![]() |
|
![]() |
Omdat mijn pre-paid te duur wordt en ik een nieuwe telefoon kan gebruiken ga ik een abonnement nemen (200 min/maand) met een gratis telefoon erbij. Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij deze twee telefoons, het lukt me niet om één te kiezen:
Samsung E730 en Samsung D600 Hier komen de pics: ![]() Samsung E730 ![]() Samsung E730 ![]() Samsung E730 ![]() Samsung E730 ![]() Samsung E730 ![]() Samsung D600 Samsung D600 ![]() Samsung D600 ![]() Samsung D600 Dat waren de pics. Dit zijn de specs: Samsung E730 nieuwprijs: 300,- + Foto&video camera 1,3 megapixel + BellerID met foto + FM radio + Zaklantaarn + MP3 speler - Accu snel leeg Samsung D600 nieuwprijs: 400,- + Foto&video camera 2,0 megapixel + TV-out (om je telefoon/camera op tv aan te sluiten) + Veel internet functies (die ik niet veel zal gebruiken) + MP3 speler Bronnen: Samsung E730 & Samsung E730 Samsung D600 & Samsung D600 |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor jullie reacties!!
Volgens typhone.nl kost een Samsung E730 momenteel 300,- euro. En op bellen.com staat er geen "BellerID met foto" bij de specs van Samsung D600. Wellicht dat de bronnen niet correct of volledig zijn, dat weet ik niet... (zie alle bronnen aan het eind van de openingspost) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je wel zeker dat de accu snel leeg is? Ik heb de e720 en die gaat wel lang mee nml. Ik vind zelf juist de d600 een lelijk ding ![]() |
![]() |
|
|