Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 12:14
Verwijderd
en ze gaan daarom een fusie aan met hoofdklasser Baronie (mijn cluppie!!! ) echt heel ingewikkeld... ze gaanm het sportcomplex van baronie verkopen omdat het aan de duurste straat van breda ligt gaan ze er huizen bouwen en dat levert dan veel geld op... ergens anders komt er een sportcomplex voor baronie en de trainingen voor de NAC-jeugd.......
het eerste elftal van baronie mag in het stadion hun wedstrijden afwerken..
en dan gaan ze ook nog eens een japanse hoofdsponsor aantrekken die ook een speler levert HOEZO WANHOPIG OM DE BEGROTING ROND TE KRIJGEN!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2002, 12:24
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
je moet toch iets doen
Oud 18-06-2002, 15:23
Live and Let Die
Live and Let Die is offline
Grote financiele problemen... bij een paar miljoen is het in Nederland al een groot financieel probleem en krijgen de clubs geen licensie. Clubs in het buitenland hebben daar geen last van, neem bv Real Madrid zo'n 300 miljoen en Lazio ook ongveer 200 miljoen schuld en dan heb ik het over guldens. Maar die clubs kunnen wel flink investeren en voetballen toch erg hoog mee.
Ik denk dat het verstandig is om die rem ff eraf te halen en dan aanzien hoe het voetbal zich gaat ontwikkelen. Nederlandse clubs kunnen grotere namen, niet direct spelers als totti, aan gaan trekken en niet alles uit Scandinavie en Afrika. Jeugd kan ook beter worden opgeleid , meer faciliteiten, een groter stadion enz. Ik denk dat het Nederlandse voetbal weer omhoog kan gaan.
Maar dan moeten ook die belachlijk hoge tranferprijzen en salarissen flink omlaag anders heeft het nog geen nut, daar zou de fifa in moeten grijpen.

beetje idealistisch maar ja...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 18:22
AGH
AGH is offline
ze zouden hun Vietcong stadion kunnen verkopen!!

Ik denk niet dat schulden opbouwen om ze niet meer af te lossen niet de ideale handelsstructuur is.
En helaas is voetbal handen geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten