Citaat:
Tommie1 schreef op 11-12-2005 @ 13:20 :
Met sommige mensen voel je gewoon meteen een soort band van vertrouwen, omdat ze je nemen zoals je bent. Zo gek is het niet, en al is het moeilijk voor je om open te zijn, ik denk dat zij een soort rust over zich heeft, waardoor je dat vergeet. Het maakt niet uit wat er dan is, zij respecteerd je toch wel. Dat is een fijn gevoel..dus ik zou er maar blij mee zijn dat je zo iemand gevonden hebt.. want eigenlijk is het toch ook heel fijn om open tegen iemand te kunnen zijn nietwaar?
|
Hmm dat zou wel zo kunnen zijn ja, ze heeft iodd een heel speciale uitstraling, die ik nog bij niemand anders gezie4n heb.
Het is idd wel fijn om zo open tegen iemand te kunnen zijn. Maar wat ik ook van haar hoorde is dat zij ook wel op haar gemak was bij mij......en ook al is t mn ex, we vertellen toch nog wel het nodige tegen elkaar en op school houden we ook lekker contact in de tussenuren, onder andere morgen onder het 5 lesuur
Ik word ook idd genomen zoals ik ben, maar ik snap nog niet waar al dat begrip en zelfs het aanvoelen vandaan komt

zoveel hebben we ook weer niet met elkaar over die gevoelige dingen gepraat, ik voelde me namelijk zo fijn bij haar dat ik die dingen vergat, dus hoe kan het dan toch dat ze mij zo begrijpt en zelfs aanvoelt, terwijl ik autistisch en dus voor veel mensen onbegrijpelijk ben?
Buiten mijn moeder en stiefvader en die meid is er dus niemand anders die mij aanvoelt....