![]() |
|
Verwijderd
|
Paarse wijde ribbroek van Posus Jeans
Er loopt een wit streepje overheen. Ik verkoop hem omdat mijn kont er niet meer in past. Ik heb hem gekocht op het Waterlooplein voor ongeveer 50 euro, dus bied maar ![]() De maat zoals in de broek staat aangegeven: W 28 L 32 Ik denk dat dit ongeveer overeen komt met maat 38. De broek is op de foto nogal vaag van kleur: [Klik] dit is ongeveer de kleur zoals hij echt is: [Klik] Ohja, ik denk dat je niet veel langer dan 1.70 moet zijn, want hij is aan de korte kant ![]() Ik draag hem nooit meer, vandaar dat ie weg mag. Het is een blauwe spijkerbroek met een paarsig tintje eroverheen. Het is een damesmodel, hij zit dus strak bij je kont, maar heeft wel lekker wijduitlopende pijpen. De onderkant van de pijpen is wel licht afgesleten. Broek Detail op zak op zijkant van de pijp Onderkant pijp En mocht er animo voor zijn wil ik eventueel nog een foto maken waarop ik hem aanheb (voor het model) ![]() Laatst gewijzigd op 04-12-2005 om 16:52. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://blog.photobucket.com/archives/2005/09/index.html September 03, 2005 some albums experiencing issues We managed to lose a disk this morning and although no data is lost and its rebuilding, some albums be unavailable for up to an hour or so. Sorry for any inconveniences Alex Hopen dat het snel over is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1.70 is natuurlijk erg afhankelijk van hoe lang je benen zijn ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|