Jaa!
Ik had gewoon 3 of 4 verschillende nachtmerries over T-rex

.
Eentje ervan kwam het vaakste terug. Mijn moeder en ik zaten aan tafel te eten, een vriendin van mijn moeder en mijn oma komen langs. En dan opeens horen we een hoop gestamp en gebrul en dan komt die T-rex ineens ons dak eraf bijten, en we kijken om ons heen en alles is platgestamt. En vanaf dat stuk ging iedereen zijn eigen weg op zoek naar een schuilplaats. Ik ren een paar huizen verder en kruip in een gootsteen kastje. Einde.
Was er nog eentje die ook geregeld terugkwam.
Mijn buurmeisje, mijn nichtje en ik zaten op mijn kamer uit het raam te kijken 's avonds. Opeens gaat er aan de rechtse kant een lichtje aan. Gewoon echt zo'n lampje lijkt het. Maar dat waren dus de ogen van de T-rex, en die komt er weer aangestampt enzo he. Dus ik zeg tegen mijn buurmeisje en mijn nichtje van ; Jaa je moet nu snel onder het raamkozijn gaan zitten, dan kan ie je niet zien of ruiken! Dus zij gaan aan beide kanten van het raam zitten, maar ik zie dat mijn nichtje verstijfd van angst naar buiten kijken naar het grote oog van de T-rex, dus ik spring op haar af en ruk haar in mijn val mee naar onderen. Einde.
En dan nog eentje.. Maar die weet ik zo niet meer..