Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je koppig en eigenwijs kan zijn in discussies; als je hem claimt of als hij iets doet waardoor je hem gaat negeren, hoe kan je dan "Goed kunnen praten over belangrijke dingen binnen onze relatie." bij je positieve punten zetten? En "Openstaan voor nieuwe dingen." geld zeker ook alleen als dat nieuwe ding iets is wat je zelf leuk vind, want anders ga je "Hem negeren en (onbewust) dingen kwalijk nemen als hij iets doet waar ik niet blij mee ben." ? ? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De punten die ik heb opgeschreven zijn dan ook geen dingen die altijd zo zijn bij mij. Over het algemeen gaan gewoon de punten op die ik bij positief heb genoteerd. Maar op het moment dat ik slecht in mijn vel zit of een emotionele bui heb, gaan de punten van het negatieve overheersen. Dat zijn dus ook dingen waar ik mezelf op betrap als ze voorkomen en waar ik me dus ook zeker wel van bewust ben. In het begin raakte ik ook erg in de war door mijn eigen tegenstrijdigheden, maar inmiddels heb ik er goed zicht op wanneer wat naar boven komt en of dat wel of niet reëel is. En hij weet dat ondertussen ook, wijst mij daar dan op, waarna ik een stap terugdoe en reflecteer op mijn eigen reactie. En dan is het evenwicht in mij dus weer hersteld en overheersen de punten uit het rijtje met positief ![]() Is het zo iets duidelijker te volgen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ontopic: Eh, dat schrijf ik dus niet op hè! Men hoeft niet te weten hoe ik lief ben (ik ben nooit lief, echt niet) en negatieve eigenschappen, daar moet je niet over praten, dan komen mensen er tenminste minder snel achter dat je ze hebt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Dus in dat opzicht is er zeker verschil tussen een discussie en een goed gesprek. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Over je uitleg; ja dat heb je goed uitgelegd; voor zover ik 't begreep gelden je positieve punten sterker als je je goed voelt; en als je je kut voelt, overheersen je negatieve punten. Oftewel eigenlijk moet ik bij sommige van jouw minpunten erbij lezen "indien thee muts emotioneel is:" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En discussies die een persoonlijk vlak raken zijn niet mijn sterkste kant, maar daar wordt hard aan gewerkt ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik voetbal ook, 2x per week trainen, zondag wedstrijd..tja, toch 2 avonden doordeweek dan sowieso al kwijt ![]() hij voetbalt nog meer toch?
||
![]() |
Citaat:
Dinsdag trainen woensdag ajax oid kijken op TV donderdag trainen vrijdag zaalvoetbal zaterdag wedstrijd De maandag en zondag is ie wel meestal voetbalvrij... Maar de andere dagen is ie er wel vrij veel mee bezig ja. Is soms wel behoorlijk balen... Dan kan ik wel zeuren om een voetbalwedstrijd op TV ja... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, trainingen staan vast... En computers niet. Dus jij hebt het veel slechter getroffen. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik lul vanalles behalve de waarheid
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hey, dat zeg ik niet. Ben nog niet over zijn negatieve kanten begonnen. ![]() en jouw is met w, eend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Faalangst Dott | 46 | 03-11-2010 22:12 | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |