Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2005, 18:39
Go
Go is offline
Ik heb een Juwel-aquarium van 50 X 30 X 30 (cm) te koop. Het gaat om een aquarium dat geschikt is voor tropische vissen (inclusief lichtkap). Het bevindt zich in een zeer goede staat! Er zit een groot aantal accessoires bij (zie foto):

Een Eheim binnenfilter met een regelbare uitstroomsnelheid van 50-180 liter per uur. Inclusief een nieuw en natuurlijke ongebruikt filter.

50 Watt verwarming

Achterplaat

Kweekbakje voor kleine visjes

Drie daartoe bestemde bruine stenen

Thermostaat

Schoonmaakmagneet

Florenette-A ijzer- enmineraaltabletten (18 stuks)

Klein schepnetje

Eventueel met grind

Vraagprijs: 54 euro

CAVIAKOOI
Ik heb besloten m'n andere advertentie maar in deze topic te plaatsen.

Mooie caviakooi te koop. Deze kooi is zowel geschikt voor cavia's als konijnen, zoals op de foto de zien is. De kooi bevindt zich in een goede staat. Inclusief etensbakje, drinkflesje en aan beide kanten van de kooi een ruimte waar hooi in gestopt kan worden, zodat de cia/het konijn het kan eten.

Vraagprijs: 25 euro

Laatst gewijzigd op 09-10-2005 om 19:40.
Advertentie
Oud 04-10-2005, 23:14
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
10 euro
Oud 07-10-2005, 17:12
Go
Go is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 05-10-2005 @ 00:14 :
10 euro
Enig idee wat het heeft gekost of wat je ervoor zou moeten betalen als je het in de winkel koopt? Dat is nog mijlenver van de 69 euro die ik ervoor vraag.

10 euro is gewoon veel en veel te weinig. Maar over de prijs is best te onderhandelen hoor.
Oud 07-10-2005, 22:17
MTpower
MTpower is offline
Op andere advertentiesites (zal er geen noemen vanwege reclame) staan ze stukken goedkoper dan de 69 die jij vraagt
Oud 08-10-2005, 18:42
Go
Go is offline
Citaat:
MTpower schreef op 07-10-2005 @ 23:17 :
Op andere advertentiesites (zal er geen noemen vanwege reclame) staan ze stukken goedkoper dan de 69 die jij vraagt
Die van mij verkeerd in een behoorlijke goede staat . Hoewel de 69 euro natuurlijk een vraagprijs is, heb ik de vraagprijs verlaagt naar 54 euro

Laatst gewijzigd op 08-10-2005 om 19:59.
Oud 11-10-2005, 16:25
Go
Go is offline
Omdat je maar een actieve topic in dit deel-forum mag hebben, heb ik de topic over de caviakooi ook even toegevoegd.
Oud 12-10-2005, 19:36
Mark
Mark is offline
ik zit zelf in de aquariums. Deze prijs is gewoon reeel. Alleen dat aquarium kost al meer dan 50 euro.

Mark.
Oud 16-10-2005, 13:35
Go
Go is offline
up
Oud 19-10-2005, 15:22
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
zou ik die verwarming los kunnen kopen?
Oud 24-10-2005, 15:00
Go
Go is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 19-10-2005 @ 16:22 :
zou ik die verwarming los kunnen kopen?
Sorry voor mijn late reactie. Ik verkoop liever het aquarium met toebehoren als een geheel. Als ik het echt niet kwijt raak wil ik wel overwegen de verwarming apart te verkopen. Wat zou je er dan voor willen geven?
Oud 24-10-2005, 16:13
Mark
Mark is offline
Het aquarium zou goed gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld kaap lopez vissen. Leuke vissen, leuk om te kweken.

Weet je wat, ik ben zelf wel geintresseerd eigenlijk.

een paar vragen:

zit de Thermostaat in de verwarming ingebouwd zodat hij afslaat zodra het water de temperatuur heeft bereikt? Ten tweede, hoeveel watt lamp zit er boven? 1 lamp van 18 watt neem ik aan?

Mark
Oud 24-10-2005, 20:21
Go
Go is offline
Citaat:
Mark schreef op 24-10-2005 @ 17:13 :
Het aquarium zou goed gebruikt kunnen worden voor bijvoorbeeld kaap lopez vissen. Leuke vissen, leuk om te kweken.

een paar vragen:

zit de Thermostaat in de verwarming ingebouwd zodat hij afslaat zodra het water de temperatuur heeft bereikt? Ten tweede, hoeveel watt lamp zit er boven? 1 lamp van 18 watt neem ik aan?

Mark
De verwarming kan met zuignapjes aan de binnenkant worden bevestigd. Je stelt hem op een bepaalde stand in, dus als het water de gewenste temperatuur heeft bereikt slaat-ie automatisch af. Om eerlijk te zijn weet ik zo niet hoeveel Watt de lamp in het 'deksel' heeft; hij staat nu niet bij mij thuis omdat wij aan het verhuizen zijn. Het is in ieder geval een behoorlijk 'krachtige' lamp; ik heb hem weleens deels met aluminiumfolie afgedekt om te verkomen dat er te veel licht in het water zou schijnen en zodoende de algengroei zou bevorderen.
Oud 29-10-2005, 18:34
Go
Go is offline
Ik heb nog geen reactie van Mark gehad, dus verder nog geïnteresseerden?
Oud 30-10-2005, 05:24
Thirsa
Thirsa is offline
Als je het aquarium niet verkoopt dan zou ik deze:
Een Eheim binnenfilter met een regelbare uitstroomsnelheid van 50-180 liter per uur. Inclusief een nieuw en natuurlijke ongebruikt filter.
Wel los willen kopen, hoeveel zou je daarvoor willen hebben?
Oud 30-10-2005, 13:31
Go
Go is offline
Citaat:
Mark schreef op 24-10-2005 @ 17:13 :

een paar vragen:

Mark
Ik heb even nagekeken hoeveel Watt de lamp is: 15 Watt.
Oud 30-10-2005, 13:33
Go
Go is offline
Citaat:
Thirsa schreef op 30-10-2005 @ 06:24 :
Als je het aquarium niet verkoopt dan zou ik deze:
Wel los willen kopen, hoeveel zou je daarvoor willen hebben?
Omdat ik het aquarium als geheel tot op heden niet heb kunnen verkopen wil ik het filter ook wel los verkopen. Ik wil hem voor 15 euro verkopen, maar dan zijn de verzendkosten voor jouw rekening. Hier zit natuurlijk wel het nieuwe filter bij.
Oud 31-10-2005, 12:55
Go
Go is offline
Thirsa hoefde het filter toch niet. Ook het filter is dus nog gewoon te koop.
Oud 15-11-2005, 16:42
Go
Go is offline
Niemand?
Oud 15-11-2005, 17:06
MTpower
MTpower is offline
je prijs is te hoog
Oud 26-11-2005, 19:05
Go
Go is offline
Citaat:
MTpower schreef op 15-11-2005 @ 18:06 :
je prijs is te hoog
Over het aquarium gesproken: als je kijkt naar wat het geheel heeft gekost dan is de prijs absoluut redelijk. Maar als jij geïnteresseerd bent en alleen wat minder te besteden hebt/wil, dan kun je natuurlijk ook minder bieden. Of bijvoorbeeld alleen op het pompje en de verwarming bijvoorbeeld.
Oud 29-11-2005, 16:37
Go
Go is offline
Niemand?
Oud 29-11-2005, 16:59
Verwijderd
Het is niet de bedoeling dat je je topic zovaak blijft uppen, nu niet meer doen
Oud 09-12-2005, 13:37
Go
Go is offline
Haha
Advertentie