 28-11-2005, 16:42
Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 28-11-2005 @ 16:48 :

Alle accesoires zijn weer net ietsjes anders van hun soortgenoten, zodat je steeds opnieuw een nieuwe iSkin, iSock, iTrip etc moet kopen :/
Volgens mij worden de iSkin, iSock en iTrip niet door apple gemaakt hoor?
Oud 28-11-2005, 19:12
Risce
Risce is offline
wat betekent dat 'photo' erbij?

Ik bied je 150, dan weet je dat alvast.
Oud 28-11-2005, 20:17
Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Risce schreef op 28-11-2005 @ 20:12 :
wat betekent dat 'photo' erbij?

Ik bied je 150, dan weet je dat alvast.
haha.
serieus? in dat geval; photo=foto

je kan (kleuren)foto's bekijken op je ipod!!
Oud 28-11-2005, 23:25
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Pyromaniac schreef op 28-11-2005 @ 16:48 :

hoezo extra winst? in een 60 gig zit meer technische troep denk ik dan een 20 gig? als t niet past, dan past t gwn niet
Oud 30-11-2005, 00:26
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
testout.com schreef op 26-11-2005 @ 01:18 :
Het punt is dus . Dat mijn paps morgen naar America gaat . En dan voor mij een ipod video gaat halen van 30 gig . (en als ik die van 60 gig wou (wat ik eerst wilde maar waar mijn moeder het niet mee eens was) was die maar 20 euro duurder als dat ik hem van jou zou kopen . En dan heb ik hem toch liever nieuw .

Ow zo op die manier ..... he jammer, ik dacht dat je hem wilde kopen haha..

Naja goed, zal het je wel laten weten als de koper het hoesje niet wilt Maar ja, dan moet ik wel een koper hebben.
Oud 30-11-2005, 05:47
Verwijderd
Opzich wou ik hem wel . Maar ik ga nu dus ipod 30 gig video krijgen . En als ie daar niet op past vind ik het ook weer zonde van mijn geld .

En wat betreft dat ding , ik ben te wantrouwig om dat soort dingen via via te kopen eigenlijk .

& risce . Als je zo'n ding goedkoop wil , zou ik het bij veiling de eland proberen . Daar gaan 'grote' ipods vanaf 40 euro weg (maar dan zonder oplader etc maar voor dat geld is dat niet zo erg denk ik) omdat ze op schiphol ingenomen/gevonden zijn .

Moet je alleen wel zo'n lader , kabels en de programma cd's erbij kopen (waar apple natuurlijk ook weer een vermogen voor vraagt)
Oud 30-11-2005, 13:18
kandyrat
kandyrat is offline
Citaat:
testout.com schreef op 30-11-2005 @ 06:47 :
Opzich wou ik hem wel . Maar ik ga nu dus ipod 30 gig video krijgen . En als ie daar niet op past vind ik het ook weer zonde van mijn geld .

En wat betreft dat ding , ik ben te wantrouwig om dat soort dingen via via te kopen eigenlijk .

Ik begrijp wat je bedoelt, het is niet zomaar iets inderdaad... Maar stel dat je interesse had, dan zou ik zoiets ook liever persoonlijk afhandelen zodat de koper ook kan zien in wat voor staat het product is. En zodat de koper ook kan zien dat ik werkelijk verkoop wat ik eerder hier neergezet heb - eerlijk is eerlijk, (de handleidingen zijn bijvoorbeeld écht nooit geopend en dat kan ik je laten zien)

Maar goed, iemand?

Regels voor berichten