![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Rustig opbouwen leek mij ook altijd nog gewoon het beste ja. Maar misschien dat hier toch nog mensen met ervaringsfeiten waren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar echt aardig is het niet he? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar het voelde achteraf toch nog goed? of hebben jullie het daarna nooit meer herhaalt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hm eigenlijk zie ik de lul van mijn vriend niet zo snel in mn poepgat schieten ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Denk dat jullie het beste weer helemaal bij het 'begin' kunnen beginnen, en vooral pas op het moment dat haar nieuwgierigheid groter is dan haar eerder opgelopen angst, dat levert denk ik ook al een grote bijdrage aan enige ontspanning. Wat ik altijd van vrienden van mij hoor; Eén vinger, twee.. enzovoort, en pas een stapje verder gaan op het moment dat de eerdere handeling geen pijn meer doet. Verder heel rustig blijven en geen haast willen maken, want dat schijnt nu juist de grootste fout van vele te zijn (wat grotendeels voor negatieve reacties schijnt te zorgen). Ohja het woord; Glijmiddel. Daarbij inderdaad goed op elkaar letten en stoppen zodra het echt pijn begint te doen. Overigens niet uit eigen ervaring maar uit ervaring van heel wat mensen die ik ken. ![]()
||
Citaat:
![]() ik blijf het niet snappen dat mensen iets wat zo moeizaam gaat nog willen, als ik moet denken aan glijmiddel enzo ![]() gaat het, dan gaat het, gaat het niet, dan zorg je ervoor dat je een standje zoekt waar 'gewoon' sex kunt hebben maar dan toch strak genoeg |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Later nog een keer geprobeerd, voornamelijk omdat hij het zo geil vond en ik het ook wel eens wou proberen. We hebben niet eens glijmiddel gebruikt, maar het ging toch best. Wat je alleen niet moet doen, is eruit gaan nadat je er helemaal in bent geweest en even later weer teruggaan. Dat doet namelijk behoorlijk pijn. Dus als je een pauze wil inlassen ofzo kun je beter erin blijven en niks doen, of eruit gaan en een hééle lange pauze nemen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het andere gaatje.. Face | 87 | 29-03-2006 12:06 |