Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Weet niet hoe duur hij is, wist nog niet eens dat zo'n ding bestond. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: je weet nu hoe duur die is; anders kan je toch ook gewoon keertje de mac inlopen en kijken hoe duur dat ding is. Mij lijkt die wel erg groot, en ik vind mac ook niet super lekker; het smaakt zo ongezond. Of die in je mond past... probeer het uit zou ik zeggen. -verder beetje kansloos topic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Medium menu is namelijk 5,45 en groot 5,85... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze lichten je niet op, de vraagprijs is 3,45 en dat betaal jij. Als de vraagprijs 3,45 was geweest, en je had meer betaald dan dat, dan pas was je opgelicht geweest. En ja, laten we met zn allen een actie beginnen bij elke McDonald's, bij elke ingang een groep gillende pubers met spandoeken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kijk nou, ik kan smiliespammen, hip! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De Big Big Mac klinkt als een imitatie van de Triple Whopper XXL ofzo......die veel beter is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder heb ik het veel te druk voor anti-McDonald's acties, ik moet ook de euroknallers al promoten.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
eten bij de MC Donalds, lekker? Christiana | 104 | 19-01-2006 19:33 | |
Eten & Drinken |
Mc Donalds wat te bestellen? Tjilko | 103 | 14-01-2006 11:14 | |
Lifestyle |
Je avonturen bij de McDonalds en wat je nog meer gedaan hebt vandaag. Ragnar | 500 | 11-12-2005 10:33 | |
Lifestyle |
Hoi vertel me je levensverhaal. Broeder | 500 | 30-11-2005 19:49 | |
De Kantine |
Hoeveel kost een Big Mac Menu? McCaine | 50 | 22-12-2003 14:58 |