![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb ook geen typische eczeem, het ziet er heel raar uit met een soort korstjes, misschien komt het daar door.
|
Je kan een thaise creme gebruiken van een thaise vrouw uit Limmen (kan de site zo even niet vinden). Ik heb het zelf ook gebruikt en het was binnen 3 dagen weg (ik weet niet wat er precies inzit, maar iig geen hormonen). Het is 25 euro per pot dus wel redelijk duur, maar het is maar net wat je er voor over hebt.
![]() Je kan hier wat reacties over die zalf lezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop dat die capsules een beetje helpen iig. Ik merk het altijd gelijk als ik ze een paar dagen vergeet te nemen, dus eigenlijk moet je ze wel blijven slikken, maarja. Als het maar helpt, volgens mij kan het verder ook geen kwaad. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou kunnen zijn dat, doordat je misschien overmatig veel soja binnen krijgt, je daar gevoelig voor bent geworden. Dat kan je het makkelijkse testen door gewoon twee weken geen soja tot je te nemen en te kijken of het dan beter gaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben overigens sinds vandaag ook maar begonnen met lijnzaad te eten, dat schijnt ook te helpen. Verder ga ik al jullie suggesties nog eens overlezen en mogelijk aanschaffen. Het vervelende is dat ik zoveel aanschaf, maar zo weinig helpt.. En de oorzaak (de stress factor) aanpakken is ook niet zo makkelijk. Maar ik heb er vertrouwen in dat het minder gaat worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wist niet dat je het niet met alcohol moest gebruiken. Er staat in de bijsluiter idd 'Als u tacrolimus gebruikt kan het drinken van alcohol de huid of het gezicht laten blozen, roodkleuren en warm laten aanvoelen.' Dat heb ik wel eens ervaren haha, ik vond het al zo raar dat ik na 1 slok alcohol al helemaal warm werd ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
verband eczeem en stress Melaniiie | 4 | 24-03-2016 20:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eczeem? Daantje_0705 | 4 | 16-05-2010 11:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Eczeem Miracle | 13 | 05-07-2004 16:53 | |