Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook jarenlang productiecursussen gedaan, hier in Tilburg, bij Theater de Vorst, voor 200 per jaar (iedere week 3 uur les en veel extra repetities ook nog + natuurlijk een voorstelling). Daar heb ik altijd erg veel uitdaging gevonden, met heel veel plezier gewerkt, duidelijk gegroeid in m'n spel en prachtige voorstellingen gemaakt. Ofwel: ik raad ook aan om zoiets te zoeken. |
![]() |
||
Citaat:
er zijn i.i.g drie opties (in Utrecht ![]() 1. Cursusjes van 12-15 lessen voor 200 euro 2. Productiegroep (op allerlei niveaus + tijdelijk of vast), dus met een groep een of meer voorstellingen voorbereiden 3. Theatersport Maar goed, een googlesearchje lijkt me niet verkeerd.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Studentenhuis gezocht voor online video op FHM Gideon Tailleur | 0 | 17-08-2016 19:35 | |
Studeren |
studeren met beperkingen. Uitdaging vs. haalbaarheid Verwijderd | 2 | 20-02-2011 11:12 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijbaan op niveau (5VWO) ruben3123 | 29 | 17-06-2007 10:57 | |
Muziek |
Correlatie tussen persoonlijkheid en muziekvoorkeur. HenkMul | 174 | 08-03-2005 09:39 | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer! )Vampje( | 9 | 07-05-2002 15:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |