Advertentie | |
|
![]() |
|
kijk even op www.consumerdesk.nl en/of www.kieskeurig.nl ...
ik heb een JVC (????)-850R ofzo... die heeft 5 boxen en dat is echt héél mooi geluid. bij de Makro voor zo'n 730 gulden inclusief BTW maar exclusief garantie... |
![]() |
|
Echt hard kan ik het niet maken, verder heb ik denk ik wel genoeg aan een minisysteem (ben geen langetermijn denker), of eigenlijk een microsysteem, gewoon een cd-speler met het liefst een wekker/klok.
En ik wil echt niet heel veel geld uitgeven, zo'n 150 euro is toch echt mijn max. En de muziek is echt geen harde bas voor nodig, hou meer van soft, zoals lounge of jazz, en de U2 en Live is het enige wat soms hard moet. |
![]() |
|
Wat is je budget? Want als je 2500 euro te besteden hebt, is het andere praat dan als je 500 euro hebt te besteden.
Ok, ik zal voor de handigheid maar van die laatste mogelijkheid uitgaan. Oke. Je moet in ieder geval letten op het aantal Watts. Omrekenen van 'gewone' watt naar RMS is gewoon door 8 delen. Dus 80 watt blabla is 10 watt RMS. Je moet ook erop letten dat (als het aantal watts hoog ligt) dat 'ie dan HARD kan. Dat is niet om de buren te storen, maar omdat het dan als de stereo zacht staat een zuiver geluid heeft. Ik heb een Panasonic op mijn kamer als stereo en voor de computer heb ik Creative (Cambridge) Soundworks DTT2200 5.1. Over het geluid wat hieruit komt, ben ik HEEEEL erg tevreden... Nou nou, wat een geluid. Echt kikke... Oh ja, de ene keer wordt er Panasonic op geplakt, de andere keer Technics... Geen echte aandacht aan besteden dus. Technics heeft vaak wel de wat grotere systemen. Dolby surround is een ander verhaal, maar aangezien je daar niet om vraagt, zal ik daar niet verder op ingaan. Succes. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|