Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2005, 12:44
Thee Muts
Thee Muts is offline
Welke eigenschapppen, eigenaardigheden, gedragingen, gedachten en gevoelens binnen een relatie vind jij positief of negatief van jezelf? Dus echt alleen dingen die betrekking hebben op je relatie.

TS begint

Positief:

- Hem vrij laten om zijn eigen dingen te kunnen doen en te kunnen groeien binnen onze relatie.
- Heel veel liefde aan hem geven.
- Goed kunnen praten over belangrijke dingen binnen onze relatie.
- Doorvragen naar wat hem bezighoudt; bepaalde blokkades bij hem openen.
- Openstaan voor nieuwe dingen.
- Voor mijzelf een bepaald doel hebben bij hem waar ik gedurende de relatie aan werk.

Negatief:

- Té emotioneel reageren op dingen die hij doet of zegt.
- Hem claimen als ik onzeker word door mijn eigen negatieve gedachten.
- Verschrikkelijk koppig en eigenwijs kunnen zijn in discussies.
- Dingen moeilijk los kunnen laten; ergens lang op doorgaan.
- Hem negeren en (onbewust) dingen kwalijk nemen als hij iets doet waar ik niet blij mee ben.
Oud 01-12-2005, 13:11
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-12-2005 @ 13:44 :
Welke eigenschapppen, eigenaardigheden, gedragingen, gedachten en gevoelens binnen een relatie vind jij positief of negatief van jezelf? Dus echt alleen dingen die betrekking hebben op je relatie.

TS begint

Positief:

- Hem vrij laten om zijn eigen dingen te kunnen doen en te kunnen groeien binnen onze relatie.
- Heel veel liefde aan hem geven.
- Goed kunnen praten over belangrijke dingen binnen onze relatie.
- Doorvragen naar wat hem bezighoudt; bepaalde blokkades bij hem openen.
- Openstaan voor nieuwe dingen.
- Voor mijzelf een bepaald doel hebben bij hem waar ik gedurende de relatie aan werk.

Negatief:

- Té emotioneel reageren op dingen die hij doet of zegt.
- Hem claimen als ik onzeker word door mijn eigen negatieve gedachten.
- Verschrikkelijk koppig en eigenwijs kunnen zijn in discussies.
- Dingen moeilijk los kunnen laten; ergens lang op doorgaan.
- Hem negeren en (onbewust) dingen kwalijk nemen als hij iets doet waar ik niet blij mee ben.
Heu, als je hem claimt in bepaalde zaken of als je verkeerd reageert als hij iets doet, hoe kan je dan alsnog "Hem vrij laten om zijn eigen dingen te kunnen doen en te kunnen groeien binnen onze relatie." bij je positieve punten zetten?

Als je koppig en eigenwijs kan zijn in discussies; als je hem claimt of als hij iets doet waardoor je hem gaat negeren, hoe kan je dan "Goed kunnen praten over belangrijke dingen binnen onze relatie." bij je positieve punten zetten?

En "Openstaan voor nieuwe dingen." geld zeker ook alleen als dat nieuwe ding iets is wat je zelf leuk vind, want anders ga je "Hem negeren en (onbewust) dingen kwalijk nemen als hij iets doet waar ik niet blij mee ben." ?

?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 13:22
sas_andrea
sas_andrea is offline
positief:
-veel liefde kunnen geven
-ook over de relatie kunnen en willen praten
-voor hem klaar staan
-hem altijd willen helpen

negatief:
-te snel jaloers
-koppig, maar dat zijn we beide
-weinig zin in dingen ondernemen (uitgaan bijv)
Oud 01-12-2005, 14:15
Verwijderd
Oeh lastig.. Hier ga ik over nadenken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 14:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-12-2005 @ 14:11 :
Heu, als je hem claimt in bepaalde zaken of als je verkeerd reageert als hij iets doet, hoe kan je dan alsnog "Hem vrij laten om zijn eigen dingen te kunnen doen en te kunnen groeien binnen onze relatie." bij je positieve punten zetten?

Als je koppig en eigenwijs kan zijn in discussies; als je hem claimt of als hij iets doet waardoor je hem gaat negeren, hoe kan je dan "Goed kunnen praten over belangrijke dingen binnen onze relatie." bij je positieve punten zetten?

En "Openstaan voor nieuwe dingen." geld zeker ook alleen als dat nieuwe ding iets is wat je zelf leuk vind, want anders ga je "Hem negeren en (onbewust) dingen kwalijk nemen als hij iets doet waar ik niet blij mee ben." ?

?
Dat lijkt allemaal heel dubbel idd, en in feite is dat het ook. Daarom blijft hij mij ook zo fascinerend vinden

De punten die ik heb opgeschreven zijn dan ook geen dingen die altijd zo zijn bij mij. Over het algemeen gaan gewoon de punten op die ik bij positief heb genoteerd. Maar op het moment dat ik slecht in mijn vel zit of een emotionele bui heb, gaan de punten van het negatieve overheersen. Dat zijn dus ook dingen waar ik mezelf op betrap als ze voorkomen en waar ik me dus ook zeker wel van bewust ben. In het begin raakte ik ook erg in de war door mijn eigen tegenstrijdigheden, maar inmiddels heb ik er goed zicht op wanneer wat naar boven komt en of dat wel of niet reëel is. En hij weet dat ondertussen ook, wijst mij daar dan op, waarna ik een stap terugdoe en reflecteer op mijn eigen reactie. En dan is het evenwicht in mij dus weer hersteld en overheersen de punten uit het rijtje met positief

Is het zo iets duidelijker te volgen?
Oud 01-12-2005, 14:52
Aurora
Aurora is offline
Postief:

-ik laat hem heel erg vrij
-ik ben niet jaloers
-hij kan alles tegen me zeggen
-ik ben eerlijk (maar misschien is dat ook negatief want ik steun hem hierdoor niet onvoorwaardelijk, alleen als ik vind dat hij ook echt gelijk heeft etc)

Negatief:

-ik bemoei me overal mee (then again, als ik dat niet doe gebeurt er niets, of over 10 jaar ofzo)
-ik ben niet zo'n ik-hou-van-je achtig persoon, waardoor ik dus niet zo verliefderig-lief tegen hem doe, wat hij af en toe wel mist geloof ik
Oud 01-12-2005, 15:51
Verwijderd
Citaat:

?
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen discussies over een algemeen onderwerp en gesprekken over je relatie. Tenminste, bij mij wel.

En ontopic: Eh, dat schrijf ik dus niet op hè! Men hoeft niet te weten hoe ik lief ben (ik ben nooit lief, echt niet) en negatieve eigenschappen, daar moet je niet over praten, dan komen mensen er tenminste minder snel achter dat je ze hebt.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 15:52
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Positief;

- Niet jaloers
- Laat hem vrij in als ie zelf wat wilt doen
- Ik ben eerlijk tegen hem
- Kan echt alles bij hem kwijt
- Als ik hem zie, ben ik blij.
- Voor hem klaar staan

Negatief;

- Het 'maandelijks' chagerijnig zijn (al vindt hij dat wel grappig. )
- Van sommige problemen teveel problemen maken
Oud 01-12-2005, 15:56
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:

?
dat is wel nogal zwart-wit bekeken he
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 16:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Positief:

- Ik ben niet snel jaloers
- Ik claim niet en laat hem vrij in de dingen die hij ondernemen wil
- Mijn liefde voor hem is onvoorwaardelijk
- Ik sta altijd open voor nieuwe dingen
- Kritiek krijgen vind ik niet erg, afhankelijk van de manier waarop het gebracht wordt.
- Hij zal altijd mijn support krijgen, maar eerlijk blijf ik altijd wel
- Met hem durf ik alles te bespreken
- Ik sta, denk ik toch wel, altijd voor hem klaar
- En ik denk dat ik een goed luisterend oor heb

Negatief:

- Ik ben behoorlijk koppig en eigenwijs (hij ook…)
- Ik wil maar al te graag gelijk hebben (hij ook…)
- Ik heb vaak moeite om mijn gevoelens op de juiste wijze te formuleren, wat nog wel eens voor problemen zorgt
- Ik ben vrij snel onzeker, veel sneller dan hij vermoedt
- Soms ben ik misschien wel té zorgzaam
- Ik zegevier mijn negatieve gevoelens nog wel eens op hem
Oud 01-12-2005, 18:03
ST*R
ST*R is offline
Positief
- erg lief
- wil voor hem zorgen, hem gelukkig maken
- als hij even niet gelukkig is, kan ik dat ook niet zijn (al weet ik niet of dat positief is..)
- heb veel voor hem over
- laat merken dat ik van hem hou

Negatief
- onzeker, kan soms moeilijk geloven dat hij echt van me houdt, ook al wijzen alle signalen erop dat hij wél van me houdt
- ik ben té emotioneel, moet echt meer rationeel denken
- denk eerder 'hij zal me vast niet leuk vinden', dan 'natuurlijk vindt hij me leuk' (wat komt doordat ik te emotioneel denk)
Eigenlijk hebben deze bovenstaande 3 punten allemaal wel met elkaar te maken.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 18:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-12-2005 @ 16:51 :
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen discussies over een algemeen onderwerp en gesprekken over je relatie. Tenminste, bij mij wel.
Discussie is discussie. Lijkt me niet dat iemand alleen goede discussie's kan houden over haar relatie terwijl ze koppig is in alle andere discussie's.

Citaat:
fruitvliegje schreef op 01-12-2005 @ 16:56 :
dat is wel nogal zwart-wit bekeken he
Heu; bij een topic zoals "noem je positieve en negatieve kanten" is het de bedoeling dat je zaken zwart of wit filtert. Als je dan zaken die verband met elkaar kunnen hebben, bij beide kleuren zet, ga ik me afvragen of ze verband hebben en waarom ze dan bij positief en bij negatief staan.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 18:11
Mephisto
Mephisto is offline
Negatief:
-Gebrek aan medeleven
-Geen ervaring met emotionele zooi
-Dingen bijzonder snel vergeten
-Vaak negatief ingesteld
-Te pragmatisch

Kortom, ik ben een botte klootzak.
Oud 01-12-2005, 18:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-12-2005 @ 19:09 :
Discussie is discussie. Lijkt me niet dat iemand alleen goede discussie's kan houden over haar relatie terwijl ze koppig is in alle andere discussie's.
Daar zit wel wat in. Op het moment dat wij een discussie hebben over onze relatie, ben ik daar emotioneel bij betrokken. Als ik echter heel rustig en reëel over onze relatie kan praten, dan is het voor mij meer een goed gesprek. Want dat is mijn zwakke punt, in echte discussies raakt ik heel snel te emotioneel betrokken. En dan kan ik dus heel koppig worden, puur uit onzekerheid te veel toe te geven.

Dus in dat opzicht is er zeker verschil tussen een discussie en een goed gesprek.

Citaat:
Heu; bij een topic zoals "noem je positieve en negatieve kanten" is het de bedoeling dat je zaken zwart of wit filtert. Als je dan zaken die verband met elkaar kunnen hebben, bij beide kleuren zet, ga ik me afvragen of ze verband hebben en waarom ze dan bij positief en bij negatief staan.
Ik denk dat ik dat al wel aardig uitgelegd heb, of niet?
Oud 01-12-2005, 18:27
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 01-12-2005 @ 19:11 :
Negatief:
-Gebrek aan medeleven
-Vaak negatief ingesteld
-Te pragmatisch

zelfkennis is het begin van alle wijsheid
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 18:39
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 01-12-2005 @ 19:27 :
zelfkennis is het begin van alle wijsheid
Yep, en als je het niet aandurft het onder ogen te zien is er ook geen mogelijkheid tot verbetering
Oud 01-12-2005, 19:01
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 01-12-2005 @ 19:15 :
Daar zit wel wat in. Op het moment dat wij een discussie hebben over onze relatie, ben ik daar emotioneel bij betrokken. Als ik echter heel rustig en reëel over onze relatie kan praten, dan is het voor mij meer een goed gesprek. Want dat is mijn zwakke punt, in echte discussies raakt ik heel snel te emotioneel betrokken. En dan kan ik dus heel koppig worden, puur uit onzekerheid te veel toe te geven.

Dus in dat opzicht is er zeker verschil tussen een discussie en een goed gesprek.
Nou ja dan is dat mijn vergissing want onder 'goed kunnen praten' versta ik beide een gesprek en een discussie, ongeacht de emotionele lading van 't onderwerp. (Iedereen heeft een grens waar die gaat flippen, maar dat zie ik als een uitzondering) Discussieren hoeft niet emotioneel te zijn.

Over je uitleg; ja dat heb je goed uitgelegd; voor zover ik 't begreep gelden je positieve punten sterker als je je goed voelt; en als je je kut voelt, overheersen je negatieve punten.

Oftewel eigenlijk moet ik bij sommige van jouw minpunten erbij lezen "indien thee muts emotioneel is:"
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 19:34
T!ne
T!ne is offline
Positief
* Mijn liefde makkelijk tonen aan hem
* Hem vrij laten
* Als er iets scheelt met hem, wil ik hem daar mee helpen (maar dat kan soms ook nogal negatief werken )

Negatief
* Als er iets in mn kopje zit dat me verontrust, gaat het er nogal moeilijk uit
* Vrij emotioneel reageren (maar dat geldt ook voor het dagdagelijkse leven)
Oud 01-12-2005, 19:53
Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 01-12-2005 @ 19:11 :
Negatief:
-Gebrek aan medeleven
-Vaak negatief ingesteld
-Te pragmatisch

Ach, je bent iedergeval niet de enige.
Oud 01-12-2005, 20:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Marcade schreef op 01-12-2005 @ 20:01 :
Nou ja dan is dat mijn vergissing want onder 'goed kunnen praten' versta ik beide een gesprek en een discussie, ongeacht de emotionele lading van 't onderwerp. (Iedereen heeft een grens waar die gaat flippen, maar dat zie ik als een uitzondering) Discussieren hoeft niet emotioneel te zijn.

Over je uitleg; ja dat heb je goed uitgelegd; voor zover ik 't begreep gelden je positieve punten sterker als je je goed voelt; en als je je kut voelt, overheersen je negatieve punten.

Oftewel eigenlijk moet ik bij sommige van jouw minpunten erbij lezen "indien thee muts emotioneel is:"
Ja, daar komt het in principe wel op neer

En discussies die een persoonlijk vlak raken zijn niet mijn sterkste kant, maar daar wordt hard aan gewerkt Ik zie vaak ook sneller iets als een discussie dan mijn vriend, wat het soms best wel ingewikkeld kan maken. Maarja, ben nu eenmaal emotioneel aangelegd en dat is niet altijd in de hand te houden jammergenoeg.
Oud 01-12-2005, 21:20
zeep007
zeep007 is offline
Negatief:

- Ben erg ongeduldig en verbaal agressief ( niet altijd hoor!)
- eigenwijs
- Af en toe onzeker
- af en toe jaloers

Positief:

- ik hou heeel veel van hem en laat dat ook zien
- ik ben eerlijk
- hij kan zichzelf zijn bij mij
- ik sta open voor wat hij zegt
- ik kan hem troosten al zegt hij dat er niets is
- ik vertrouw hem
- ik wil dat hij zijn ei kwijt kan en gelukkig kan maken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Negatief:
- Hem claimen als ik me rot voel;
- soms te weinig gunnen, vooral in combinatie met voetbal;
- in een slechte bui te kortaf op hem reageren terwijl hij er niets aan kan doen;
- soms jaloers in combinatie met mijn eigen onzekerheid.

Positief:
- Ontzettend veel willen knuffelen en lief doen;
- hem duidelijk laten weten hoeveel ik wel niet voor hem voel;
- ben altijd eerlijk en te vertrouwen;
- ben geinteresseerd in hem, zijn gedachten en zijn leven;
- kan goed praten over serieuze problemen en issues;
- ben altijd in voor leuke dingen.

Uhm nog best lastig eigenlijk. Kom toch wel op standaard dingen uit.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:26
Mindfields
Mindfields is offline
positief:

- beetje alles wat hier staat

negatief:

- onzeker in de zin van.. hij kan iets 10000x zeggen bijv je broek is mooi en dan nog blijf ik het vragen, ook over dingen die hem pijn kunnen doen.. niet of dat ie een ander meisje leuker vindt ofzo, twijfel ik nooit aan

- te heftig discussieren vaak

- discussie vaak te persoonlijk maken, te hard op de man spelen zodat ik hem kwets

verder weet ik het niet
Oud 01-12-2005, 22:27
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-12-2005 @ 23:22 :

- soms te weinig gunnen, vooral in combinatie met voetbal;
Het vreet tijd idd.
Ik voetbal ook, 2x per week trainen, zondag wedstrijd..tja, toch 2 avonden doordeweek dan sowieso al kwijt
hij voetbalt nog meer toch?
Oud 01-12-2005, 22:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-12-2005 @ 23:27 :
Het vreet tijd idd.
Ik voetbal ook, 2x per week trainen, zondag wedstrijd..tja, toch 2 avonden doordeweek dan sowieso al kwijt
hij voetbalt nog meer toch?
Haha nou soms is het best ernstig... In een slechte week gaat het zo:
Dinsdag trainen
woensdag ajax oid kijken op TV
donderdag trainen
vrijdag zaalvoetbal
zaterdag wedstrijd

De maandag en zondag is ie wel meestal voetbalvrij... Maar de andere dagen is ie er wel vrij veel mee bezig ja. Is soms wel behoorlijk balen... Dan kan ik wel zeuren om een voetbalwedstrijd op TV ja...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2005, 22:35
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-12-2005 @ 23:32 :
Haha nou soms is het best ernstig... In een slechte week gaat het zo:
Dinsdag trainen
woensdag ajax oid kijken op TV
donderdag trainen
vrijdag zaalvoetbal
zaterdag wedstrijd

De maandag en zondag is ie wel meestal voetbalvrij... Maar de andere dagen is ie er wel vrij veel mee bezig ja. Is soms wel behoorlijk balen... Dan kan ik wel zeuren om een voetbalwedstrijd op TV ja...
LOL, en dat is mijn vriend met computers! Computeropleiding, nu computerstage (8tot5 achter pc), 's avonds computer en verder nog computers van vrienden repareren. Word je gek van! En met zijn vrienden/mijn vrienden alleen maar over computers praten, nergens anders over! Maar verder issie perfect hoor.

Maarja, trainingen staan vast... En computers niet. Dus jij hebt het veel slechter getroffen. *knuffelicoontje* Maar ik leef met je me, het lijkt me niet fijn. Ben blij dat ik in mijn relatie degene ben die vaste dingen heeft zoals dus voetbaltraining.
Oud 01-12-2005, 22:38
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-12-2005 @ 23:35 :
LOL, en dat is mijn vriend met computers! Computeropleiding, nu computerstage (8tot5 achter pc), 's avonds computer en verder nog computers van vrienden repareren. Word je gek van! En met zijn vrienden/mijn vrienden alleen maar over computers praten, nergens anders over! Maar verder issie perfect hoor.

Maarja, trainingen staan vast... En computers niet. Dus jij hebt het veel slechter getroffen. *knuffelicoontje* Maar ik leef met je me, het lijkt me niet fijn. Ben blij dat ik in mijn relatie degene ben die vaste dingen heeft zoals dus voetbaltraining.
Haha, bedankt Het went wel hoor... Hij probeert ook wel af en toe rekening met mij te houden Alleen in de weekenden vind ik het soms wel vervelend, hij is nooit eens een zaterdag vrij. En hij gaat altijd direct na het voetballen de kroeg in en komt er dan ook niet meer uit
Met citaat reageren
Oud 01-12-2005, 22:39
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-12-2005 @ 23:38 :
Haha, bedankt Het went wel hoor... Hij probeert ook wel af en toe rekening met mij te houden Alleen in de weekenden vind ik het soms wel vervelend, hij is nooit eens een zaterdag vrij. En hij gaat altijd direct na het voetballen de kroeg in en komt er dan ook niet meer uit
Voordeel, hij zal wel lekkere gespierde benen hebben...
Oud 01-12-2005, 23:31
Verwijderd
positief:
- ik maak hem vrolijk (kweenie of ik dat effect op andere mensen heb)
- ik ben wel attent en ook wel lief

negatief:
- ik zeur
- ik ben wel eens onredelijk chagrijnig
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 11:15
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 01-12-2005 @ 22:20 :
- ik ben eerlijk
oh ja, dat was ik nog vergeten in mijn negatief lijstje

ik lul vanalles behalve de waarheid
Oud 02-12-2005, 11:26
Experiment
Experiment is offline
Positief:

- Ik laat hem erg vrij
- ik laat merken hoe lief ik hem vind e.d.
- Ik ben degene met de leuke ideeen 'zullen we eens dit of dat gaan doen' Ohja ondernemend heet dat
- Ik heb geen last van maandelijkse buien
- Ik ben bijna altijd lekker vrolijk en gek en steek hem daar bij aan
- Ik kan veel van hem hebben, probeer van de kleine slevhte eigenschappen de humor in te zien en zal hem niet proberen te veranderen
- ik heb er geen moeite mee om mijn ongelijk toe te geven
- ik ben nooit lang boos
- ik kan goed relativeren

Negatief:
- ik kan soms wel een beetje miepen, te lang ergens op doorgaan
- ongeduldig
- eigenwijs
- soms té druk
- soms té spontaan
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 11:27
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-12-2005 @ 23:35 :
Haha je vindt het wel fijn dat in jou relatie, jij de partij bent die de problemen veroorzaakt ?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 11:41
Jolene
Jolene is offline
positief
-Ik zeik niet over onbelangrijke dingen zoals geen smsje terugsturen en met andere meisjes praten etc.. ben dus vrij nuchter in een relatie
-ik hoef hem niet elke dag zien want dan word ik gek (misschien voor sommige jongens negatief)
-laat hem ook zn vrienden blijven zien want dat wil ik zelf ook
-niet snel jaloers
-ik ben de beste in schoonouders inpalmen
-betaal mn eigen dingen
-ben meestal wel lollig
-kan ook goed serieus praten
-en verleiden vind ik heel leuk

negatief
-ben soms een beetje te bazig
-als ik boos ben ben ik echt een gigantische gemene trut
-als ik zn vrienden niet mag kan ik heel slecht doen alsof ik ze wel aardig vind
-ik ben een flirt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 12:59
Roos
Roos is offline
Citaat:
Jolene schreef op 02-12-2005 @ 12:41 :
positief
-Ik zeik niet over onbelangrijke dingen zoals geen smsje terugsturen en met andere meisjes praten etc.. ben dus vrij nuchter in een relatie
-ik hoef hem niet elke dag zien want dan word ik gek (misschien voor sommige jongens negatief)
-laat hem ook zn vrienden blijven zien want dat wil ik zelf ook
-niet snel jaloers
-ik ben de beste in schoonouders inpalmen
-betaal mn eigen dingen
-ben meestal wel lollig
-kan ook goed serieus praten
-en verleiden vind ik heel leuk

negatief
-ben soms een beetje te bazig
-als ik zn vrienden niet mag kan ik heel slecht doen alsof ik ze wel aardig vind
-ik ben een flirt
Ja bijna hetzelfde eigenlijk
Oud 02-12-2005, 13:11
Verwijderd
Ik laat een dikke erfenis na.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 15:35
nietzijweer
nietzijweer is offline
Positief:
-Totaal niet jaloers
-Laat hem vrij in uitgaan etc.
-Eis heel weinig aandacht op.
-Vergevingsgezind.
-laat hem ook zijn vrienden blijven zien want dat wil ik zelf ook
-ik ben goed in schoonouders inpalmen
-ik betaal mijn eigen dingen

Negatief:
-Heb moeite met trouw.
-Kan rotbuien op hem afreageren.
-Ben niet erg aanhankelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2005, 21:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-12-2005 @ 14:11 :
Ik laat een dikke erfenis na.
Positief!
Oud 02-12-2005, 22:42
Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Positief:
Eerlijk
Zorgzaam
Nuchter
Mijn liefde is onvoorwaardelijk
Kan overal de humor wel van inzien
Hij hoeft niet voor mij te betalen

Negatief:
Ben soms wat te bazig
Hou niet zo van dat verliefde gedoe, wat nogal eens verkeerd over kan komen
Áls ik kwaad ben ben ik ook echt heel kwaad
Wantrouwend
Irriteer me snel aan bepaald gedrag of eigenschappen
Ben niet zo klef, hou niet van knuffelen enzo

Er zullen nog wel meer dingen zijn maar goed, voor nu wel genoeg.
Oud 02-12-2005, 23:42
-Octavius-
-Octavius- is offline
Positief;

Zorgzaam
Altijd voor der klaarstaan
Gul
Nuchter; soms té
Kan goed met der ouders praten
Ben gezellig

Negatief;

Flirt té graag
Zeurderig
Toch wel jaloers
Misschien té klef
té Romantisch (kaarsjes, muziekje, bad etc)
Zeg wat ik denk, soms erg bot

=)
Oud 03-12-2005, 08:39
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 01-12-2005 @ 15:15 :
Oeh lastig.. Hier ga ik over nadenken
idd, mijn antwoord komt ws nog wel ergens
Oud 03-12-2005, 10:40
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 03-12-2005 @ 09:39 :
idd, mijn antwoord komt ws nog wel ergens
Ik vind het heel erg moeilijk (terwijl mn vriendje ergens staat te trappelen om mn post te lezen denk ik )
Met citaat reageren
Oud 03-12-2005, 20:16
Lilything
Lilything is offline
Leuk topic

Positief:

- ik ben erg lief en neem vaak een aardigheidje mee
- Ik ben iemand met initiatief en niet lui aangelegd, hoewel ik op de bank liggen ook heerlijk vindt
- ik ben iemand die met veel mensen overweg kan, en daardoor met familieleden/ vrienden goed uit de voeten kan
- ik laat hem vrij, vertrouw hem volledig
- ben heel open als ik een andere jongen leuk eruit vind zien of zijn kleding leuk vind of iets
- heb een eigen mening

Negatief

- het moet voor mij iedere dag goedvoelen, als dat een dag niet zo is vind ik dat moeilijk, daardoor maak ik de 'dalen' soms wat zwaarder
- ik heb divagedrag, als ik weet dat iemand helemaal voor mij gaat kan ik soms wat onredelijk of erger zeurderig zijn, omdat ik weet dat ik het kan maken
- ik ben lastig met eten (junkfood prima, maar bepaalde kookwijzes moet ik aan wennen)
- ik ben soms wat eigenwijs
- vind het helemaal geweldig als hij voor mij betaald
Oud 03-12-2005, 20:26
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Experiment schreef op 02-12-2005 @ 12:27 :
Haha je vindt het wel fijn dat in jou relatie, jij de partij bent die de problemen veroorzaakt ?
Jij bent inderdaad te spontaan.
Hey, dat zeg ik niet. Ben nog niet over zijn negatieve kanten begonnen.
en jouw is met w, eend.
Oud 04-12-2005, 13:04
Lorelei
Lorelei is offline
Negatief:

Ik zeur
Ik wil aandacht
Ik heb geen mening over onzinnige dingen ("wat zullen we eten vanavond?" "dunno, boeiend, iets lekkers" "*grmbl*")
Ik ben energieloos, kan en wil daardoor veel dingen niet en zit veel thuis

Edit: En als ik me verveel is hij m'n eerste slachtoffer om opgebeld te worden.. ook als ik 'm die dag al 3 keer gebeld heb

Positief:

Op de bovenstaande dingen na ben ik geweldig

Laatst gewijzigd op 04-12-2005 om 14:00.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten