Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Driedelig is ook wel heel ouderwets. Een driedelig pak is echt voor mensne die zich niet weten te kleden. Op mijn bijbaan zijn er officieel wel regels (blabla er 'representatief' uitzien) maar iedereen trekt gewoon aan wat hij/zij leuk vindt. Iedereen heeft wel een redelijk goede smaak; maar soms (zaterdagochtend) zie je wel eens collega's met totaal verkreukelde kleren aan komen zetten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik werk in een winkel en we hebben geen werkkleren. De eisen zijn alleen dat je kleren niet kapot mogen zijn. Ik zorg dat ik er altijd wel netjes bijloop, maar in de winter is het zo koud in de winkel dat ik dan graag een fleece-trui aantrek. ![]() Echte nette kleren is toch niet handig, want met vakkenvullen of groentes bijvullen worden je kleren soms nog weer vies.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is overigens wel fijn, want op vrijdag kwam er vaak een uitgebreide borrel na de werkdag, en dan voel je je in zulke kleren toch wat makkelijker dan in een kostuum. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar zie ik het meeste tegenop van werken straks, dat ik de hele dag in een volledig kostuum moet lopen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga je om met complimentjes? Fleur | 41 | 09-02-2004 05:56 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |