![]() |
|
Hallo!
Ik zet dit bewust niet op contact gezocht, want ik ben dan bang dat ik dan niet voldoende de mensen bereik die ik wil bereiken. Sinds dit jaar is het maatjesproject Mate4You Noord- Nederland(Emmen-Assen-Hoogeveen-Groningen) officieel gestart. Dit is een maatjesproject vanuit Arsten voor Kinderen, voor kinderen en jongeren t/m 18 jaar met een chronische ziekte. Ik ben projectleider binnen dit maatjesproject. Binnen dit project staat afleiding en ontspanning centraal. Doormiddel van leuke activiteiten die je met een maatje (iemand vanaf 18 jaar) onderneemt afleiding en ontspanning zoeken om even niet aan het ziek zijn te hoeven denken. Het kan zijn dat je je wel eens alleen voelt (staan) in het ziek zijn of dat je je letterlijk alleen voelt omdat je weinig contacten hebt met leeftijdgenoten. Een maatje is iemand die echt de tijd voor jou vrij maakt om leuke dingen te gaan doen. Het is de bedoeling dat jij en een maatje voor in ieder geval een jaar gekoppeld worden en dat jullie dan 1 keer per week afspreken om een leuke activiteit te gaan doen. Dit kan bij je thuis zijn, maar ook buitenshuis. Wat jullie gaan doen hangt natuurlijk af van wat jij leuk vindt om te doen. Er is voor elke maand wat geld beschikbaar voor die activiteiten. Wanneer je je aanmeldt en wij hebben een vrijwilliger/maatje gevonden die wij geschikt vinden, dan maken jullie eerst kennis om te kijken of het klikt. Klikt dan gaan jullie drie weken kijken of jullie het wat vinden, klikt het na 3 weken (of minder) toch niet, dan kijken we gewoon verder naar een ander maatje! Als het je wat lijkt, en je woont in Emmen, Hoogeveen, Assen, Groningen of daar vlakbij in de buurt, dan kan je je aanmelden via het emailadres: Mate4You@Kobalt.nu. Ook kan je altijd met vragen terecht en je kan ook eerst een folder vragen, dan stuur ik die naar je op. Kan je rustig lezen wat het project inhoudt. Ik hoop wat van je te horen! Vriendelijke groeten, Mariamne Projectleider Mate4You
||
Citaat:
Ik vraag inderdaad om kinderen/ jongeren, maar ik ben ook op zoek naar vrijwilligers! Je bent i.g. 18? Even kort een aantal voorwaarden wanneer je een maatje wil worden: *je moet een jaar beschikbaar zijn, die zekerheid moet je heel erg hebben, voor één dagdeel in de week. (=ongeveer 4 uur) *je volgt een training van 3 x 2 uur. (of een dag) Waar woon je? Ik werk met de regio's Hoogeveen-Assen-Groningen-Emmen.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval vind ik het echt een heel erg leuk initiatief. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zouden de mensen die hier interesse hebben in het project, een mailtje willen sturen naar:
Mate4you@kobalt.nu Bedankt en ik hoor graag van jullie! ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Met spoed gezocht vrijwilligers voor een kind met een chronische ziekte Dreamerfly | 11 | 27-04-2006 20:53 |