![]() |
|
![]() |
Sommige van jullie zullen een topic van mij begin dit jaar wel herinneren. Het ging toen over mijn vriend die 24/7 hoofdpijn had e.d.
Dit topic is het: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1089615 We zijn nu bijna een jaar, een paar doktersbezoeken, een hersenscan, een EEG (of is dat hetzelfde) en een eenmalig gesprek met een psycholoog verder. Er is weinig veranderd; hij heeft een tijd minder last gehad, maar nu begint het weer. Hij heeft hoofdpijn, voelt zich duizelig, etc. Op zijn werk (stage) zit hij van 8 tot 5 achter een pc en 's avonds ook nog enkele uren. Ik dacht dat het hieraan zou kunnen liggen, maarja, dan zouden er veel meer mensen last van moeten hebben... En dat is volgens mij niet zo. Maar ik dacht, ik vermeld het maar even.... Verder: hij is gestopt met alcohol drinken en als hij nu weer één biertje drinkt, heeft hij gelijk weer hoofdpijn... Heeft iemand nog ideeen voor ons wat we eventueel nog zouden kunnen proberen? ![]()
Laatst gewijzigd op 30-11-2005 om 14:34. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en voor degene die zei dat bier niks uitmaakt: tja, dus wel. ![]() iig ik zal de tip doorgeven van vaker pauze houden tussen het computeren door. Best wel raar opzich, want hij zit zijn hele leven al 24/7 achter de pc, maar hij heeft er pas sinds een jaar last van..
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar als iemand daarover tips heeft?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had ook chronische hoofdpijn, nu ik weet waar ik niet goed tegen kan heb ik veeeeel minder last van hoofdpijn. Misschien kan je vriend eens langs een dietist om te kijken of ie eventueel een voedselallergie heeft. Of langs een homeopaat oid. |
![]() |
||
Citaat:
Is het stoffig in z'n omgeving? Misschien dat hij daar slecht tegen kan. En kijk ook eens naar dingen als de luchtvochtigheid.
||
![]() |
Jongens, alle opmerkingen over de leefomgeving: ik denk niet dat het daar mee te maken heeft, want hij heeft het overal: bij mij thuis, bij zijn ouders thuis, in zijn eigen huis, op vakantie, op zijn werk, etc.
![]() Citaat:
Ik ga er ff met hem over praten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toen hij niet op stage zat, zat hij wél 's avonds heel erg veel achter de pc. En op school. Dus in dezelfde houding, maar niet in dezelfde houding. Chiropractie, ik zal het ff opzoeken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, van dat veel achter de pc zitten.. Het is zijn hobby én zijn werk. Ik zeik er ook weleens over, maar uiteindelijk gaat het niet ten koste van onze relatie; de computer gaat nooit voor mij. Dus ja.. Dan zou ik me er ook niet druk om moeten maken. Opzich. ![]() Heb gisteren al ff gekeken waar er een chiropractie praktijk in Arnhem zat. Het sprak me wel aan, omdat het niet zo zweverig was wat ik op die site las en het vooral met je houding te maken had. Acupunctuur heb ik ook goede verhalen over gehoord (en nu weer één boven me), dus het zal wel 1 van die 2 woorden. Nu moet hij alleen nog even de eerste stap zetten, en dat gaat, hoop ik, deze week gebeuren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |