Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: als je echt optimaal wilt genieten van de graphics dan is een HD-tv natuurlijk wel aan te raden. Maar veel mensen denken blijkbaar dat wanneer je 360 spellen op een gewone tv speelt, de beeldkwaliteit ineens een snoekduik maakt naar een onacceptabel niveau. Nou, dat is niet zo. Granted, als je eenmaal een HD-tv hebt wil je niet anders meer.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.happypuppy.com/games.php?...ame&gameid=443 Laatst gewijzigd op 20-12-2005 om 18:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
andere spelers, en daarmee ken jij iedereen die dat spel speelt ? hooguit fanatieke spelers, die het spel dus kennelijk goed vinden, anders zouden ze zich niet op fora uitlaten over het spel he. ff nadenken waar info vandaan komt voordat je er conclusies uit trekt.
||
Citaat:
mario's petje maakt ook deel uit van een spel, daarmee is t nog niet iets geweldigs of zo.
||
Citaat:
Damn jullie zijn echt te achterlijk voor woorden, zelfde als in die klachten van gameprijzen topic. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
daarnaast speelt EA het gewoon slim, zolang het verkocht word, blijven hun produceren, zou ik ook doen, leven draait nu eenmaal om $$$
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder is Jolt de eerste die ik heb horen zeggen dat het geen goed spel is, bijna al mijn vrienden gamen, en hebben dat spel gespeeld. Dus ja, ik denk wel dat ik kan zeggen dat de meerderheid het een goed spel vind. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|