Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2005, 13:49
Verwijderd
Topic tweehonderdvierenvijftigkommazestig over dit onderwerp, maar de rest is alweer oud, en dan krijg je weer gezeur over dat het onnodig ge-upt is.

Anyway, mijn vriendin en ik zijn (zoals wel meer) nieuwsgierig naar anale seks.
Iets geleden hebben wij het in een slaapdronken bui een keer geprobeerd, en daar was meteen het probleem, we waren allebei nog niet helemaal bij kennis(slecht excuus), maar kwam erop neer dat we alles veelste snel deden, en bij het moment dat ie erin ging deed het gewoon veel pijn(logisch met langzaam opbouwen).
We zijn daarna gestopt, maar nu is ze gewoon bang dat het de volgende keer weer zo pijnlijk wordt. Dus wil ze het niet meer proberen, terwijl ze(dus nite alleen ik) nog nieuwsgierig is.
Ze weet uit eigen ervaring bij mij(prostaat vingeren etc bij moi) dat het bij langzaam opbouwen echt geen pijn hoeft te doen.
Maar ze is nog niet echt overtuigd, en schuift het alleen maar voor ons uit.

Zijn er hier misschien nog mensen met positieve ervaringen hierover? Als je het gewoon rustig opbouwt, dat het best wel zonder(of iig weinig) pijn kan?(dat is mijn ervaring in ieder geval).

(en ja, nee=nee, dat weet ik, maar het is echt niet alsof ik het zelf alleen maar wil, komt nu wel even zo over, mja)

Laatst gewijzigd op 08-12-2005 om 12:09.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 13:55
Verwijderd
't Lijkt mij dat het uiteindelijk geen pijn hoeft te doen, gewoon echt heeeeel rustig opbouwen, en dan heb ik het niet over één avondje, maar gewoon elke keer dat je samen bezig bent steeds iets verder.

(Nee, heb hier geen ervaring mee, hoef ik ook niet, maar 't lijkt mij gewoon logisch)
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 14:00
Verwijderd
Citaat:
tomtommertje schreef op 07-12-2005 @ 14:55 :
't Lijkt mij dat het uiteindelijk geen pijn hoeft te doen, gewoon echt heeeeel rustig opbouwen, en dan heb ik het niet over één avondje, maar gewoon elke keer dat je samen bezig bent steeds iets verder.

(Nee, heb hier geen ervaring mee, hoef ik ook niet, maar 't lijkt mij gewoon logisch)
Dit, dus.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 14:54
Midget
Midget is offline
vheul glijmiddel en alles past zeggen ze toch?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 15:18
ExVaal
ExVaal is offline
Gewoon goed opgewonden zijn, veel glijmiddel en eerst 1, dan 2, dan 3 vingers en alvast een beetje heen en weer gaan enzo. En dan proberen je leuter d'r in te pielen, maar als er zoveel glijmiddel opzit is dat best lastig
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Midget schreef op 07-12-2005 @ 15:54 :
vheul glijmiddel en alles past zeggen ze toch?
maar wat ze zeggen, hoeft nog niet zo te zijn.
Rustig opbouwen leek mij ook altijd nog gewoon het beste ja. Maar misschien dat hier toch nog mensen met ervaringsfeiten waren
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 16:16
Rec_It
Rec_It is offline
Bij ons, ging het de eerste 2 keer heel gemakkelijk omdat het spontaan ging. Na een soortgelijke ervaring als jij had de 3e keer is het niet meer goedgekomen. Misschien maar weer eens gaan proberen, zij zei er ook intens van te genieten maar ze is bang dat het net als de 3e keer gaat zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 18:17
Midget
Midget is offline
ohja
ik heb nog wel een tip
uit een educatiefilmpje zorg dat je haar clitoris, vagina eerst stimuleerd, dan kan de anusspier beter ontspannen.

dus ga het eerst ff lekker gewoon doen ofzo
oh w8, ik heb nog wel wat waar je misschien aan hebt..
kijk maar in je email

Laatst gewijzigd op 07-12-2005 om 18:19.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 18:50
Verwijderd
lol, and thnx
hoewel dit natuurlijk meer op de lachspieren werkt..

maar wel tof
Met citaat reageren
Oud 07-12-2005, 22:04
Kitten
Kitten is offline
Bij mijn vriendin, maar dat kan persoonlijk zijn, is het vooral belangrijk om haar erg opgewonden te krijgen voordat je ook maar iets probeert. Als dat goed gaat ontspand ze en heb je allen benodigde ruimte beschikbaar
Oud 07-12-2005, 22:59
Verwijderd
Veel glijmiddel en langzaam oprekken. Dus eerst met je vingers, daarna steeds een grotere, en daarna pas je geslacht...
en zorg dat je vriendin optimaal ontspannen is, misschien kun je een bepaald teken afspreken als het teveel pijn doet...

Mijn ding is het niet moet ik zeggen, maar goed
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 00:04
Escapism
Escapism is offline
volume one to forty.
a guy manuel called.
manny?
Oud 08-12-2005, 00:06
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 07-12-2005 @ 23:59 :
misschien kun je een bepaald teken afspreken als het teveel pijn doet...
wat dacht je van "lieverd, het doet wat pijn, ik heb dit liever niet.."
Oud 08-12-2005, 00:16
CrazY G
CrazY G is offline
je kan doen wat je wilt, maar het doet ALTIJD even pijn, maar dat gevoel gaat snel over tot genot als je eenmaal bezig bent. Dus je vriendin moet niet zo zeuren en zich gewoon laten nemen!
Oud 08-12-2005, 09:32
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 08-12-2005 @ 01:16 :
je kan doen wat je wilt, maar het doet ALTIJD even pijn, maar dat gevoel gaat snel over tot genot als je eenmaal bezig bent. Dus je vriendin moet niet zo zeuren en zich gewoon laten nemen!
ja, dat is wel waar.
Maar echt aardig is het niet he?. Maar je hebt wel gelijk, doet wel klein beetje pijn, maar ze heeft het nog niet de kans gegeven om over te gaan tot genot
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 10:21
Elanessa
Elanessa is offline
het klinkt raar maar mijn ervaring was dat me toenmalige vriend utishcoot naar achter haha. wel beetj epijnlijk maar daarna godelijk
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Elanessa schreef op 08-12-2005 @ 11:21 :
het klinkt raar maar mijn ervaring was dat me toenmalige vriend utishcoot naar achter haha. wel beetj epijnlijk maar daarna godelijk
Ik vind het zo knap als je dat voor elkaar krijgt he -_-'
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:17
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Escapism schreef op 08-12-2005 @ 01:06 :
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 11:50
Tripo
Tripo is offline
stuk tape over dr mond en gewoon gaan...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Elanessa schreef op 08-12-2005 @ 11:21 :
haha, like bazz said, dat lijkt mij juist eerder nogal pijnlijk, zo plotseling daarin floepen he.

maar het voelde achteraf toch nog goed? of hebben jullie het daarna nooit meer herhaalt?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 12:12
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Citaat:
Tripo schreef op 08-12-2005 @ 12:50 :
Juist
Oud 08-12-2005, 13:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Bazz schreef op 08-12-2005 @ 12:07 :
Dat soort "ongelukjes" zitten in een klein hoekje *wink wink nudge nudge*.
Oud 08-12-2005, 14:36
Elanessa
Elanessa is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 08-12-2005 @ 13:08 :
haha, like bazz said, dat lijkt mij juist eerder nogal pijnlijk, zo plotseling daarin floepen he.

maar het voelde achteraf toch nog goed? of hebben jullie het daarna nooit meer herhaalt?
Ja we hebben het wel een paar x herhaalt. en dee geen pijn meer enzo. raakte aan dat gevoel gewent
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:37
Elanessa
Elanessa is offline
Citaat:
Bazz schreef op 08-12-2005 @ 12:07 :
noud as ndei zo moeilijk hoor.. als ie eruti gaat en je zit bove.. en je probeert hem er inw eer in te krijge zonder je hande te gebruik.. en op hetmoment dat je vriend kracht zte naar bvoe.. en je beweegt naar vore.. tja dan is ut uhm.. in de roos
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Elanessa schreef op 08-12-2005 @ 15:37 :
noud as ndei zo moeilijk hoor.. als ie eruti gaat en je zit bove.. en je probeert hem er inw eer in te krijge zonder je hande te gebruik.. en op hetmoment dat je vriend kracht zte naar bvoe.. en je beweegt naar vore.. tja dan is ut uhm.. in de roos
Dan blijft het nog reteknap dat je dat voor elkaar krijgt hoor
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:54
Elanessa
Elanessa is offline
Citaat:
Bazz schreef op 08-12-2005 @ 15:48 :
Dan blijft het nog reteknap dat je dat voor elkaar krijgt hoor
Whahaha of niet. rete knap
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Elanessa schreef op 08-12-2005 @ 15:37 :
Jij moet echt een typcursus gaan doen zeg

Hm eigenlijk zie ik de lul van mijn vriend niet zo snel in mn poepgat schieten Lijkt me ook wel een beetje uhm... vreemd Ik zou anaal sowieso niet zo snel doen (nog nooit geprobeerd dus).
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:34
Elanessa
Elanessa is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-12-2005 @ 16:30 :
Jij moet echt een typcursus gaan doen zeg

Hm eigenlijk zie ik de lul van mijn vriend niet zo snel in mn poepgat schieten Lijkt me ook wel een beetje uhm... vreemd Ik zou anaal sowieso niet zo snel doen (nog nooit geprobeerd dus).
ach wrom zou ik? is alleen zo als ik blind typ. typ niet naar een koning in of wat. this leesbaar dus tja
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Elanessa schreef op 08-12-2005 @ 16:34 :
this leesbaar dus tja
*kuch*
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 08-12-2005 @ 01:06 :
Of eh, "Au."
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 16:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Tripo schreef op 08-12-2005 @ 12:50 :
Die tekst doet me heel erg sterk aan iemand denken, maargoed dat terzijde...

OT: Denk dat jullie het beste weer helemaal bij het 'begin' kunnen beginnen, en vooral pas op het moment dat haar nieuwgierigheid groter is dan haar eerder opgelopen angst, dat levert denk ik ook al een grote bijdrage aan enige ontspanning. Wat ik altijd van vrienden van mij hoor; Eén vinger, twee.. enzovoort, en pas een stapje verder gaan op het moment dat de eerdere handeling geen pijn meer doet. Verder heel rustig blijven en geen haast willen maken, want dat schijnt nu juist de grootste fout van vele te zijn (wat grotendeels voor negatieve reacties schijnt te zorgen). Ohja het woord; Glijmiddel. Daarbij inderdaad goed op elkaar letten en stoppen zodra het echt pijn begint te doen.

Overigens niet uit eigen ervaring maar uit ervaring van heel wat mensen die ik ken.
Oud 08-12-2005, 17:38
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 08-12-2005 @ 16:35 :
*kuch*
tussen sterretjes iets typen is ook niet cult

ik blijf het niet snappen dat mensen iets wat zo moeizaam gaat nog willen, als ik moet denken aan glijmiddel enzo

gaat het, dan gaat het, gaat het niet, dan zorg je ervoor dat je een standje zoekt waar 'gewoon' sex kunt hebben maar dan toch strak genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:45
Timmert
Timmert is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 08-12-2005 @ 18:38 :
tussen sterretjes iets typen is ook niet cult

ik blijf het niet snappen dat mensen iets wat zo moeizaam gaat nog willen, als ik moet denken aan glijmiddel enzo

gaat het, dan gaat het, gaat het niet, dan zorg je ervoor dat je een standje zoekt waar 'gewoon' sex kunt hebben maar dan toch strak genoeg
Geloof me, dan zal het nog nooit zo lekker/geil als anaal worden. Niet dat het nou direct iets is wat je gedaan móet hebben ofzo, maar het is gewoon iets aparts. Vaginaal neuken is zonder glijspul (natuurlijk of uit de winkel) ook geen pretje, dus dat argument gaat al niet op.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 10:57
Rec_It
Rec_It is offline
Eens, het kan voor beiden zeer opwindend zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 11:52
Verwijderd
Lube is the answer!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 17:41
familie
familie is offline
Weet je hoe je een pleister moet verwijderen zonder dat het pijn doet?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 21:51
Dexter_M
Dexter_M is offline
Genoeg glijmiddel.
en dan valt het best mee, als je maar rustig aandoet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2005, 13:59
Monchoutaart
Monchoutaart is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-12-2005 @ 16:46 :
Of eh, "Au."
Mijn eerste reactie was "flikker op, dat doet zeer"

Later nog een keer geprobeerd, voornamelijk omdat hij het zo geil vond en ik het ook wel eens wou proberen. We hebben niet eens glijmiddel gebruikt, maar het ging toch best. Wat je alleen niet moet doen, is eruit gaan nadat je er helemaal in bent geweest en even later weer teruggaan. Dat doet namelijk behoorlijk pijn. Dus als je een pauze wil inlassen ofzo kun je beter erin blijven en niks doen, of eruit gaan en een hééle lange pauze nemen
Oud 13-12-2005, 14:09
2B!
2B! is offline
Ik zou het gewoon niet proberen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten