Advertentie | |
|
![]() |
|
love tim burton
![]() je kan via internet wel aan zijn oudere werk komen, maar het is niet echt gemakkelijk te vinden. Ik heb ooit eens in een bibliotheek in parijs (??????) een boek over hem gevonden waar een website instond hoe je H&G kon krijgen (voor zover ik weet was dat gewoon een van tv opgenomen videoband, ik neem niet aan dat ze daar echte videobanden van hebben? ). Ik heb die website toen eens opgezocht, maar later niet meer terug kunnen vinden . Alleen nog 1 keer via allerlei linken , dus ik ben bang dat je dat moet gaan doen, en verder in London heb je (mocht je er eens zijn) vlak bij leicester square een klein filmwinkeltje zitten waar je ook dingen kan bestellen en daar hadden ze erg veel burton dingen. maar ja, daar loop je ook niet iedere dag rond. http://www.timburtoncollective.com/links.shtml
Laatst gewijzigd op 16-06-2002 om 13:08. |
![]() |
|
yeps i love him!!
ik vind van wat ik gezien heb echt alles super... en vooral de steeds weer terugkomende combinatie burton-elfman vink geweldig... de muziek is zoooo goed in die films, het past zo ontzettend bij het sfeertje wat burton creert.. *iz oowk danny elfman fan*
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En danny elfmann is idd. ook geweldig ![]() ![]() En de grapjes die ie in batman heeft verstopt ook ![]() ![]()
|
mijn favorieten zijn toch echt wel edward scissorhands , the nightmare before christmas en sleepy hollow.. Mars attacks vond ik vreselijk.. en eeh planet of the apes heb ik nog niet gezien... maar eerlijk gezegd heb ik daar ook niet zo'n behoefte aan
![]()
|
Tim Burton roelt! Al van jonge leeftijd heb ik zijn "Edward Scissorhands" gezien, en ik heb dat altijd een prachtfilm gevonden! "The Night Before Christmas" en "Mars Attacks!" vond ik ook cool, maar het mooiste vond ik nog "Sleepy Hollow"! Erg macaber en een beetje sprookjesachtig, just the way I like it.
![]() Ik vind Tim Burton echt een van de betere filmregisseurs, die niet uit zijn op sensatie en het rinkelende geluid van de kassa. Het gaat hem om het filmen zelf, om het product en om de kwaliteit ervan. Hem kan het niet schelen of zijn film nou een flop wordt of een kaskraker: als hij maar tevreden is over het resultaat, er een goed gevoel over heeft en hij maar lekker zijn ding kan doen. Dat bewonder ik in die man. ![]() ![]() ![]() Ripper
||
Citaat:
![]() maar verder gaaf dat meer mensen edward fan zijn, ik heb die film oowk gezien toen ik nog kleintjuh was en mjah zoals ik in de depp topic zei ben ik sindsdien verliefd op um... die film is zoooooo ontzettend kjoet heb um al lang nie meer gezien.. als ik met zown topic of een nieuwe film weer ff herinnerd word aan burton of elfman dan heb ik echt een plotelinge neiging om een colletie van beide te gaan aanleggen, dat zal ik oowk maar doen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb nu trouwens een aardige burton collectie alleen de oude dingen wil ik nog.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Alice in Wonderland (2010, Tim Burton) WolterB | 75 | 29-03-2010 11:23 | |
Films, TV & Radio |
9 [2009,Shane Acker; productie:Tim Burton e.a.] Rooster | 11 | 08-06-2009 15:38 | |
Films, TV & Radio |
Tim Burton Verwijderd | 44 | 24-01-2006 22:15 | |
Films, TV & Radio |
Vincent (Tim Burton) Verwijderd | 9 | 17-11-2005 12:24 | |
Films, TV & Radio |
Tim Burton! kinine | 25 | 25-01-2005 16:04 | |
Films, TV & Radio |
BIG FISH (Tim Burton, 2003) legatus | 5 | 14-10-2003 13:05 |